دسته‌ها
اخبار

مد چیست؟ و ۴۰ توصیه‌ی برتر مد و فشن در تمام طول تاریخ! مجله‌ی دیجی‌استایل | takdoo-تکدو

مد چیست؟ و ۴۰ توصیه‌ی برتر مد و فشن در تمام طول تاریخ! مجله‌ی دیجی‌استایل | takdoo-تکدو

اصول ست کردن جوراب و کفش برای آقایان جوراب یکی از اکسسوری ها است که تقریبا … ارسال رایگان برای خریدهای بالای 1 میلیون و 400 هزار تومان و در زمان انتخابی مشتری به سریعترین شکل ممکن می‌باشد. در این میان افراد دیگری هم هستند که در این صنعت انقلاب کردند. خودتان را محدود نکنید به لباس‌هایی که حس ناخوشایندی به شما می‌دهند. این روند باعث می‌­شود تا شما استایل­های متعدد و متناسب با شخصیت‌تان را در موقعیت­‌های مختلفی که در آن قرار می­‌گیرید داشته باشید.

  • آن‌ها یک صفحه خام از کوارتز دودی بودند که برای جلوگیری از نور خورشید ساخته…
  • در کنار این ترس اما علاقه شدیدی به جواهرات و زیورآلاتی دارم که به شکل مار طراحی شده‌اند.
  • این گربه مشهور هم در مراسم مت گالای امسال حضور خواهد داشت!
  • از سوی دیگر این دو واژه دارای معانی مشابه هم هستند و در حوزه لباس، به معنای نوع پوشش در مقطع زمانی خاص هستند.

طراحی کتانی با الهام از معماری؟ این میزان از خلاقیت واقعا زیباست! ونی فیگ، بنیانگذار برند کیث به عنوان یک برند فعال در زمینه‌ی طراحی مد ، پوشاک و لوازم جانبی (که در سال ۲۰۱۱ میلادی در شهر نیویورک پایه‌گذاری شده است) در جدیدترین فعالیت خود به همکاری با بنیاد فرانک لوید رایت پرداخته است! اما درباره این همکاری مشترک جالب است بدانید رونی فیگ به طراحی…

تصویرسازی مد؛ مصاحبه اختصاصی کمد با شکوفه عطاری

دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس پیرامون نمایشگاه شهر خانواده اعلام کرد این‌رویداد، غیرانتفاعی و صرفاً با هدف حمایت از مردم شامل تولید کننده و مصرف کننده است. رویداد دیدار با محوریت طراحی و تولید لباس محرم و اربعین توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود. امروزه سبک و مد لباس فقط به سبک غربی اختصاص ندارد و سبک اسلامی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با وجود اینکه مد، فشن و استایل لباسی که می‌پوشیم، اهمیت زیادی دارد، اما آنچه از همه مهم‌تر است احساس آرامشی است که از نوع پوشش خود انتظار داریم.

بسته‌ بندی و نگه داری لباس‌ های زمستانی به چه صورت است؟

مد و فشن یکی از راه­‌های معرفی ما و زبانی برای گفتگو است. ما به دنبال شناخت شخصیت خود، پوششمان را انتخاب می­‌کنیم اما این انتخاب و پای‌بندی به آن نیاز به انقلاب و رفع کلیشه­‌ها در زندگی روزمره و گذشتگان ما دارد. تلاش کنید تا بهترین تلفیق را پیدا کنید و با آن شاد باشید و بخندید. در همین حال هنگامی که ناراحت هستید و یا احساس بدی دارید لباس‌های شما این قدرت را دارند که حال شما و رفتارتان را تغییر دهند. همه ما می‌دانیم که کیفیت محصولی که می‌خریم اهمیت بالایی دارد. به عبارت دیگر اگر لباسی خرید کردید که با کیفیت است، مسلما دوخت بهتر و تن خور مناسب‌تری خواهد داشت؛ در نتیجه استایل زیباتری از شما به نمایش می‌گذارد.

عطر لوکس آمواژ اینترلود رایحه یک زن مرموز کمپانی عطرسازی لوکس Amouage را پادشاه عمان در سال 1983 با تلفیق کلمه فرانسوی Amour به معنای عشق و کلمه عربی «امواج» تاسیس‌کرد. خانم‌های تپل و قدکوتاه چه مانتویی بپوشند؟ خانم‌های تپل و قدکوتاه در انتخاب مانتو با چالش بزرگی روبه‌رو هستند. بلندی، اندازه، رنگ، طرح و عوامل دیگر مانتو می‌توانند در استایل شما تاثیر به سزایی بگذارند.