دسته‌ها
اخبار

لیست فروشگاه های بازار بزرگ ایران ایران مال | brassonline

لیست فروشگاه های بازار بزرگ ایران ایران مال | brassonline

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نخستین فاز بازار بزرگ ایران (ایران مال) امروز رونمایی می شود. بازاری که گفته می شود یکی از ۵ مرکز خرید بزرگ دنیاست و در منطقه رقیب ندارد. در این رونمایی که همزمان با نیمه شعبان و روز کارگر است، علاوه بر معرفی وجوه مختلف این پروژه، از پیمانکاران و کارگران فعال در آن، قدردانی می شود.

  • همچنین بازار سنتی ایران مال مجموعه‌ای است که با الهام گرفتن از معماری سنتی و بناهای تاریخی ایران ساخته شده است.
  • تا اینجای مطلب مطمئنا به‌خوبی درک کرده‌اید که ایران مال برخلاف بسیاری از مراکز خرید و مجموعه های تفریحی ایران نگاهی کلان به هنر و فرهنگ ایرانی دارد.
  • با این حساب ایران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران محسوب می‌شود.
  • سفره خانه سنتی بازار بزرگ ایران( ایرانمال)، با مساحت حدود ۱۳۰۰ مترمربع در ضلع جنوبی پروژه و در طبقه اول تجاری قرار گرفته است.
  • فود کورت به سبک ایرانی،یونانی و ترکیه ای و در سالنی خیابان طور و بسیار زیبا قرار دارد به گونه ای که وقتی در فضای فودکورت این مجموعه قدم می زنید گویی در خیابان های ترکیه و یونان قدم میزنید.

این بازار به تیمچه علی‌ اکبر معروف بوده و با الهام از تالار آیینه مجلس شورای اسلامی طراحی شده است. بازار بزرگ ایران که امروزه آن را با نام ایران مال می‌شناسیم یکی از تفرجگاه‌های نوظهور ایرانیان است که در تهران ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این مرکز خرید که در غرب تهران و میان دو کلان شهر تهران و کرج واقع شده، حالا یکی از مهمترین انتخاب‌های هر ایرانی برای گذراندن اوقات فراغت به شمار می‌آید.

فاصله بازار بزرگ ایران مال تا مجموعه ورزشی آزادی

این جایگاه‌های پارک، در بهترین موقعیت مکانی و در نزدیک‌ترین دسترسی به کاربری‌های مجموعه ایران مال قرار دارد. نوبت می‌رسد به مسافرانی که با هدف گردشگری به پایتخت شلوغ و پردودودَم سفر می‌کنند. اگر شما هم تهرانی نیستید و هدفتان از سفر به تهران تفریح یا حتی ملاقات‌های کاری است، بهترین گزینه برای اقامت شما، هتل ایران مال است. وجود این هتل با تمام امکانات رفاهی و خدماتی خود نزدیک پارک چیتگر، دریاچه خلیج‌فارس، پارک ملی گیاه‌شناسی و آبشار مصنوعی، خبر از اقامتگاه بی‌نقصی می‌دهد که می‌تواند روزهای زیادی میزبانتان باشد،‌ بدون اینکه کِسِل شوید. مجموعه سینمایی بازار بزرگ ایران در ضلع غربی این مجموعه قرار دارد که شامل ۹ سالن عمومی و ۳ سالن VIP با امکانات ویژه می‌شود. مساحت پردیس سینمایی ۵۷۰۰ مترمربع است و در مجموع می‌تواند هم‌زمان میزبان ۱۸۰۰ نفر باشد.

آیا ایران مال پارکینگ دارد؟

ظرفیت این پارکینگ 20 هزار خودرو و موتورسیکلت است؛ پس هنگام بازدید از ایران مال دغدغه جای پارک نداشته باشید. کتابخانه ایران مال با طراحی منحصر به فرد خود لوکیشن مناسبی برای عکاسی نیز به حساب می آید.در ضمن لازم به ذکر است هزینه ورودی کتابخانه ایران مال رایگان است و برای بازدید از آن نیاز به پرداخت هزینه نیست. اگر از آن دسته افرادی‌اید که به سلامت و زیبایی پوست‌وموی خود اهمیت می‌دهید و ‌دنبال مرکز خریدی معتبرید که کالاهای باکیفیت را از برندهای اصلی به شما ارائه دهد، قطعا ایران مال نظرتان را جلب می‌کند. شما در این بازار می‌توانید گروه متنوعی از کالاهای دسته آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن و دارویی را در بخش‌های مختلف طبقات G1، G2 و G3 تهیه کنید. تالار مطالعه کتابخانه جندی شاپور ایران مال از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۹ و پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۷ فعال است. برای رسیدن به ایران مال از تاکسی های مخصوص مجموعه و یا مترو هم می‌توانید استفاده کنید.

رئیس شورای عالی قضایی عراق به ایران سفر می‌کند

هدف ساخت ایران مال ایجاد مکانی ایده آل با هدف تفریحی، تجاری، فرنگی و ورزشی برای ساکنان تهران و البرز بوده است. ایران مال علاوه بر مرکز تجاری و تفریحی، مراکز فرهنگی و اجتماعی را هم در خود جای داده است. در اریبهشت ماه 1400 مرکز واکسیناسیون ایران مال افتتاح شد و دریافت واکسن کرونا در این مجله ی تخصصی آلیاژ برنج اصفهان مرکز امکانپذیر است. نحوه مراجعه به مرکز تزریق واکسن کرونا در ایران مال، مطابق اطلاعیه ها و پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام خواهد می شود. بازار سنتی در اصل شامل دو راسته ی اصلی و فرعی است که بر هم عمود اند و حجره ها و فروشگاه ها در چهار جهت راسته‌ها به وجود آمده اند. چهارسوق، بازار را به ۴ بخش تقسیم می‌کند و فضای هر فروشگاه بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر است.