دسته‌ها
اخبار

مبانی SEO – چگالی کلمات کلیدی


16 مارس 2012 | ارسال شده توسط Rank Ranger

اهمیت چگالی کلمه کلیدی از زم، که مشخص شد که یک عامل رتبه بندی است، مورد بحث بوده است. برای درک اینکه چرا مهم است، به چه م،است و چگونه از آن استفاده کنید، ادامه مطلب را بخو،د.

چرا تراکم کلمات کلیدی برای سئو مهم است؟

چگالی کلمات کلیدی، سئو، رتبه بندی

اهمیت چگالی کلمه کلیدی از زم، که مشخص شد که یک عامل رتبه بندی است، مورد بحث بوده است. در روزهای اولیه موتورهای جستجو توسط الگوریتم‌های جستجو فرض می‌شد که هرچه یک کلمه کلیدی بیشتر در یک صفحه ظاهر شود، آن صفحه وب خاص با هر جستجوی انجام شده مرتبط با آن کلمات کلیدی مرتبط‌تر خواهد بود. با گذشت زمان، افراد شروع به استفاده از این شکاف در روش‌های رتبه‌بندی موتورهای جستجو ،د، صرف نظر از اینکه صفحه‌ای که تبلیغ می‌کنند مرتبط با جست‌وجو است یا خیر. تاکتیکی به نام پر ، کلمات کلیدی به کار گرفته شد، که از طریق آن کلمات کلیدی تا حد امکان به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرند به این امید که موتور جستجو وب‌سایتی را که از پر ، کلمات کلیدی استفاده کرده است، به ویژه مرتبط با جستجوی جستجوگر درک کند. پر ، کلمات کلیدی در چندین مکان مورد استفاده قرار گرفت: در URL، در تگ های ،وان، در تگ های توضیحات متا و در محتوای داخل صفحه استفاده شد.

از آنجایی که این امر بسیار رایج بود، مدت زیادی به ،وان خللی برای فریب دادن موتورهای جستجو دوام نیاورد. به دنبال محبوبیت پر ، کلمات کلیدی، بهترین روش پیاده سازی کلمات کلیدی برای یک وب سایت مورد مناقشه قرار گرفت و تا به امروز همچنان وجود دارد. اهمیت چگالی کلمات کلیدی که امروزه تقریباً همه متخصصان سئو بر آن توافق دارند، در این است کلمات کلیدی را نمی توان به ،وان یک عامل مهم نادیده گرفت هنگام بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، اما نمی توان از آن بیش از حد استفاده کرد، زیرا گوگل ممکن است سایت هایی را که پر ، کلمات کلیدی را انجام می دهند جریمه کند. کلمات کلیدی برای تعیین ارتباط در بر،ب‌های ،وان، برای متقاعد ، خوانندگان به کلیک ، روی بر،ب‌های توضیحات متا و نشان دادن موضوع محتوای درون صفحه برای موتورهای جستجو استفاده می‌شوند. در میان ا،ر متخصصان سئو توافق شده است که حفظ چگالی کلمات کلیدی مهم است، اما بهترین روش ها مشخص نیستند.

چی است کلمه کلیدی تراکم؟

چگالی کلمات کلیدی، سئو، رتبه بندی

چگالی کلمات کلیدی به تعداد دفعاتی است که کلمات کلیدی در یک صفحه وب ظاهر می شوند، نسبت به کل کلمات موجود در آن صفحه. اگر در یک صفحه 100 کلمه وجود داشته باشد و یکی از آنها یک کلمه کلیدی باشد، تراکم کلمه کلیدی صفحه 1٪ خواهد بود. اگر 3 کلمه کلیدی وجود داشته باشد، تراکم کلمه کلیدی 3٪ و غیره خواهد بود. به ،وان مثال اگر کشاورز جان سعی در تبلیغ مجموعه تراکتور خود در farmerjohnstractors.com داشته باشد، می‌خواهد کلمه “تراکتور” را در صفحه وب خود قرار دهد تا ،، را که به دنبال تراکتور هستند جذب کند. اگر آن را دو بار در صفحه قرار می‌داد و 100 عدد داشت. کلمات در صفحه وب خود، او 2٪ تراکم کلمه کلیدی برای “تراکتور” در صفحه خود دارد – شما نکته را متوجه شدید. تراکم کلمات کلیدی جالب است زیرا جایگاه آن به ،وان یک فاکتور رتبه بندی در دنیای سئو بسیار نوسان کرده است و تسلط قطعی بر آن تکنیک بسیار سختی است.

چگونه می توان من استفاده کنید کلمه کلیدی تراکم؟

تعادل، چگالی کلمات کلیدی، سئو، رتبه بندی

بهترین شیوه های تراکم کلمات کلیدی را نمی توان به طور مطلق تعریف کرد، اما مهم است برخی از دستورالعمل های کلی را در ذهن داشته باشید هنگام نزدیک شدن به موضوع اولاً، اگر از کلمات کلیدی در ،وان خود استفاده نکنید، شانس شما برای مرتبط بودن توسط موتورهای جستجو مثبت کمتر است. اگر از کلمات کلیدی در توضیحات متای خود استفاده نکنید، جستجوگران ممکن است در جای دیگری کلیک کنند، زیرا سایت های دیگر از کلمات کلیدی در توضیحات متای خود استفاده می کنند که مشابه کلماتی است که جستجوگر در جستجوی وب خود استفاده کرده است. در نهایت، اگر از کلمات کلیدی در محتوای صفحه استفاده نکنید، تشخیص صفحه شما برای موتور جستجو دشوارتر می شود.

رهنمودهای کلی برای پایبندی به استفاده از کلمات کلیدی و تراکم آن این است که توجه باید به سمت استفاده از کلمات کلیدی در زمان و مکان من، معطوف شود. مکان‌های من، در بر،ب‌های مختلف و محتوای داخل صفحه وجود دارد. موضوع استفاده از آنها کمتر قطعی است، اما به طور کلی پذیرفته شده است که استفاده از کلیدواژه در صفحه باید از طریق تکرار کلمه کلیدی بیش از یک بار انجام شود، اما فقط به روشی که در گفتار یا نوشتار طبیعی ظاهر می شود. وقتی متخصصان سئو به دیوار فشار می‌آورند، اغلب می‌گویند که بین 3 تا 7 درصد ارقام خوبی برای کار ، هستند، اما تأیید این اعداد دشوار است، زیرا گوگل دائماً الگوریتم خود را به‌روزرس، می‌کند. در یک مرحله، رقم ایده‌آل چگالی کلمه کلیدی به صورت شناور بسیار نزدیک به 7٪ درک شد. مکان‌های روی صفحه برای کلمات کلیدی که ممکن است برای بهینه‌سازی مفید باشند، می‌توانند علاوه بر متن مقاله، در سرفصل‌های خود صفحه باشند. تا آنجا که به بر،ب‌های مختلف مربوط می‌شود، کلمات کلیدی باید در مکان‌هایی ظاهر شوند که منطقی باشند تا سایت شما برای جستجوگر جذاب‌تر به نظر برسد، اما به‌،وان هر،مه ظاهر نشود.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،sics-keyword-density