دسته‌ها
اخبار

قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی کسب وکاری پر سود | ایران کاپ

قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی کسب وکاری پر سود | ایران کاپ

اگر به دنبال بهترین مارک دستگاه تولید لیوان کاغذی برای راه اندازی کسب و کار پرسود با سرمایه ای متوسط هستید و توقع دارید شغلی کم دردسر داشته باشید، تولید لیوان کاغذی بهترین انتخاب برای شماست. شما با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل ممکن به درآمد بالا برسید. تنها مشکلی که ممکن است اندکی شما را درگیر کند، هزینه صرف شده برای خرید این دستگاه است.

  • لیوان های سینگل فقط برای نوشیدنی های داغ مورد استفاده قرار می گیرند و لیوان های دابل برای نوشیدنی های داغ و خنک قابل استفاده اند.
  • دستگاه تولید لیوان کاغذی فضای زیادی را اشغال نمی کند، می تواند به عنوان یکی از مشاغل خانگی مناسب باشد و درآمد چند میلیونی را برای خود در هر ماه کسب کنند.
  • نحوه ساخت و کشور سازنده نیز بر روی قیمت خرید دستگاه ساخت لیوان کاغذی تاثیر می گذارد.
  • این لیوان های پرطرفدار، دو لایه ای بوده و مابین این لایه ها هوا قرار می گیرد.

در ماشین آلات دو یا سه لایه ، امکان تولید ظروف یکبار مصرف دو رنگ امکان پذیر میباشد. همچنین بنا به درخواست ، ساخت ماشین آلات به صورت سه یا چند لایه در صنایع بسته بندی غذایی دارای تاریخ انقضا مورد استفاده قرار میگیرند، امکان پذیر میباشد. اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید.

دستگاه چاپ روی لیوان کاغذی

وزن دستگاه در حدود 2200 کیلوگرم و ابعاد دستگاه در اندازه‌های 1400،1800، 1900 میلی متر می‌باشد. تولید کننده لیوان کاغذی، بشقاب کاغذی، لیوان و ظروف یکبارمصرف کاغذی. … با ما تماس بگیرید ومحصول مورد نظر را مستقیما و بانازلترین قیمت خریداری کنید.

دستگاه تمام اتوماتیک تولید لیوان کاغذی

مقاله ای که پروفسور آلوین داوینسون در رابطه با انتشار بیماری از طریق لیوان های شیشه ای منتشر کرد، سبب شد که استفاده از لیوان های کاغذی سال ها بعد رواج پیدا کند. این مقاله با نام «مرگ در میان لیوان های نوشیدنی مدارس» به چاپ رسید و در واقع بیانگر این موضوع بود که لیوان های شیشه ای زمانی که به شکل عمومی مورد استفاده قرار می گیرند، سلامت مدارس و جامعه را تهدید می‌ کنند. قطعاً با شنیدن این موضوع بسیاری از افراد میل چندانی به استفاده از لیوان های شیشه ای نداشتند. با دستگاههای تولید لیوان کاغذی با تعویض قالبها و با تعویض چند قسمت و تغییر در مکانیزم تولید خیلی از محصولات کاغذی از قبیل کاسه،لیوان سیب زمینی،کالیپو،… شما عزیزان میتوانین انواع دستگاه های لیوان کاغذی تبلیغاتی را با قیمت و کیفیت عالی از شرکت آذین گستر البرز تهیه.

از این دستگاه برای چرخاندن لبه فنجان از طریق چرخاندن کاغذ در قسمت بالایی آن استفاده می شود. پس از این ، فنجان ها برای بسته بندی ارسال می شوند ، جایی که آنها را درون لوله هایی روی هم سوار می کنند و چندتایی بسته بندی می شوند. برق مصرفی برای کار دستگاه فقط 15 کیلووات است و در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود.