دسته‌ها
اخبار

معیارهای LinkedIn در Insight Graph موجود است


13 آوریل 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

افزودن لینکدین به معیارهای تجزیه و تحلیل اجتماعی موجود که می تواند در نمودار بینش ما ترسیم شود، فرصتی را برای روند و مقایسه اثربخشی فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی فراهم می کند. در حقیقت، لینکدین تبدیل به یک غول بازاریابی به نوعی، با بیش از 400 میلیون کاربر چگونه می تواند بخشی از هیچ استراتژی بازاریابی نباشد؟! دلیل بیشتر این است که اطمینان حاصل کنید که از این شبکه درهم تنیده از ارتباطات تجاری بهترین استفاده را می‌کنید. با تلاقی بی‌پایان، در هم تنیدگی و بافته‌های جمعی، ردیابی این جانور یک شبکه اجتماعی می‌تواند چالش برانگیز باشد، دقیقا همان جایی که نمودار بینش وارد می‌شود.

نمودار بینش لینکدین

یادداشت ها و رویدادها

بیشتر از «چگونه» چیزی که باید بد،د «چرا» است. این را در نظر بگیرید، اگر ماه گذشته مقدار قابل توجهی از پول را صرف تبلیغات در لینکدین کرده‌اید، یا شاید ساعت‌های بی‌پای، را صرف انتشار محتوای جدید در سایت کرده‌اید… آیا نمی‌خواهید بد،د که آیا تلاش‌های شما تأثیری دارد یا خیر؟ شاید بتو،د بدون ،ج ، این همه پول، همان پول را به دست آورید؟ با ظهور Insight Graph که به صورت گرافیکی نتایج LinkedIn را گزارش می‌کند، می‌تو،د ROI را به طور ملموس ببینید و در نتیجه حرکت بعدی آگاهانه و آگاهانه را انجام دهید. با نشان دادن گرافیکی رویدادهایی مانند تبلیغات یا کمپین محتوا، نمودار Insight به طور قابل توجهی و به همین ترتیب به راحتی عملکرد لینکدین شما را در “زمان بحر،” نشان می دهد. نمودار بینش حتی امکان تغییر یک بار در داده ها را نیز فراهم می کند. مثلاً، یک افزایش یک روزه در فالوورها مشاهده می‌کنید، در یادداشتی اضافه کنید که در آن روز اطلاعیه شما در مورد کنفرانسی که از آن حمایت می‌کنید منتشر شد، افزایش اطلاعات ابهام‌زدایی و قابل درک است. این پیامدها تا آنجا که به تعیین تأثیر کمپین ها و استراتژی های بازاریابی مختلف شما مربوط می شود، فوق العاده است.

بینش-گراف-تحلیل-گزارش-رویداد-یادداشت


کالبد شکافی داده ها

برای رفتن به اعماق دریای داده، Insight Graph به شما امکان می دهد پیشرفت لینکدین خود را فیلتر کنید. با واجد شرایط بودن معیارهای خود، نمودار Insight به شما این امکان را می دهد که دنبال کنندگان لینکدین خود را بر اساس منبع ردیابی کنید. با مثال بالا، با صرف مبالغ قابل توجهی برای تبلیغات، ممکن است بخواهید دنبال کنندگان ارگ،ک خود را از بین ببرید. به این ترتیب، شما به راحتی می تو،د معیاری را تنظیم کنید که فالوورهای خود را به ،وان دنبال کنندگان ارگ،ک یا اکتسابی دسته بندی کند. البته می تو،د به سادگی کل فالوورهای خود را نیز پیگیری کنید. علاوه بر این، Insight Graph به شما امکان می‌دهد «دسترسی» خود را در LinkedIn نظارت کنید و به شما یک نگاه اجمالی به قدرت کامل LinkedIn خود می‌دهد!

insight-graph-linkedin-multiple-metrics

جالب ترین بخش این است که شما مجبور نیستید یک معیار را بر دیگری انتخاب کنید. شما می تو،د همه آنها را به طور همزمان مشاهده کنید! اینجا به چه م،است؟ خوب، به این م،ی است که شما می تو،د کل دنبال کنندگان خود را به ،وان یک نمودار منطقه و دنبال کنندگان ارگ،ک خود را به ،وان ستون هایی در داخل آن نشان دهید، در حالی که دسترسی شما به ،وان یک نمودار خطی ردیابی می شود که در ستون های شما اجرا می شود! (فقط برای ثبت، می تو،د فالوورهای به دست آمده خود را نیز جایگزین یا اضافه کنید.)

نتیجه (در این مورد خاص) این است که شرکتی که تازه شروع به بررسی عملکرد LinkedIn خود می کند (مانند نمودار بالا) می تواند به وضوح و به راحتی یک خط پایه برای کمک به شناسایی اه، و مراحل بعدی خود ایجاد کند. در اینجا، اگرچه موارد ارگ،ک ممکن است خوب باشد، دسترسی به طور نامتن،ی کم است. تمرکز آشکاری که در آینده برای این شرکت وجود دارد، افزایش دسترسی کلی آنها خواهد بود.

گزینه های تجزیه و تحلیل اجتماعی

ارائه معیارهایی که مطابق با ماهیت خاص رسانه های اجتماعی موجود است، بخشی از سنت دیرینه Insight Graph است.

در مورد فیس بوک شما می تو،د معیارهایی مانند (اما نه محدود به موارد زیر) را ردیابی کنید:

  • لایک های جدید
  • بازدید از صفحه
  • دسترسی به پست
  • بر خلاف

insight-graph-facebook-metric-options

داده‌های توییتر شما را می‌توان به‌طور منحصربه‌فرد بر اساس (و نه محدود به) مشاهده کرد:

  • فالوورها (مادام العمر)
  • بازنشر
  • پاسخ می دهد
  • اشاره می کند

بینش-گراف-تویتر-متری،-گزینه ها

نکته این است که نمودار بینش با این هدف طراحی شده است که به شما امکان می دهد داده هایی را نمودار کنید که به طور مشخص با شکل خاصی از رسانه های اجتماعی که می خواهید نظارت کنید مطابقت دارد. علاوه بر این، Insight Graph با تعداد زیادی گزینه ارائه می شود که به شما امکان می دهد آن را به روش های مختلفی سفارشی کنید، که همه آنها را می توان در اسناد یافت.

همگام سازی غول رسانه های اجتماعی با Insight Graph شما را قادر می سازد تا روند عملکرد لینکدین را به روشی بصری رنگارنگ نظارت و گزارش دهید.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/linkedin-new-on-insight-graph