دسته‌ها
اخبار

محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا

منظور از محتوا نیز، اطلاعاتی است که به صورت آنلاین بر روی وب هست و می تواند مورد استفاده افراد مختلف قرار بگیرد (در ادامه مقاله انواع محتوای سئو شده را نام بردیم). در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد. این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد). بسیاری از بازاریابان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در پایان تولید محتوای خود آن را بهینه سازی می‌کنند.

  • شدیدا توصیه میکنم ، صفحه آموزش رایگان لینک بیلدینگ فرین آکادمی را مطالعه کنید.
  • زمانی که با خوانندهٔ خود و نحوهٔ خرید او آشنا باشید محتوایتان می‌تواند چیزی از بیش از نیاز مخاطبتان را برآورده کند.
  • حقیقت این است که در دل هر استراتژی محتوایی موثر، باید یک سیستم بهینه‌ سازی محتوا حضور داشته باشد.
  • کلمه هدف کلمه ای هست که می خواهیم با جست و جوی آن کلمه سایت ما در نتایج جست و جوی گوگل ظاهر شود .
  • لینک بیلدینگ در سئو داخلی در ادامه به مبحث لینک بیلدینگ پرداخته می شود.

باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز). این تکنیک‌ها نهایتا در محل قرار گرفتن محتوای شما در بین نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار هستند. اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند.

طراحی سایت املاک

اما به هر صورت وقتی صفحه محصولی در سایتتان ایجاد می‌کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه آن محصول را در یک دسته قرار دهید. سوالتون خیلی کلی است و بهینه سازی سازی محتوا هم یک مبحث خیلی طولانی است. در هر روز به صورت میانگین ۲۰۰۰۰۰۰ محتوا فقط توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس منتشر می‌شود.

لینک های خارجی در محتوا

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند نرخ کلیک سایت را افزایش دهد افزودن کال تو اکشن به قسمت توضیحات متا می‌باشد. همانطور که میدانید سئو یک سایت از اصلی ترین اقداماتی است که به رشد و درآمد آن سایت کمک می کند. عموم محتواهای سئو شده از این اصول و چارچوب پیروی کرده و به این موارد دقت می‌کنند.

از هر چيزي كه ممكن است باعث شود در حل مشكلشان و یا پاسخ به سوالشان اختلال ایجاد شود، پرهيز كنيد. این تکنیک هم برای سئو محتوا موثر خواهد بود و هم برای ماندن کاربر در صفحه. اغلب كاربران اينترنت، پيش از خواندن محتوا، یکبار به طور کلی آن را مرور ميكنند. كاربر بايد بتواند با خواندن عنوان، متوجه شود كه محتوايتان راجع به چه چيزي است.