دسته‌ها
اخبار

مقالات عمیق ناپدید می شوند، تبلیغات افزایش می یابد


18 آوریل 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

همانطور که گرد و غبار روی عملکرد SERP هفته گذشته فرو می نشیند، ما شاهد ظهور و سقوط برخی از چهره های آشنای SERP بوده ایم. در جستجوی ما برای اینکه ببینیم چه ،ی ظاهر شده است، چه ،ی ناپدید شده است، و چه ،ی ناپدید شده است تا دوباره ظاهر شود (و غیره)، بیایید با ،، شروع کنیم که سخت ترین سقوط را داشته اند. متأسفانه، در هفته گذشته مجبور شدیم با مقاله‌های عمیق «قدیمی اما خوب» خداحافظی کنیم که از نظر پزشکی در تاریخ 10 آوریل «کدگذاری» کرد (همانطور که در نمودار بینش ما نشان داده شده است).

مقالات عمیق دیگر نمایش داده نمی شوند

مقاله های عمیق جلوه های ریپل

تصور کنید یک تخته سنگ غول پیکر به طور ناگه، در یک حوضچه بزرگ آب افتاده است. به امواجی که باعث می شود فکر کنید، برخورد عظیم آب که به هر جهت می پرد… زیرا این آن چیزی نیست… حتی نزدیک هم نیست. ممکن است فکر کرده باشید که عدم وجود مقالات عمیق باعث نوسانات قابل توجه SERP در برخی موارد می شود، اما افسوس که … واقعاً اینطور نیست. از آنجایی که مقالات در عمق به ،وان نتایج ارگ،ک در نظر گرفته می شدند، شهود سئو شما ممکن است به شما گفته باشد که تعداد نتایج ارگ،ک در هر صفحه تغییر خواهد کرد… فکر می کنید. داده های ما تقریباً برع، را نشان می دهد. با نگاهی به میانگین نتایج ارگ،ک در هر صفحه، آن نوع تغییر نتایج ارگ،ک زمین را که همه مخفیانه انتظارش را داشتیم، نمی بینیم. (احساسات خود را جستجو کنید، می د،د که درست است!)

نتایج SERP نوسانات Google USA آوریل

اگرچه هیچ امواج ضربه ای بزرگی از طریق سیستم ارسال نشد، اما هنوز تغییرات قابل توجهی در نتایج ارگ،ک وجود داشت. مهم‌تر از همه، تعداد صفحاتی که هشت نتیجه ارگ،ک را نشان می‌دهند، کمی افزایش یافت، اما به‌طور پیوسته، با پیشرفت هفته. در مقابل، تعداد صفحاتی که با پنج نتیجه ارگ،ک نشان داده شده اند، در مدت مشابه اندکی کاهش یافته است.

نابودی مقالات عمیق فقط به Google USA محدود نشد. بریت،ا نیز به طور مشابه کاهش قیمت را نشان داد. فقط در صورتی که امیدوار بودید که حداقل بریت،ا به دلیل عدم وجود مقالات عمیق، تأثیری از خود نشان دهد، ما در اینجا به تعداد نتایج ارگ،ک نیز نگاه کردیم. وقتی به شما می گوییم که بریت،ا مطابق با همتای آمریکایی خود عمل کرد، ناامید نشوید.

تعداد نتایج ارگ،ک نمایش داده شده در بریت،ا

مجدداً، مانند ایالات متحده، تعداد SERPهایی که با هشت نتیجه ارگ،ک به دست می‌آیند، با گذشت هفته افزایش یافت و تا شانزدهم کم و بیش ی،ان شد. به اندازه کافی جالب توجه است، درست مانند ایالات متحده، تعداد صفحات نمایش داده شده با پنج نتیجه ارگ،ک نیز با گذشت هفته در بریت،ا نیز کاهش یافت.

Google Ads Add Up

بنابراین، از دست دادن مقالات عمیق، ارتعاشات ،زشی را در سراسر جهان نتایج ارگ،ک ارسال نکرد… اوه خوب. نگران نباشید، هنوز راه دیگری برای کشف وجود دارد… تبلیغات. آیا ممکن است گوگل مقالات In-Depth خود را حذف کند تا فضایی را برای تبلیغاتی که اکنون در بالا و پایین SERP متمرکز می کند (البته بر خلاف کناره) ایجاد کند؟ یک لحظه در مورد آن فکر کنید… با 12 نتیجه ارگ،ک، فشار دادن همه آن تبلیغات در بالا و پایین SERP کمی سخت است. آیا به همین دلیل است که داده های فوق نوسانات وحشیانه و دیدنی را در نتایج ارگ،ک نشان نمی دهند؟ آیا گوگل در این صورت سعی می‌کند فضایی را برای درآمد (ی،ی تبلیغات) ذخیره کند؟ به نظر می رسد ابزار کاربردی ویژگی های SERP ما این روایت را با ارائه افزایش تبلیغاتی که در جستارها ظاهر می شوند (داده های نشان داده شده برای ایالات متحده) تأیید می کند.

افزایش تبلیغات در SERP

بر این اساس، به نظر می رسد که گوگل احتمالاً مقالات عمیق را کنار گذاشته است تا SERP را با توجه به قالب تبلیغات فعلی قابل مدیریت تر کند. ما عملکرد تبلیغات در SERP را دنبال می کنیم تا ببینیم چگونه این کار در آینده انجام می شود.

SERP Spike Spectacular

به روز رس، در دنیای گسترده SERP ها بدون ارجاع به شاخص ریسک رتبه ما چه خواهد بود؟ تنها با یک نگاه می توان به راحتی متوجه شد که شاخص ریسک رتبه ای چیزی برای صحبت در مورد آن انتخاب می کند. نادیده گرفتن این واقعیت که گوگل سرشار از زندگی و حرکت بود، سخت است.

نوسانات شاخص ریسک رتبه 13-16 آوریل

پس از یک جستجوی جامع، تعداد زیادی حرکت از انواع ویژگی‌های SERP مطابق با نوسانات شاخص ریسک رتبه‌بندی پیدا کردیم.

نوسانات ویژگی های SERP 10-16 آوریل 2016

تقارن داده‌ها در این نمودار بینش دروغ نیست، یک جابجایی واضح در روز دوازدهم وجود دارد که روز بعد به اوج خود رسید. به درجه ای متفاوت، قطعه های ویژه، چرخ فلک (سفید)، چرخ فلک (سیاه)، جعبه پاسخ، لینک سایت، HTTPS، و قابل توجه آنلاین همه آنها بین روزهای 13 و 14 به استثنای افت شدیدی متحمل شدند پانل دانش، که میخ و تسطیح شد. این پس از یک جهش ناگه، در 12th در تمام ویژگی های ذخیره است قطعه های ویژه، که به طور متوسط ​​به سمت بالا حرکت کرد و پانل دانش، که به روند رو به کاهش خود ادامه داد. در پانزدهم ویژگی‌ها یا بازگشتند یا به مسیر جدید خود ادامه دادند (کم و بیش). در مجموع و با وضوح مطلق، یک “رویداد گوگل” متمایز وجود داشت که از 12 شروع شد و تا 14 ادامه داشت.

به اشتراک گذاری داستان SERP

آیا هفته گذشته داستان SERP خود را داشتید؟ چند نتیجه ارگ،ک در SERPهای حاوی کلمات کلیدی رتبه بندی شما ظاهر شد؟ آیا غیبت مقاله در عمق حضور شما در تبلیغات را افزایش داد؟ به ما اطلاع دهید، ما دوست داریم از شما بشنویم و دیدگاه های خود را در پست بعدی خود درج کنیم!

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، Shay را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های جدید و منحصربه‌فرد SEO را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-snaps،t-april-2016