دسته‌ها
اخبار

مبانی SEO – بهینه سازی محتوا


16 ژانویه 2012 | ارسال شده توسط Rank Ranger

عبارت “محتوا پادشاه است” به همان اندازه که برای رسانه های دیگر مرتبط است به اینترنت نیز مرتبط است. اگر محتوای شما به خوبی بهینه شده باشد، احتمالاً وب سایت شما رتبه بالاتری خواهد داشت. برای درک کامل مفاهیم، ​​تعریف و کاربردهای بهینه سازی محتوا، ادامه مطلب را بخو،د.

چرا بهینه سازی محتوا برای سئو مهم است؟

ایده، محتوا، سئو، رتبه‌بندی

برای درک اهمیت بهینه سازی محتوا، ابتدا باید اهمیت محتوا را به طور کلی برای صفحات وب درک کنیم. برای روشن شدن این موضوع باید در مورد اینکه گوگل چگونه چیزها را می بیند صحبت کنیم. در پایان، گوگل برنامه ای است که در خواندن متن عالی است. اگر متنی را برای خواندن گوگل پیشنهاد نکنید، ممکن است گوگل نداند که سایت شما در مورد چیست و چگونه باید صفحه شما را ایند، کند یا آن را در نتایج جستجو رتبه بندی کند. برای اینکه مشخص شود سایت شما در مورد چیست، باید متنی در صفحه خود داشته باشید و کلمات کلیدی که محتوای شما را در آن متن توصیف می کنند.

آنچه وب سایت های استثنایی را از جمعیت متمایز می کند، کیفیت محتوای داخل صفحه است. با این حال، در حالی که این ممکن است به اندازه کافی شهودی باشد، اغلب سردرگمی در مورد این موضوع وجود دارد. سردرگمی بیشتر از این واقعیت ناشی می‌شود که مردم می‌خواهند «در گوگل پیدا شوند» و از تکنیک‌های مختلفی برای ،ب رتبه‌های بالا در نتایج موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. گاهی اوقات مردم فراموش می کنند که محتوا چقدر مهم است. تابلوهایی که گوگل برای پیمایش، فهرست‌بندی و رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها (inlinks) استفاده می‌کند، اساساً بر اساس محتوا هستند. اگر چیزها را تا حدودی ساده کنیم، پیوندها و رتبه‌بندی‌ها به شرح زیر مرتبط هستند: شخص A محتوای صفحه وب شخص B را دوست دارد و بنابراین به آن پیوند می‌دهد. در این روش لینک‌ها ایجاد می‌شوند و هر چه یک صفحه وب از محبوبیت لینک بیشتری برخوردار باشد، احتمالاً گوگل رتبه بالاتری به آن می‌دهد. بعید است که سایت شما به شدت به آن پیوند داده شود، اگر محتوای صفحه شما گوبلدگوک باشد.

بهینه سازی محتوا چیست؟

،دگی، محتوا، سئو، رتبه‌بندی

بهینه سازی محتوا فرآیند سئو است که در آن نقش دارد محتوای صفحه خود را برای انسان و موتورهای جستجو قابل خواندن کنید. خواندنی به این م،ی است که به نظر می رسد مربوط به موتور جستجو برای عبارت های جستجو است. علاوه بر این، محتوا باید به ارائه ساختاری آسان برای اطلاعات موجود در صفحه کمک کند تا اطلاعات قابل اسکن و درک توسط خوانندگان باشد و به این ترتیب کاربر پسندتر باشد.

چگونه می توان من استفاده کنید محتوا بهينه سازي؟

ایده، محتوا، سئو، رتبه‌بندی

استفاده از کلمه کلیدی عمومی

در گذشته، قرار دادن کلمات کلیدی در یک صفحه یکی از عوامل تعیین کننده برای رتبه بندی یک صفحه بود. منطق اصلی که الگوریتم‌های جستجوی اولیه استفاده می‌،د، این بود که هرچه یک کلمه کلیدی بیشتر در یک صفحه استفاده شود، احتمال بیشتری وجود دارد که جستجوگری که از آن کلمه کلیدی استفاده می‌کند، صفحه مربوطه را پیدا کند. هنگامی که مردم این اصل را درک ،د، شروع به سوء استفاده از آن ،د و شروع به استفاده از روشی به نام «پر ، کلمات کلیدی» ،د. امروزه، قرار دادن کلمات کلیدی هنوز مهم است، اما نه به همان روشی که قبلا بود. برخی از بهترین روش‌های معاصر این است که از کلمات کلیدی خود در سرصفحه‌ها (h1) و زیر سرفصل‌ها (h2، h3 و غیره) استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی در ابتدای ،وان آمده است – برای روشن ، موتورهای جستجو که کلمات کلیدی برای موضوعات مورد بحث در صفحه شما ضروری هستند. در نهایت، مهم است که کلمه کلیدی خود را بیش از یک بار در محتوای داخل صفحه ذکر کنید، اما این کار را با درایت انجام دهید. برخی توصیه می کنند که کلمه کلیدی باید بین 3 تا 7 درصد از تعداد کل کلماتی که در یک صفحه دارید باشد. با این حال، این اعداد هرگز ثابت نشده اند و به طور گسترده ای مورد مناقشه هستند، زیرا گوگل به طور مداوم الگوریتم خود را به روز می کند.

سرصفحه ها

یکی از مهم ترین مکان ها برای قرار دادن کلمات کلیدی در هدر است. در کد html سرصفحه ها به صورت ‘h’ تعریف می شوند، جایی که هرچه هدر بزرگتر باشد، تعداد بیشتری را اشغال می کند. به ،وان مثال، هدر اصلی صفحه با ،وان h1 و زیر هدر بلافاصله پس از آن با بر،ب h2 مشخص می شود. سرصفحه‌های فرعی بعد از آن‌ها تحت h3 بر،ب‌گذاری می‌شوند. توصیه می شود از سرصفحه های فرعی استفاده کنید و کلمات کلیدی را با درایت در آنها وارد کنید تا اطلاعات داده شده را ت،یم کنید، موتورهای جستجو سلسله مراتب اطلاعات داده شده را ببینند و همه پاراگراف ها به موضوع کلمه کلیدی مربوط باشند، و مهمتر از همه به خوانندگ، که ترجیح می‌دهید اسکن کنید تا سریع‌تر از موضوع سایت مطلع شوید. چیزی که باید از آن آگاه بود این است که مهم است مطمئن شوید که فقط یک تگ h1 در صفحه وجود دارد.

تصویر بر،ب ها و لینک های ورودی

برخی از موتورهای جستجو در حال حاضر توانایی درک کامل تصاویر را ندارند و بنابراین هر گونه اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت که به طور دقیق در یک تصویر است برای موتورهای جستجو برای جمع آوری داده ها در سایت مفید نیست. به همین دلیل، کد html امکان انتخاب تگ های تصویر یا تگ های alt را می دهد. از اینها می توان برای تصاویر و ویدیو استفاده کرد تا به Google نشان دهد که دقیقاً ویدیویی که نمایش می دهید چیست.

پیوندهای داخلی که به بخش‌های دیگر وب‌سایت شما پیوند می‌دهند نیز برای نشان دادن محتوایی که در مورد موضوعات مرتبط در وب‌سایت خود نوشته‌اید به خواننده کمک می‌کنند. یک روش خوب برای پراکندگی پیوندهای داخلی در سراسر متن، استفاده از انکر ت،ت است که مربوط به کلمات کلیدی اصلی است که برای آنها بهینه سازی می کنید، اما تنوعی از آن کلمات کلیدی خاص. به ،وان مثال: کوچک بزرگ زمستان تابستان ، و غیره. این روش می‌تواند به گوگل کمک کند تا صفحات وب‌سایت شما را فهرست کند و به آن کمک می‌کند تا بفهمد چگونه می‌توان صفحات را در وب‌سایت شما پیدا کرد.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،sics-content-optimization