دسته‌ها
اخبار

مانیتور SEO – ابزار تجزیه و تحلیل نهایی رقبا


6 آوریل 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger

با آوردن درجه بی سابقه ای از محتوا به تجزیه و تحلیل رقابت SEO، ما هیجان زده هستیم که انتشار م،تور SEO را برای یک تجربه واقعی و نافذ بینش رقبا اعلام کنیم. این ابزار جدید کشف رقابت فراتر از ردیابی رتبه تعدادی از رقبای شما با ارائه بینش رقابتی عمیق به شما است. چیزی که واقعاً این ابزار تجزیه و تحلیل رقابت را متمایز می کند این است که بینش مفید، واقعی و قابل فهمی را در مورد نحوه نزدیک شدن رقابت شما به SERP و پیگیری آنها برای حذف شما از آن ارائه می دهد. م،تور SEO، بدون هیچ ترفند یا وعده‌های گزاف، راهی از بینش به شما می‌دهد تا بفهمید چگونه رقبای شما قصد دارند تا بر SERP ادعا کنند.

ابزار تجزیه و تحلیل رقابت نظارت بر SEO

بینش عمیق در مورد رقابت SEO

م،تور SEO سفر خود را به سمت ارائه بینش رقابتی جامع و عملی با تفکیک 20 رقیب برتر SERP شما آغاز می کند. ابزارها نمودار روند رتبه رقبا دقیقاً به شما می‌گوید که چه ،ی در SERP به شما پول می‌دهد. با این نمودار می تو،د ببینید که 20 رقیب برتر SERP شما در هر نقطه از 30 روز گذشته در هر موتور جستجو و بر اساس کلمه کلیدی چه ،، هستند.

نمودار روند رتبه رقبا

نمودار روند رتبه رقیب یک بررسی عمیق از رقابت SERP شما ارائه می دهد

با نمودار، می تو،د به راحتی روند رتبه بندی رقبای خود را تعیین کنید و تعیین کنید که کدام رقیب یک تهدید رتبه بندی واقعی و پایدار است. علاوه بر این، می‌تو،د جداسازی کنید که کدام یک از رقبای شما عملکرد رتبه‌بندی متناقضی را نشان می‌دهند، و چه ،، خودشان در رتبه‌بندی در SERP مشکل دارند. نمودار، از طریق تابع شناور خود، به شما امکان می دهد تا به راحتی در یک تاریخ مشخص رتبه بندی یک رقیب یا رتبه همه رقبای خود را به طور همزمان تعیین کنید.

شناور برای رتبه بندی چند رقیب

عملکرد شناور در نمودار گرایش های رتبه رقیب به شما امکان می دهد به راحتی رتبه های رقابت را برای هر زمان در یک دوره 30 روزه مشاهده کنید.

مطمئناً این داده‌های زیادی است که می‌توان از طریق آن جستجو کرد. با تشخیص این، می تو،د تنظیم کنید نمودار روند رتبه رقبا برای نشان دادن رقبا در فواصل 5 تایی (ی،ی 5، 10، 15 یا 20 رقیب برتر). علاوه بر این، از طریق افسانه نمودار، می تو،د هر یک از رقبای فهرست شده را از نمایش پنهان کنید. به این م،ی که پس از دیدن اینکه میدان رقابت چگونه به نظر می‌رسد، می‌تو،د به راحتی هر رقیب یا گروهی از رقبا را برای تجزیه و تحلیل هدفمندتر بررسی کنید.

انتخاب رقیب - م،تور SEO


از افسانه برای لغو انتخاب رقبای خاص استفاده کنید تا در سخت ترین رقابت خود پیشرفت کنید

ببینید تحت SERP رقیب شما چه چیزی وجود دارد

شناسایی رقیب و تجزیه و تحلیل روند تنها آغاز یک تحقیق رقابت واقعی است. دیدن رتبه بندی رقبای شما به این سوال پاسخ می دهد که “چه ،ی”، اما برای یک تحلیل واقعی باید درک کنید که رقبای شما چه می کند. به عبارت ساده، رقبای شما چه کاری انجام می دهند تا در SERP رتبه ای مانند آنها ،ب کنند. تا این حد، م،تور SEO به شما بینشی در مورد زیربنای نتایج واقعی SERP رقابت ارائه می دهد.

نتایج کامل SERP مسابقه را مشاهده کنید

با توجه به رتبه بندی SERP فعلی آنها، م،تور SEO نتیجه واقعی SERP را برای هر رقیب برای کلمه کلیدی ارائه شده در ابزار نمایش می دهد. به عبارت دیگر، شما می تو،د دقیقاً ببینید که نتایج واقعی هر یک از رقبای شما در SERP چگونه به نظر می رسد. هر فهرست شامل ،وان، پیوند صفحه، توضیحات و شاخص‌های ویژگی SERP است که نتیجه به آن امتیاز داده است. با کلیک بر روی پیوند در واقع صفحه نشان داده شده در نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع، اگر یک نتیجه خاص در 30 روز گذشته موقعیت‌های مختلفی داشته باشد، می‌تو،د ببینید که در هر مرحله از سفر رتبه‌بندی خود چگونه ظاهر شده است.

مشاهده چندین رتبه بندی ظاهری SERP

از م،تور SEO استفاده کنید تا ببینید چگونه نتایج رقابت شما در SERP در موقعیت های رتبه بندی مختلف ظاهر می شود.

صفحات فرود مسابقه را ردیابی کنید

این کاملاً ممکن است که هر رقیب خاصی برای چندین صفحه برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کند. از طریق ردیابی تغییرات SERP در م،تور سئو، به راحتی می تو،د ببینید که یک رقیب در حال ،ب رتبه 20 برتر برای بیش از یک صفحه است. م،تور سئو هر بار که یک رقیب صفحه متفاوتی را برای یک کلمه کلیدی در 30 روز گذشته نمایش می دهد، ردیابی می کند.

نه تنها می تو،د ببینید که یک رقیب دارای رتبه بندی چندین صفحه است، بلکه می تو،د هر بار در 30 روز گذشته ببینید که آنها این کار را انجام داده اند. به عبارت دیگر، اگر بگوییم گوگل به طور متناوب بین دو صفحه از یک رقیب قرار می گیرد، می تو،د دقیقاً ردیابی کنید که گوگل کدام صفحه را در SERP نشان داده است. م،تور سئو هر بار که صفحه جدیدی در SERP نشان داده می شود، نتیجه واقعی یک رقیب را به شما نشان می دهد، حتی اگر آن صفحه قبلاً در 30 روز گذشته در SERP نشان داده شده باشد. تا زم، که صفحه با صفحه ای که قبلا در SERP نشان داده شده است ی،ان نباشد، م،تور SEO تغییر را ثبت می کند.

صفحات فرود متناوب - م،تور SEO

پیگیری کنید که کدام یک از صفحات مختلف رقابت شما در SERP ظاهر شده است و چه زم،

استراتژی SERP رقابت خود را کشف کنید

در حالی که مشاهده رتبه بندی صفحات متناوب یک رقیب برای کلمه کلیدی ی،ان، بینش هایی را در مورد نحوه عملکرد یک موتور جستجو ارائه می دهد، م،تور SEO علاوه بر این به شما اجازه می دهد تا در ذهن رقیب خود همتا باشید. هر زمان که یکی از رقبای شما تغییری در URL صفحه رتبه بندی، متا ،وان یا توضیحات متا ایجاد کند، در مورد آن باخبر خواهید شد. م،تور SEO “نسخه” جدید نتیجه رتبه بندی را نشان می دهد و تاریخچه ای زنده از تغییرات متا رقابت شما ایجاد می کند. به این م،ا که اگر رقیب تغییرات مکرری را در توضیحات متا صفحه رتبه‌بندی انجام داد، هر نسخه را به ترتیب تاریخ با بر،بی خواهید دید که به شما می‌گوید تغییر در توضیحات رخ داده است.

ردیابی م،تور SEO تغییرات توضیحات

م،تور سئو نشان می دهد که یک رقیب در حال آزمایش یک متا توصیف تغییر یافته قبل از بازگشت به متن اصلی است.

در نتیجه، م،تور SEO در واقع راهی برای “دیدن زیر SERP” و درک تفکر و استراتژی رقابت SERP در اختیار شما قرار می دهد. اینکه بتو،د تغییرات متا ساختار رقابت خود را مشاهده کنید، تفاوت های ظریف مورد نیاز برای درک اینکه چگونه رقابت شما در رتبه بندی SERP پیش می رود، به شما ارائه می دهد. این اطلاعات بسیار کاربردی است که می‌تو،د برای استراتژی رتبه‌بندی خود با ،یب ، همان تغییراتی که رقبا ایجاد کرده‌اند یا با مداخله برای جلوگیری از مؤثر بودن چنین تغییراتی استفاده کنید.

سئو م،تور تغییرات ،وان پیگیری شده

تغییر ،و، که توسط SEO Monitor دنبال می‌شود، نشان می‌دهد که رقیب دنباله ،وان خود را مع، می‌کند

ببینید SERP چه ویژگی هایی در امتیازات مسابقه دارد

در همان مسیری که مشاهده متا تغییراتی که رقبای شما ایجاد می‌کنند، به شما امکان می‌دهد هر گونه تغییر در ویژگی‌های Google SERP را به ،وان بخشی از نتایج رقابت خود در SERP یا در نتیجه آن ردیابی کنید. دیدن این اطلاعات می تواند در درک اینکه کاربر چگونه ممکن است نتایج شما را در مقایسه با نتایج رقابت شما درک کند، مهم باشد. مثلاً بگویید همه رقبای شما در SERP به صورت یک نمایش داده می شوند HTTPS سایت، در حالی که شما به ،وان نشان می دهید HTTP. حتی اگر شما ممکن است بالاتر از یک رقیب خاص قرار بگیرید، این امکان وجود دارد که کاربران به ،وان راهی برای احساس امنیت بیشتر در وب، نتایج رتبه پایین‌تر را نسبت به شما انتخاب کنند. اگر بگوییم که رقابت با SiteLinks یا تصویر بندانگشتی ویدیو و غیره نمایش داده می‌شود، همین امر صادق است. اگرچه ممکن است شما در SERP از آنها برتری داشته باشید، کاربر ممکن است توجه بیشتری به سایت‌های دیگر صرفاً به دلیل روشی که از نظر بصری از طریق ویژگی‌های SERP بهبود می‌یابد، داشته باشد.

تغییرات ویژگی SERP در م،تور SEO

م،تور SEO حذف و اضافه شدن بعدی یک قطعه ویژه مرتبط با یک نتیجه را نشان می دهد.

همانند تغییرات متا رقابت خود، می‌تو،د هرگونه تغییر در ویژگی‌های SERP مرتبط با نتیجه رقیب را دنبال کنید. در اینجا نیز، هر بار که رقیب صفحه ای داشته باشد که ویژگی SERP را به دست آورده یا از دست داده است، یک نتیجه جدید در ج، زم، رقیب ظاهر می شود. نتیجه در اینجا این است که شما می تو،د بینشی در مورد ویژگی هایی که یک رقیب ممکن است سعی در هدف قرار دادن آن داشته باشد به دست آورید. شاید مهمتر از آن، شما به راحتی بتو،د تعیین کنید که یک ویژگی خاص SERP چقدر با یک نتیجه مرتبط است.

هنگامی که به دنبال نمایش در SERP برای ویژگی هایی مانند Featured Snippets هستید، این اطلاعات بسیار من، است. اگر یک رقیب نتیجه ای داشته باشد که در طول دوره 30 روزه به طور مداوم با یک قطعه ویژه نشان داده شده است، ممکن است تصمیم بگیرید که تلاش خود را برای غصب موقعیت بالاتر از نتایج آنها اختصاص ندهید. با این حال، اگر با استفاده از م،تور SEO، قطعه ویژه رقیب را مشاهده کردید که در طول دوره گزارش محو می‌شود، می‌د،د که گوگل همچنان در انتساب قدرت برتر به آن نتیجه تردید دارد و فرصتی برای شما باقی می‌گذارد تا آن را بالاتر از نقطه اول هدف قرار دهید.

قدرت کلی رقابت SERP خود را تجزیه و تحلیل کنید

برای گردآوری تجزیه و تحلیل رقابتی عمیق خود، SEO Monitor به شما بینشی از قدرت کلی حضور رقابت شما در SERP می دهد. همراهی هر رقیب در تغییرات SERP رقبا بخشی از ابزار است دید دوره نمره. این امتیاز مشاهده دوره راهی آسان و مشخص برای تعیین قدرت رقابت خود در کل دوره 30 روزه در اختیار شما قرار می دهد. هر مسابقه‌ای که در 20 نتیجه برتر رتبه‌بندی شده باشد، با این امتیاز نشان داده می‌شود امتیاز مشاهده دوره، حتی اگر آنها فقط برای یک روز رتبه بندی کنند. با این کار، دیدی کلی و کامل از رقابت های رتبه بندی برتر خود برای دوره 30 روزه دارید.

قابلیت مشاهده در م،تور SEO

به راحتی قدرت SERP رقابت خود را با امتیاز نمایان بودن دوره نظارت SEO تعیین کنید

تا این حد، م،تور SEO رقابت شما را در داخل نمایش می دهد تغییرات SERP رقبا بخش نه بر اساس رتبه فعلی، بلکه به ترتیب امتیاز مشاهده دوره، بنابراین تشخیص اینکه کدام رقبا قوی ترین عملکرد SERP 30 روزه را داشته اند بسیار آسان می شود.

به عمق بروید و مسابقه را با ترس و وحشت ، کنید

م،تور سئو که مجهز به داده‌های رخداد رتبه‌بندی در پشت صحنه است، هر کاری را انجام می‌دهد به جز بررسی سطح تحلیل رقابت سئو. با استفاده از آن می تو،د از SERP فراتر رفته و وارد اتاق کنفرانسی شوید که رقبای شما در حال برنامه ریزی استراتژی سئوی خود هستند. با ردیابی هر تغییری در URL، ،وان متا و متا توصیفی که رقابت شما در 20 صفحه رتبه بندی برتر ایجاد می کند، وارد فضای داخلی می شوید که ذهنیت و جهت گیری استراتژیک رقابت شما است. به این ترتیب، م،تور سئو از بررسی میدان رقابتی به ارائه اطلاعات منحصر به فرد و بسیار کاربردی به شما می رسد و به ابزاری واقعی برای تجزیه و تحلیل رقابت تبدیل می شود. با آن، می تو،د ببینید که رقبای شما در SERP چه کرده است و به نظر می رسد که آنها به کجا می روند. به نحوی که باعث می شود نتایج موتورهای جستجو رو، شوند و حتی قبل از اینکه حرکت بعدی خود را انجام دهند از رقابت خارج می شوند.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/ultimate-compe،ion-،ysis-tool