دسته‌ها
اخبار

مشاوره در مورد زمان راه اندازی یک وب سایت جدید


7 جولای 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

همه وب مسترها، توسعه دهندگان و صاحبان وب سایت می دانند که ساختن یک وب سایت جدید از ابتدا چه فرآیند طول، و اغلب دشواری است. بسته به جزئیات و تعداد صفحات، می تواند هفته ها تا ماه ها طول بکشد.

کد وب سایتاخیراً از جان مو، گوگل پرسیده شد Hangout مدیر وب سایت، بهترین روش برای راه اندازی سایت جدید چیست؟ آیا صبر می کنید تا هر تگ ALT، ref lang، متا تگ اضافه شود و هر صفحه کلیدواژه بهینه شود؟ یا زم، راه‌اندازی می‌کنید که سایت محکم به نظر می‌رسد، در همه پیوندها و اه، مسئولانه عمل می‌کند اما از نظر سئو کامل نیست؟

==> چک لیست 13 مرحله ای SEO برای وب سایت های جدید را بررسی کنید

جان به طور خاص گفت که “اگر متا تگ یا ،اوین تمیزی در سایت نداشته باشید، الگوریتم آن را در برابر شما نگه نمی دارد. این کاملا به شما بستگی دارد. Googlebot اغلب صفحات وب را نگاه می کند و آن صفحات را می ،د و سعی می کند بفهمد. اگر می‌د،د که سایت شما 100% کامل نیست، اما می‌د،د که مردم فقط منتظر آن هستند و مشتاق نگاه ، به آن هستند. آن را، مشتاق به توصیه آن به دیگران، شاید راه اندازی یک سایت کمی ناقص منطقی باشد. یا صبر کنید تا کاملاً از سایت راضی باشید و 100% بهینه شود، واقعاً به شما بستگی دارد.”

سایرین در پاتوق با موضوعی مشابه زنگ زدند. این یک افسانه استاندارد سئو است که یک سایت قدیمی ارزش دارد. جان به طور خاص گفت که “هیچ چیز مانند پاداش سایت قدیمی وجود ندارد، واقعاً مهم نیست. با این حال، در برخی موارد ممکن است تفاوتی ایجاد کند” و او در ادامه به این بحث پرداخت که آیا سایت قدیمی سیگنال های اجتماعی دارد یا فیس بوک لایک می کند. به ،وان مثال و پیوندهایی از سایت های معتبری که در حال حاضر وجود دارند و به نفع سایت محسوب می شوند، که ممکن است در یک سایت جدید وجود نداشته باشند. برای اینکه یک سایت جدید جذب سئو در جستجوی گوگل شود “مدتی طول می کشد تا بد،م یک سایت سیگنال های خوبی دارد. به ما زمان دهید تا سایت را درک کنیم، حداقل یک ماه تا الگوریتم بد،م چگونه باید آن سایت را در آن نشان دهیم. جستجو ،.”

ما می تو،م چند مورد را از این موضوع حذف کنیم:

  • این که الگوریتم به دنبال چیزهایی مانند متا تگ ها یا ،اوین تمیز است، زیرا این موارد افزوده های حیاتی به یک وب سایت هستند که به الگوریتم گوگل و کاربران کمک می کند تا سایت شما را بهتر درک کنند، اما اگر برای راه اندازی یک سایت جدید عجله دارید، اشکالی ندارد. بدون آنها راه اندازی شود و بعدا اضافه شود.
  • اگر سایتی دارید که ناقص است، اگر ترافیکی وجود ندارد، انتظار رتبه بندی نداشته باشید.
  • ترافیک، بازدیدها، جلسات، اشتراک‌گذاری‌ها و کلیک‌ها به سئوی سایت کمک می‌کنند و حتی اگر سایتی کاملاً بهینه نشده باشد، ترافیک خوبی از رتبه آن سایت پشتیب، می‌کند.

این پاتوق کامل است، موضوع این پست در حدود 52 دقیقه بعد از جلسه شروع می شود.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-advice-when-to-launch-websites