دسته‌ها
اخبار

لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهران + آدرس اسکیپ روم های مهیج | allescape

لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهران + آدرس اسکیپ روم های مهیج | allescape

البته این کاملاً بستگی به شما دارد، شاید ترسناک ترین اتاق فرار تهران از نظر شما، بازی دیگری باشد. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در بهار سال ۱۳۹۵ موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به‌عنوان یکی از محصولات خود در ایران راه‌اندازی کند.

  • دکور خوب در کنار بازیگری که این اتاق فرار دارد، آن را به یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران تبدیل کرده است.
  • حل کردن معما توی شرایط دلهره‌آور یا هیجان‌انگیز خیلی هم راحت نیست.
  • اتاق‌های فرار گاهی خیلی سختن و شاید گرو‌ه‌هایی که برای اولین بار میان به اتاق فرار، نتونن با موفقیت از اون خارج بشن و برنده اتاق فرار باشن.
  • این اتاق فرار تمامی استانداردهای بین‌المللی از جمله دکوراسیون بازی، ارتباط بین معماها، درصد سختی، تنوع معماها، درصد ترس و اضطراب از بازی و… را که مطابق اصول و ملاک‌های اسکیپ روم کیوبیک اسپانیاست رعایت و اجرایی کرده است.
  • لازم به ذکر است بدانید اگر در تیمتان یا خودتان فردی وجود دارد که مبتلا به بیماری های خاص نظیر آسم هست، باید به دستنکاران یا گیم مستران بازی اطلاع دهید.60 دقیقه مدت زمان بازی می باشد.

شاید بگین چرا رامین برای این ربایش انتخاب شده؟ در همین حد می‌دونیم که سعید میرایی سالها پیش کارمند پدر رامین بوده. در این صورت می‌توانید همگی با هم ساعتی را خوش بگذرانید و تفریح کنید. اگرچه لازم است خود را یک منبع اطلاعات برای کودک‌تان قرار دهید، تا سوالات خود را با شما مطرح کنند. اگر راهنمایی یا سوالی داشتید می توانید در زیر همین مقاله از ما بپرسید تا پاسخ آن را دریافت کنید. برای مشاهده کدهای خریداری شده از قسمت منو یا آدمک پایین صفحه گوشی خود، به قسمت پروفایل کاربری و سپس (کدهای خریداری شده) مراجعه کنید.

۱۰. پلی اسکیپ | به‌دنبال ثروت ازدست‌رفته

در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبه‌رو می‌شوید. دکتر استیون در خانه خود نیست؛ اما برای شما سرنخ‌هایی را باقی گذاشته است تا به کمک آن‌ها بتوانید برخی از اتفاقات ناگوار را جلوگیری بهترین سایت اسکیپ روم کنید. حل این معماها ممکن است کار گروهی و هوش زیادی را نیاز داشته باشد؛ پس با هماهنگی و کمک همدیگر آن‌ها را حل کنید. این مجموعه از امکاناتی همانند پارکینگ مناسب در نزدیکی آن برخوردار است.

۵- مجموعه اتاق فرار جعبه سیاه

اتاق مادر و کودک تنها مخصوص بانوان نیست و آقایان هم می‌توانند در این فضا حضور داشته باشند. در این اتاق دستمال مرطوب و پوشک و لوسیون در اختیار والدین قرار می‌گیرد. همچنین در راستای رعایت ملاحظات بهداشتی از کفپوش نانو ضد باکتری در ای…

مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و راه‌اندازی شد. هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است. این اتاق فرار دقیقا از روی این فلیم طراحی شده و اگر شما فیلم را دیده باشید دقیقا صحنه‌هایی از این مجموعه در این محیط برای شما تداعی می‌شود.