دسته‌ها
اخبار

قیمت سئو سایت تعرفه و هزینه سئو سایت-دنی سالیوان | سئو

فرانش وبسایت معتبر و پلتفرم آموزش آنلاین ویدیویی می باشد که تقریبا می شه گفت در حوزه فروش آنلاین فیلم های آموزشی در بستر وب در کنار وبسایت دانشجویار جزو اولین ها می باشد. استارت کار خود را با شتابدهنده آواتک زد و امروز جزو نامبروان های حوزه کاری خودش هست. این فاکتور بیش از تصور شما اهمیت دارد و می‌تواند تاثیری زیادی بر سئو سایت گذارد.

هم می‌توان از راه درست سئو یک وبسایت را بهبود بخشید و هم از بیراهه‌ها! پس هر نوع وبسایتی که دارید حتما از بهترین شرکت سئو مشاوره دریافت نمایید تا به نقطه‌ای که شایسته آن هستید برسید. سئو، کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization می‌باشد و یک معیار که اعتبار وبسایت‌ها را تعیین می‌کند. گوگل، این موتور جستجوی فوق‌العاده‌ که همگی روزانه از آن استفاده می‌کنید، اعتبار وبسایت‌ها را مشخص می‌کند. کاربران آنلاین نیز برای این رتبه‌بندی گوگل ارزش زیادی قائل‌اند، پس اگر وبسایتی از نظر گوگل اعتبار داشته باشد، ناخودآگاه در ذهن کاربران نیز معتبر شناخته می‌شود. این تفاوت از SEO خارج از صفحه است ، که بهینه سازی سیگنالهایی است که در وب سایت شما اتفاق می افتد (به عنوان مثال ، بک لینک).

  • درست است، بعضی از انواع محتوا به طور طبیعی پیوندهایی به دست می آورند (و ما این موارد را در چک لیست خود قرار می دهیم.) اما افراد زیادی محتوا ایجاد می کنند و به دروغ معتقدند که این محتوا تمام کارها را برای آنها انجام می دهد.
  • ریپورتاژ ها هم از آنجایی که در سایت های انجام میشه که بازدید کننده دارد و در واقع روی لینک هایی که ما در متن اگهی قرار دادیم احتمال کلیک شدن داره ، پس ارزش این لینک های خیلی زیاد است .
  • خیلی ممنون از توضیحات عالیتون برای نحوه قیمت گذاری هزینه سئو، در واقع سایت دیگه ای ندیده بودم که انقدر دقیق با جزئیات در باره ی هزینه سئو صحبت منه و همیشه برام سوال بود که سئو کار ها چجوری قیمت گذاری میکنن.
  • واقعا امیدوارم موفق باشین که واقعیات این کار رو خیلی رک بیان می کنین و یه جوری تبلیغ نمی کنین که مردم فکر کنن به محض سئو کار شدن قراره میلیونر بشن.هرجایی آدم میره یه جوری حرف میزنن انگار آدم همینکه یاد بگیره میلیونر میشه.
  • به خاطر همین ممکنه موقعیت سایت شما به خطر بیافته و نیاز به سفارش سئو سایت باشه تا به طور منظم رسیدگی انجام بشه.

بیشتر از این که به فکر ارزانی باشید سعی کنید ابتدا از بین 4 روش زیر بهترین راه را برای سایت خود انتخاب کنید و به دنبال با تجربه ترین تیم یا شرکت سئو بگردید. موضوع بعد این که قیمت شرکت های سئو بر اساس خدمات آن ها تعیین شده و تعرفه سئو چهارچوب خاصی ندارد. در ادامه ابتدا به چند سوال ذهنی شما کاربران عزیز پاسخ داده ایم، سپس به مزایا و معایب انواع روش های پرداخت هزینه سئو پرداخته ایم. در نهایت جدولی تنظیم کرده ایم که طبق آن قیمت حدودی سئو را قرار داده ایم.

این فعالیت‌ها می‌تواند حضور در شبکه‌های اجتماعی و برند سازی، رپورتاژ، کمک از اینفلوئنسرها، کامنت در وب‌سایت‌های دیگر و لینک دهی به سایت اصلی، حضور در انجمن‌ها و … باشد که بسته به نظر سئوکار تعدادی از آن‌ها انجام خواهند گرفت. سئو عملی زمان بر است و به دلیل رقابت بالا در برخی از کلمات کلیدی، ممکن است نتیجه نهایی حاصل نشود. در این شرایط سئوکار ماه‌ها وقت خود را صرف سایت کرده اما نمی‌تواند هزینه‌ای را دریافت کند. این امر سبب کاهش محبوبیت سئو عملکردی بین سئوکارها شده است و معمولا ترجیح می‌دهند از روش‌های دیگر در قرار داد خود استفاده کنند.

(به این معنی که معمولا در شرکت ها بعد از مدتی حقوق افزایش می یابد). برای بررسی میزان درامد سئوکار که قصد استخدام در شرکتی را دارد، به جای تئوری پردازی اجازه دهید با هم چند نمونه درخواست استخدام سئوکار را بررسی کنیم. آدرس صفحات موجود در سایت باید به شکلی منطقی ویرایش شوند و تا حد امکان کلمه اصلی محتوا در داخل آدرس آن قرار گیرد. محتوای کپی از جمله مواردی است که تاثیر منفی بر رتبه سایت خواهد گذاشت و اگر در سایت محتوای کپی مشاهده می‌کنید، باید آن‌ها را تغییر دهید. سئو ماهیانه به راحتی فسخ نمی‌شود و در صورتی که از سئوکار خود راضی نباشید، احتمالا باید تا اتمام قرارداد صبر کنید. سئو عملی زمان بر است و برای مشاهده نتیجه آن باید حدودا شش ماه صبر کنید.

هزینه ماهیانه سئو چقدر است ؟

همانطور که گفته شد معمولا با توجه به میزان جستجو و ترافیک کاربر، رقبا نیز افزایش می‌یابند، و در اینجا رقبای شما سهم مهمی را در سختی کلیدواژه ایفا می‌کنند. بطوریکه هرچقدر رقبا بر روی سایت خود زمان و سرمایه بیشتری گذاشته باشند، به طبع رقابت شدیدتر و کلیدواژه سخت‌تر و تعرفه سئو وب سایت بیشتر به حساب می‌آید. ممکن است رقابت بر سر کلمه کلیدی خاصی برای شما زیاد باشد اما طبق این روش چون هزینه‌ایی در ابتدا گرفته نمی‌شود ممکن است شرکت سئو کننده به این امر توجه خاصی نداشته باشد و خیلی برایتان کارایی نداشته باشد. در این روش با پرداخت هزینه به شرکت ارائه دهنده خدمات سئو، شرکت مربوطه مدیریت سئو سایت را بعهده می‌گیرد و نیازی به انجام فعالیتی از جانب شما برای رتبه‌گیری در موتور‌های جستجو نیست.

فرآیند سئو بسیار زمان‌بر و تخصصی می‌باشد و هر کسی از عهده آن برنمی‌آید، زیرا مهندسان گوگل و الگوریتم‌های آن بسیار باهوش و دقیق هستند، پس رتبه اول شدن در میان میلیون‌ها وبسایت اصلا کار آسانی نیست. در گذشته تعداد وبسایت‌ها بسیار کمتر بود و در برخی از حوزه‌ها حتی هیچ مرجع فارسی وجود نداشت. اما امروزه با افزایش تعداد وبسایت‌ها و همچنین کاربران آنلاین، این فضای رقابتی بسیار قوی‌تر شده است. الگوریتم‌ها مجموعه‌ای از دستور‌العمل‌ها و فرمول‌ها هستند که برای رسیدن به یک هدف، یعنی تعیین میزان ارزشمندی یک وبسایت، فعالیت می‌کنند. آنها روز به روز در حال آپدیت هستند و هوشمندتر می‌شوند، پس به این سادگی‌ها نمی‌شود توجه آنها را فریب داد. یک لحظه تصور کنید که شما یک مغازه گوشی فروشی دارید ، و برای مغازه یا فروشگاه خود یک سایت طراحی کردید ، الان هم سایت شما با کلمات خرید گوشی موبایل ، و خرید گوشی شیائومی یا سامسونگ در خط یک گوگل هستید .

چگونه می توانیم به شرکت های سئو اعتماد کنیم؟

همیشه همیشه یادتون باشه که لینک گرفتن از یک سایت کاملا مرتبط با حوزه فعالیت سایت شما خیلی خیلی اعتبار بیشتری به شما می دهد . پس برای انتخاب یک سایت خوب ریپورتاژ سراغ سایت هایی بروید که حوزه فعالیتشان نزدیک به شما باشد تا اینجوری در سئو سایت شما تاثیر بالاتری بذارد . فرآیند سئو فرآیندی زمان بر ست و هیچ تضمینی برای رسیدن به رتبه ای مشخص طی زمان مشخص وجود ندارد چرا که فیلتر های گوگل پیوسته در حال تغییر بوده و نمیتوان فعالیت رقبا را نیز پیشبینی کرد. ولی یکی از راه های کسب اطمینان نسبت به شرکتی که میخواهید سئو سایت خود را به آن بسپارید ، تعداد پروژه های موفق آن شرکت ست.

مهم ترین تکنیک های سئو سایت گردشگری + قیمت و مزایا

برخی از افراد ترجیح می‌دهند از سئوی ساعتی برای وب‌سایت خود استفاده کنند که در این شرایط ممکن است نتیجه خوبی حاصل نشود. معمولا قراردادهای طولانی مدت‌ منطقی‌تر هستند زیرا در عرض سه یا شش ماه تاثیر سئو بر روی سایت قابل مشاهده خواهد بود. با توجه به ضرب المثل معروف ” آنچه را که برایش هزینه کنید، دریافت خواهید کرد” این عامل کاملا منطقی بنظر می‌رسد. هرچه زمان بیشتر و هزینه بیشتر برای سئو سایت صرف شود و تمرکز خود را بر روی رتبه‌های بالاتری قرا ردهید، بازده سرمایه گذاری شما بیشتر خواهد بود. بهترین شرکت سئو قبل از شروع جدی فعالیت‌های سئو برای یک وبسایت، ابتدا تحقیق و آنالیز دقیقی را بر روی آن وبسایت انجام می‌دهند تا بهترین و مناسب‌ترین راه برای تقویت سئو آن دریابند. سپس با توجه به اینکه مثلا چه تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز است، یا چه روشی بیشترین تاثیرگذاری خواهد داشت، هزینه ها را جمع‌بندی می‌کنند.