دسته‌ها
اخبار

مسیر ویژگی SERP با آخرین به‌روزرسانی Google تغییر می‌کند


5 جولای 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

من قصد نوشتن این پست را نداشتم. من فقط نحوه عملکرد برخی از ویژگی‌های SERP را بررسی می‌کردم که گاهی اوقات انجام می‌دهم (ترجمه: هر روز). اما پس از آن، مانند آتش بازی 4 ژوئیه که به نظر می رسد همیشه دلم را از دست می دهم، همه چیز شروع به ظهور کرد، و یکی دو ویژگی SERP که من دنبال می کردم، به چیزی بیش از این تبدیل شدند. سپس مانند تابش خیره کننده قرمز موشک به من برخورد کرد، بمبی که در هوا منفجر شد، گوگل یک سری از مسیرهای ویژگی SERP را به آ،ین به روز رس، خود تغییر داد.

چند ماراتن اختلاط در SERP

اگر می خواهید ثبات رتبه را از پنجره بیرون بیاورید، چرا چند تغییر ساختار SERP دیگر را همزمان در ،یب قرار ندهید؟ در حالی که دقیقاً احتیاط را به باد نمی دهد، این همان کاری است که Google in-effect انجام می دهد. وقتی یک به‌روزرس، ارائه می‌کند، Google از این فرصت استفاده می‌کند تا همه چیز را تغییر دهد. برخی شناخته شده، برخی ناشناخته. این دقیقاً یک راز نیست، گوگل به آنها اشاره کرده است به‌روزرس،‌های متعدد را به طور همزمان اجرا کنید در بیش از یک من،ت به ،وان مثال، در پایان سپتامبر 2016، گوگل 50 درصد از جعبه های تصویر را از صفحه اول حذف کرد و آنها را به صفحه دو منتقل کرد. همچنین از این فرصت برای سازماندهی مجدد رتبه‌بندی‌ها استفاده کرد که اکنون این SERPهای صفحه یک جای خالی دارند، همانطور که Image Box مانند الویس ایجاد کرده بود و ساختمان معروف به صفحه یک را ، کرد.

شاخص ریسک رتبه ژوئن

به روز رس، الگوریتم پایان ژوئن گوگل در شاخص ریسک رتبه بندی

در اینجا ما اکنون در حال به‌روزرس، الگوریتم عظیم و طول، هستیم که به شدت بر رتبه‌بندی تأثیر گذاشته است. درست به شکل واقعی، گوگل موارد دیگری را به راه انداخته است تغییرات SERP در پشت آ،ین به روز رس، آن. به لطف ابزارهای ویژگی SERP دسکتاپ و موبایل، من مجموعه ای از تنظیمات قابل توجه در مسیر تعدادی از ویژگی های SERP را که همگی با به روز رس، اخیر منطبق هستند، ردیابی کرده ام. به این م،ی، تغییراتی در مسیرهای داده ویژگی‌ها وجود داشت، زیرا آنها حرکت‌های یک روزه با بازگشت به حالت عادی نبودند.

پست Google Update ویژگی های SERP Trends – Desktop

بیایید درست وارد آن شویم. یک سری از ویژگی های SERP با مشخصات بالا وجود داشت که مسیرهای داده را همراه با به روز رس، الگوریتم گوگل در پایان ژوئن تغییر داد. موارد زیر شامل آن دسته از ویژگی‌هایی نمی‌شود که همراه با به‌روزرس، دوره را تغییر داده‌اند، اما حرکت قابل‌توجهی نشان نداده‌اند (به ،وان مثال Breadc،bs، Reviews، Video Thumbnail، و غیره). با این حال، من به آنها اشاره می کنم زیرا حرکت آنها در ارتباط با به روز رس، بیشتر نشان می دهد که گوگل به طور هدفمند روندهای ویژگی SERP را با انتشار به روز رس، هفته گذشته تغییر داده است. با آن در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که روی دسکتاپ تغییر کرده است:

جعبه پاسخ

جعبه پاسخ به آن توجهی که شایسته آن است نمی شود. تا همین اوا،، این ویژگی در بیش از 50٪ از تمام صفحات ظاهر می شد. به این م،ی که در بیش از 50 درصد از SERP های صفحه یک، کادری وجود داشت که اطلاعاتی را که جستجو می ،د به کاربران می داد، اما حاوی پیوند ارگ،ک نبود. (توجه داشته باشید، 10٪ از این رقم، قطعه های ویژه هستند، که دارای یک پیوند ارگ،ک هستند، و 40٪ از کادرهای نمایش دهنده بالا بدون آن هستند.) من نیازی به بررسی پیامدهای ترافیک ارگ،ک این اطلاعات کوچک ندارم.

جعبه پاسخ اسپایک ژوئن 2017

Answer Box روی دسک‌تاپ در آ،ین به‌روزرس، Google به یک صفحه نزدیک به 60 درصد می‌رسد

با این حال، جعبه پاسخ، به دلیل به روز رس، اخیر، دیگر در 50٪ از صفحه اول نتایج ظاهر نمی شود. نه، آنها اکنون تقریباً در 60٪ از تمام SERP های صفحه یک ظاهر می شوند. بین 27 و 28 ژوئن، و مطابق با به‌روزرس، همزمان، این ویژگی از 55.5 درصد به 58 درصد رسید. این افزایش 4.5 درصدی در واقع قابل توجه است. صادقانه بگویم، من فکر می‌کردم 55 درصد کمی محدودیت‌ها را بالا می‌برند، اما تقریباً 60 درصد، این ا،ریت قاطع است که باید اعتراف کنم که به این زودی انتظارش را نداشتم و می‌تواند به طور قابل توجهی بر ،اصر ارگ،ک روی SERP تأثیر بگذارد.

پنل دانش

باز هم که بین 27 و 28 ژوئن رخ داد، پانل دانش Google یک رکود نامشخص داشت و از 10.6 درصد نمایش صفحه اول به نرخ نمایش 8.6 درصد رسید. روند نزولی نشان دهنده کاهش تقریباً 20 درصدی در حضور این ویژگی در صفحه اول است. در حال حاضر، این ویژگی زیر 8 درصد است.

Dip Panel Knowledge ژوئن 2017

به روز رس، پایان ژوئن گوگل شاهد کاهش 20 درصدی پانل های دانش صفحه اول بود.

آنچه در اینجا جالب است این است که این تغییر بی سابقه است. با نگاهی به داده ها از آغاز سال 2017، و این ویژگی، به طور نسبی، از ص،ه سقوط کرده است. از ابتدای سال، حتی روندهای نزولی چند روزه منجر به زیان بیش از یک درصدی نشده است. در اینجا ما در مورد چرخش دو نقطه ای صحبت می کنیم، که از نظر بصری با دیدن داده ها به صورت گرافیکی قابل توجه است (به زیر مراجعه کنید).

اطلاعات پانل دانش از سال تا به امروز - 2017


کاهش اخیر پانل دانش تا حد زیادی بزرگترین کاهشی است که ویژگی SERP در طول سال شاهد بوده است


بسته محلی

با این حال، همراه با به روز رس،، یکی از برجسته ترین ویژگی های SERP در تاریخ 27-28 ژوئن تغییر کرد. بسته های محلی شاهد افزایش 3 درصدی صفحه اول بودند که از ظاهر شدن در 39 درصد SERP های صفحه اول به 41 درصد افزایش یافت که 7.5 درصد افزایش قابل توجهی داشت.

لوکال پک اسپایک - ژوئن 2017

بسته محلی در دسک‌تاپ در ارتباط با به‌روزرس، اخیر Google افزایش می‌یابد

با جمع‌بندی داده‌ها برای دسکتاپ، نگاهی به عملکرد Local Pack در سال 2017 نشان می‌دهد که این جهش بزرگ‌ترین تغییر، به بالا یا پایین است که این ویژگی در تمام سال دیده است.

داده‌های بسته محلی از سال تا به امروز - 2017


افزایش بسته‌های محلی بزرگ‌ترین افزایش سال است

پست Google Update ویژگی های SERP Trends – Mobile

حرکت به سمت موبایل و کاراکترهایی که تغییر داده‌ها را نشان می‌دهند کمی گسترش می‌یابد. را سه بزرگ که در بالا نشان داده شد با یک ویژگی اضافی منحصر به فرد برای تلفن همراه و همچنین بدنامی SERP ملحق می شوند. در اینجا نیز یک سری از ویژگی های SERP وجود داشت که همراه با به روز رس، تغییر ،د، اما نه به طور قابل توجهی. مجدداً این را ذکر می کنم تا تصویر کامل تری از آنچه رخ داد ارائه دهم. در هر صورت، بیایید با سه ویژگی ذکر شده در بالا شروع کنیم و ببینیم که آنها در موبایل چگونه عمل می کنند.

جعبه پاسخ

در اینجا در تلفن همراه، جعبه پاسخ در 25٪ از SERP های صفحه یک ظاهر شده بود، تقریباً نصف نسخه دسکتاپ. جعبه‌های پاسخ موبایل نیز به‌،وان بخشی از به‌روزرس، اخیر Google جابه‌جا شدند، اما بالا نبودند. ویژگی SERP با کاهش 1.5 درصدی از 24.2 درصد به 22.6 درصد کاهش یافت. مانند دسکتاپ، تغییر بین 27 و 28 ژوئن رخ داد.

Answer Box Dip on Mobile - ژوئن 2017

برخلاف دسک‌تاپ، جعبه‌های پاسخ موبایل کاهشی را تجربه ،د که در آ،ین به‌روزرس، Google رخ داد

پانل دانش

مانند دسکتاپ، پانل‌های دانش تلفن همراه یک چرخش غیرعادی به سمت پایین داشتند و از 9.2% به 7.4% در صفحه اول رسیدند. این نیز تقریباً 20٪ کاهش در فرکانس ظاهر شدن ویژگی در صفحه یک SERP است.

Dip Panel Knowledge on Mobile - ژوئن 2017

مطابق با زمان به‌روزرس، اخیر Google، پانل‌های دانش تلفن همراه دچار کاهش غیرعادی شدند.

بسته محلی

با جمع ، ویژگی‌هایی که در دسک‌تاپ تغییر کرده‌اند، بسته‌های محلی روی تلفن همراه شاهد افزایش تقریباً ۲ درصدی بین ۲۷ و ۲۸ بودند که از کمی بیش از ۳۲ درصد به کمی کمتر از ۳۴ درصد رسید.

بسته محلی موبایل Spike - ژوئن 2017

بسته‌های محلی موبایل در ارتباط با به‌روزرس، الگوریتم گوگل در پایان ژوئن، دو درصد افزایش می‌یابند



AMP

آ،ین، اما مطمئنا نه کم اهمیت ترین، و منحصر به فرد برای تلفن همراه AMP است. از آنجایی که این ویژگی SERP از مجموعه ویژگی های ذکر شده در بالا منحصر به فرد است، الگوی داده آن کمی متفاوت است. برخلاف نوسانات عمده در یک دوره یک روزه، AMP یک افزایش دو روزه را نشان داد که از 29 ژوئن تا 1 ژوئیه (ی،ی نه از 27 تا 28 ژوئن) ادامه داشت. در واقع، افزایشی که ویژگی انجام داد، کوچک‌ترین جابه‌جایی داده‌ای است که در اینجا ذکر شد، که کمتر از یک درصد کامل است.

AMP Spike 2017

AMP در طول به روز رس، گوگل افزایش نشان می دهد، اما طبق الگوی متفاوتی نسبت به سایر ویژگی های SERP

با این حال، داده ها هنوز قابل توجه است. افزایش از حضور در صفحه یک در 15.6٪ از SERPها به 16٪ به بزرگترین افزایش در AMP در SERP تلفن همراه مربوط می شود، زیرا 25٪ از صفحه اول نمایش داده شده خود را در آوریل از دست داده است. همچنین نشان دهنده این است که این ویژگی 2 امتیاز کامل از سقوط ماه آوریل خود به دست آورده است. هنگامی که به روندهای اخیر AMP نگاه می کنیم، این افزایش می تواند نشان دهد که گوگل به بازگرداندن AMP به شکوه قبلی خود نزدیک است.

داده های AMP: آوریل - جولای 2017


AMP در حالی که پس از تنزل رتبه آوریل مجدداً باز می گردد، با جدیدترین نوک صعودی، جایگاه بیشتری را به دست می آورد

تغییرات ویژگی SERP و به‌روزرس، Google – آیا همه چیز اضافه می‌شود؟

اهمیت تغییر مسیرهای ویژگی های SERP توسط گوگل در پشت آ،ین به روز رس، آن چیست؟ باید یک الگو وجود داشته باشد، یک ارتباط درست است؟ شاید… البته اگرچه احتمال وجود نوعی ارتباط بزرگ بین دو رویداد SERP منطقی است، اما لازم نیست. ممکن است گوگل دو به‌روزرس، موازی و در عین حال نامرتبط SERP را به طور همزمان اجرا کند. به عبارت دیگر، امکان دیگری به جز ارتباط موضوعی بین به روز رس، و تغییر ویژگی SERP، کارایی وجود دارد. به سادگی می تواند برای گوگل کارآمدتر باشد که به روز رس، های مختلف خود را در صف قرار دهد و همه آنها را به یکباره اجرا کند. در حالی که این به اندازه گزینه دراماتیک یا جالب نیست، من شخصا فکر می کنم محتمل تر است. شما؟

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-update-serp-feature-changes