دسته‌ها
اخبار

محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا-دنی سالیوان | سئو

المان های خوانایی محتوا زیاد هستند که در ادامه چندتا از مهمترین هایش را به شما می گویم. یا حجم بازدید از محتوای منتشر شده بر روی سایت بسیار بیشتر شود.بدین ترتیب باید جذابیت تگ عنوان نیز مد نظر تولید کننده محتوا باشد. شما در ویکی دمی میتوانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید. اينها فقط نمونه هايي از استراتژی H&W بود كه ميتوانيد با استفاده از آنها کاربران را به سمت وبسایتتان بکشانید. حالا اگر شما با پروژه اي كه راه انداخته ايد آن قدر آشنايي نداشته باشيد كه بتوانيد در راستايش داستان بسازيد چه؟ نگران نباشيد؛ داستان، داستان است.

  • شما با توجه به سلیقه شخصی خود و شناخت کاربران، از هر روشی که استفاده می کنید، خروجی آن می بایست دارای سه ویژگی باشد.
  • بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد.
  • الگوریتم گوگل رتبه بندی سایت شما را تا حد زیادی بر اساس محتوایی که منتشر می کنید تعیین می کند.
  • به طراحان سایت خود بگویید تا استایل هایی جذاب و در عین حال ساده ای برای فرمت بندی متن سایت در CSS کد نویسی کنند که بتوانید بخش های مهم سایت خود را با این استایل ها، زیباسازی کنید.
  • بانس ریت به درصد افرادی گفته میشود که از یک صفحه از سایتی دیدن کرده و از سایت خارج میشوند.

بیش از 40 هزار کلمه در هر ثانیه در گوگل سرچ می‎شود و این نشان دهنده پتانسیل بالای بستر اینترنت در کسب درآمد از این طریق است. با تهیه لیستی از کلمات کلیدی کسب و کار خود می‎توانید محتوای بهینه تولید کرده و اگر این محتوا بهینه و کاربر پسند باشد سایت شما در نتایج اولیه گوگل، نشان داده می‎شود. این اولین و بزرگترین قدم برای داشتن مشتریان وفادار و رسیدن به اهداف کسب و کارتان است. هر محتوایی که تولید می کنید و سیستم های بازاریابی که برای آن به کار می برید را باید تحلیل کنید تا متوجه میزان اثرگذاری آن را برروی کاربر متوجه شوید.

برای اینکه میزان ترند بودن یک موضوع را بسنجید، می توانید از ابزارGoogle Trends استفاده كنيد تا ببينيد چقدر يك كلمه ى كليدى مرسوم است. در شرایط ايده آل، شما فقط كلماتی را مورد هدف قرار مي دهيد كه بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرند، اما اين روش هميشه جواب نمي دهد. اگر تنها قادر به یادگیری یکی از بخش های سئو باشیم بدون شک آن بخش، سئو محتوا است؛ زیرا خود آغاز کننده بسیاری از بخش های دیگر سئو است، پس سئو کردن یک محتوا را جدی بگیرید. کاری که شما کردید و صفحه دسته‌بندی را noindex کردید درست است.

فرمت بندی محتوا برای سئو و تجربه کاربری

توضیحات متا حداکثر باید 160 کاراکتر باشد، اگر هم بیشتر باشد، گوگل مازاد کلمات را در نتایج جستجو نمایش نخواهد داد. اگر این امکان وجود نداشت مانعی ندارد، اما حتما در خلاصه محتوا باید یک بار کلمه کلیدی اصلی درج شود. آموزش سئو محتوا فقط به کلمات کلیدی محدود نمی شود، بلکه شما باید نهايت تلاشتان را براي توليد يك محتواي سئو شده و بدون غلط املايي و گرامري بکنید. سایت های زیادی هستند که می توانند در زمینه دستور زبان و املا به شما کمک کنند. اگر بودجه ي كافي داشته باشيد، ميتوانيد حتي يك ويراستار استخدام كنيد. آخرين المان متد HVC برای نوشتن محتوای سئو شده، استفاده از CTA يا همان call-to-action (فراخوان به عمل) است.

اگر شما هم نمی‌دانید که چگونه یک محتوا را از نظر گوگل باید سئو کنید، این مقاله را حتما بخوانید و نظرتان را بنویسید. در اینجا سعی کردیم آموزش سئو محتوا را برای شما بیان کنیم. در انتخاب کلمات کلیدی هدف، زمان انتشار هر مطلب، ویژگی‌ها و جزئیات هر پروژه، کاربران و جامعه موردنظر و چگونگی بهره‌وری و تبلیغ محتوا به خوبی تحقیق و برنامه‌ای روشن تعریف کنید.

در صورتی که تنها هدف شما تولید محتوا برای کاربران باشد و به نکات سئو بی‌توجه باشید محتوای تولید شده توسط شما به شکل زیر خواهد بود. در یکی از مقاله‌هایی که یکی از برترین سئوکارهای دنیا نوشته بود، با یک جمله عجیب مواجه شدم. به نظر وی استفاده از کلمه کلیدی در تگ عنوان مهمترین فاکتور در On-Page سئو بود. در درست یا غلط بودن این موضوع نمی‌توان نظری دارد، اما به جرات می‌توان مدعی شد قرار دادن کیورد اصلی در تگ عنوان تاثیر چشمگیری در رتبه‌بندی خواهد داشت.

۲- صفحه ثابت

در این صفحه ابتدا ۳ ویدیو آموزش سئو محتوا را مشاهده می‌فرمایید و سپس به معرفی اجزای مختلف این مبحث پرداخته‌ایم. رتبه گرفتن توی گوگل به کمک محتوا، یه فرایند زمان‌بره و اگه سئو محتوا اصولی انجام بشه، این زمان رو تا حدی می‌تونه کوتاه‌تر کنه. شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد. محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند، به نحوی که اگر تمامتکنیک های سئورا رعایت کرده باشید، اما سایت شما دارای محتوای به در به خوری نباشد، شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت.

تولید محتوای سئو شده چه برای سایت پزشکی و چه دیگر حرفه ها به آموزش‌ های اصولی و علمی نیاز دارد. توجه به نیاز های کاربران و بک لینک های سایت رقبا از دیگر اصول مهم جهت تولید محتوا سئو شده است. هر کدام از این مهارت ها را باید به درستی آموخت تا بتوان نتایج دلخواه را کسب نمود. چرا به تولید محتوای سئو شده نیاز داریم؟ منظور از سئو محتوا چیست؟ به طور کلی، محتوای مبتنی بر سئو، محتوایی است که پتانسیل بالایی در گرفتن رتبه در موتورهای جستجو دارد. پس اگر می‌خواهید در گوگل رتبه‌های بهتری کسب کنید، نیاز به محتوای سئو شده دارید.

طبیعتا یکی از مهم ترین کارهایی که هر سئوکار باید بلد باشد، نوشتن محتوای سئو شده می‌باشد. تا بدین مرحله، بارها از هدف جلب رضایت کاربر در افزایش ترافیک سایت و پذیرش گوگل سخن گفتیم. متنی روان که به سادگی خوانده و درک شود، از عوامل موفقیت محتوا به شمار می‌آید. فراموش نکنید که محتوای تولید شده باید ارزش وقتی را داشته باشد که خواننده صرف مطالعه آن می‌کند. تنها در این صورت است که معامله‌ای دو سر بُرد بین شما و خواننده انجام می‌پذیرد.

خصوصیات و ویژگی ها، سن، جنسیت و علاقه آن ها به چه نوع مطلب مهمترین مواردی هستند که باید قبل از تولید محتوا در نظر باشید. در نظر این موارد کمک بزرگی به شما در بهینه سازی محتوا می کند. با این حال شاید اگر به‌تازگی سایتی برای کسب‌وکارتان ساخته‌اید، نوشتن مقالات خالی نتواند چندان ایده‌ی جالب باشد. بدون شک کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند، در صورت مواجهه با محتوای جذابی که هیچ عکس، صوت یا ویدیویی نداشته باشد، تعامل برقرار ‌نمی‌کنند و از سایت‌تان خارج ‌می‌شوند.