دسته‌ها
اخبار

نتایج ممیزی سایت DeepCrawl اکنون در گزارش های White Label مشاهده می شود


27 فوریه 2018 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ما با DeepCrawl همکاری کرده ایم تا یکی از قدرتمندترین اتحادهای SEO در کهکشان را تشکیل دهیم! دسترسی به DeepCrawl در نرم افزار Rank Ranger به این م،ی است که شما به تمام داده های مربوط به هر کمپین SEO دسترسی بیشتری دارید (ی،ی واقعاً راحت است که همه داده های خود را در یک مکان داشته باشید). در عین حال، استفاده از DeepCrawl در Rank Ranger دنیای گزارشگری کاملا جدیدی را باز می کند. برای یک برداشت جدید از تجربه ممیزی سایت آماده شوید.

Rank Ranger & Deep Crawl

کاوش داده های DeepCrawl در داخل Rank Ranger

ما داده های ادغام DeepCrawl خود را به سه گزارش جامع ت،یم کرده ایم. هدف ساده بود – ارائه داده‌های DeepCrawl تا جایی که می‌تو،م به آشناترین، بصری‌ترین و به خوبی طراحی شده‌ترین روش ممکن. نتیجه تلاش ما سه گزارش ،یدن با جزئیات بسیار زیاد است:

داشبورد ،یدن

این داشبورد ،یدن یک نمای کلی و سطح بالا از نتایج حاصل از ممیزی های فنی به شما ارائه می دهد. به این ترتیب، ما داده‌های DeepCrawl و همچنین تصاویر بصری داده‌ها را با هم ،یب کرده‌ایم تا بهترین تجربه کاربری ممکن را به شما ارائه دهیم. در داشبورد یک مورد زیر را خواهید یافت:

  • تجزیه به ازای وضعیت URL هایی که سایت شما را تشکیل می دهند
  • لیست تغییرات داده ها بین ،یدن فعلی و قبلی
  • بخش بندی صفحات غیر 200 شما
  • لیست های طبقه بندی شده از مهمترین مشکلات ،یدن که با آن روبرو هستید

قابل ذکر است، شما می تو،د داشبورد خود را با تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از ،اصر بالا نمایش داده شود، سفارشی کنید
در داخل آی تی.

داشبورد ،یدن

داشبورد Crawl داده‌های مربوط به مسائل و تغییرات ،یدن و همچنین دو تفکیک صفحه را با جزئیات ارائه می‌کند

گزارش مشکلات ،یدن

این گزارش مشکلات ،یدن طراحی شده است تا دسترسی ساده به مسائلی را که بر سایت شما تأثیر می گذارد مطابق با کشف ،نده ارائه دهد. به این ترتیب، می تو،د انتخاب کنید تا کشف ،یدن خاصی را که اجرا کرده اید مشاهده کنید.

گزارش مشکلات ،یدن

فهرست طبقه‌بندی مشکلات ناشی از ممیزی سایت همانطور که در گزارش مشکلات ،یدن یافت می‌شود

مسائل ،یدن به‌،وان فهرست‌بندی دسته‌بندی مسائلی که در نتیجه ،یدن یافت می‌شوند، ارائه می‌شوند. به این ترتیب، گزارش مشکلات ،یدن دروازه شما برای تجزیه و تحلیل ،یدن عمیق است. این گزارش یک خلاصه ،یدن طبقه بندی می کند که تعداد کل URL ها و همچنین تعداد تغییرات، URL های اضافه شده و URL های حذف شده از آ،ین ،یدن را نشان می دهد. همچنین در اینجا تعداد نش،‌های اینترنتی موجود در هر یک از آدرس‌های خاص وجود دارد مسائل ،یدن گزارش های فرعی

هر یک از ستون های گزارش را می توان مرتب کرد تا اطلاعات آن را به ترتیب صعودی یا نزولی نشان دهد. درگیر ، هر مشکل ،یدن خاص (با کلیک روی نام آن انجام می شود
،یدن مسئله) شما را به مسیر هدایت می کند گزارش های ،یدن جایی که می تو،د بینش های بسیار مشخصی را به دست آورید.

گزارش های ،یدن ممیزی سایت

این گزارش های ،یدن نگاهی عمیق و گسترده به یافته های یک ،یدن مشخص ارائه می دهد. این گزارش به دو ،صر ت،یم می‌شود: نمودار روند و ردیف‌های داده که حاوی یافته‌های جزئی هستند. شما این توانایی را دارید که با گنجاندن یا حذف یکی از ،اصر فوق از یک گزارش خاص، گزارش را مطابق میل خود بسازید.

گزارش ،یدن ممیزی سایت

نمودار روندها و ردیف های داده همانطور که در گزارش Crawls دیده می شود

گزارش های موجود در این بخش از ادغام DeepCrawl عبارتند از:

  • محتوا
  • پیکربندی
  • پیوندها
  • ترافیک
  • سیار
  • کارایی
  • شکاف منبع
  • است،اج

هر یک از این گزارش‌ها را می‌توان زیر فیلتر کرد تا مجموعه‌ای هدفمند از بینش ،یدن را نشان دهد. به ،وان مثال، در داخل پیوندها در زیر شاخه، می‌تو،د داده‌های مربوط به آن دسته از صفحاتی را نشان دهید که حاوی یک پیوند ش،ته داخلی هستند.

هنگامی که پارامترهای مورد نظر خود را انتخاب کردید، مجموعه همراه از داده های ردیفی را می توان با آن دسته از مسائلی که از زمان آ،ین ،یدن اضافه یا حذف شده اند (یا به طور کلی گم شده اند) ت،یم بندی کرد. البته، می‌تو،د انتخاب کنید که همه داده‌های ذکر شده را با هم در یک مجموعه از ردیف‌ها ببینید.

هر ردیف از داده ها حاوی امتیاز DeepRank، سطح، کد وضعیت HTTPS است و نشان می دهد که آیا صفحه قابل فهرست بندی است یا خیر. آنچه هر سطر به طور خاص شامل می شود به دسته و زیرمجموعه ای که انتخاب کرده اید بستگی دارد. به ،وان مثال، ردیف هایی که صفحات را با توضیحات تکراری برجسته می کنند شامل موارد زیر خواهد بود:

  • ،وان صفحه
  • شرح
  • URL
  • توضیحات تکراری
  • URL اصلی
  • در URL یافت شد
  • تعداد توضیحات تکراری

وقتی روی URL موجود در داده های ردیف شده کلیک می کنید، به آدرس هدایت می شوید گزارش صفحه. در اینجا ابتدا یک نمای کلی به شما نشان داده می شود که حاوی مجموعه ای از داده های مربوط به آن URL خاص است.

گزارش صفحه حسابرسی سایت


گزارش صفحه حسابرسی سایت که داده‌های ،یدن مربوط به یک URL خاص را نشان می‌دهد

در نمای کلی اولیه، در میان سایر اطلاعات، داده های مربوط به
URL ها:

  • کد وضعیت HTTPS
  • شاخص ناپذیری
  • سطح Deep Crawl
  • رتبه عمیق

همچنین یک نمای کلی از صفحه ارائه شده است که شامل ،وان آن (به همراه تعداد کاراکترها و پی،ل ها)، توضیحات متا، URL متعارف (البته باید وجود داشته باشد)، و مجموعه ای از معیارها در نمایه سازی، محتوا، ،وان و غیره است.

قابل توجه، و غیر از بررسی اجمالی، گزارش صفحه قابل دسترسی از طریق گزارش های ،یدن امکان مشاهده مجموع صفحات را ارائه می دهد موارد تکراری، پیدا شد در، و Hreflang معیارهای. با کلیک بر روی هر یک از مسائل موجود در این دسته‌ها، مجموعه‌ای از داده‌ها ظاهر می‌شود که داده‌های مشخص‌تر و بیشتر مربوط به
،یدن موضوع مورد نظر

جزئیات گزارش صفحه حسابرسی سایت

نمونه ای از بینش های خاص موجود در گزارش صفحه حسابرسی سایت

داده‌های DeepCrawl در داخل گزارش‌های White Label

یکی از سودمندترین جنبه های در دسترس داشتن داده های DeepCrawl در Rank Ranger این است که می تو،د موفقیت حسابرسی سایت خود را در گزارش های بر،ب سفید ما به نمایش بگذارید. ی،ی، داده‌های حسابرسی سایت DeepCrawl شما اکنون می‌تواند به‌صورت داخلی یا خارجی به روش‌هایی به اشتراک گذاشته شود که قبلاً در بازار موجود نبود. به طور خاص، داده هایی که ،یدن شما تولید می کند را می توان در هر یک از گزینه های گزارش بر،ب سفید ما قرار داد.

پرکارترین این گزینه های گزارش دهی داشبورد بازاریابی ما خواهد بود. در اینجا، می تو،د با ایجاد داستان های موفقیت آمیز ممیزی سایت، موفقیت خود را به نمایش بگذارید. به این م،ی که داشبورد به شما امکان می‌دهد نه تنها مهارت ممیزی سایت خود را نشان دهید، بلکه تأثیر واقعی این پیشرفت‌ها را در دنیای واقعی نشان دهید. هر یک از گزارش‌های موجود در Rank Ranger را برای نشان دادن همبستگی بین بهبودهای سایتی که انجام داده‌اید و قابلیت مشاهده، رتبه، ترافیک و حتی تبدیل سایت. علاوه بر این، داشبورد به شما دسترسی کامل به HTML و CSS می‌دهد، به این م،ی که می‌تو،د یک گزارش واقعاً سفید ایجاد کنید که این قابلیت را دارد که شبیه هر سایتی باشد که می‌خواهید.

داده های DeepCrawl - داشبورد بازاریابی

داده‌های DeepCrawl همانطور که در داشبورد بازاریابی 100٪ بر،ب سفید یافت می‌شود

،یدن با ما

با همکاری با DeepCrawl، از شما دعوت می کنیم ،یدن با ما. ،یدن با ما به این م،ی است که می تو،د همزمان با بررسی رتبه بندی گوگل خود، نظارت بر پیشرفت PPC خود، و بررسی CTR سایت، ترافیک سایت، تجزیه و تحلیل اجتماعی و کمپین های ایمیل (و البته خیلی بیشتر) به من، ترین تجزیه و تحلیل ممیزی سایت دسترسی داشته باشید. ،یدن با ما به این م،ی است که شما به همه چیزهایی که برای اجرای یک کمپین سئو موفق زیر یک سقف نیاز دارید دسترسی دارید. این بدان م،ی است که شما توانایی ایجاد داستان های ممیزی سایت منحصر به فرد و همبستگی داده های بی نظیر را دارید. بیشتر از همه، ،یدن با ما به این م،ی است که شما به گزینه های سفارشی موجود در Rank Ranger و پشتیب، همراه با آن دسترسی کامل دارید.

گزارش‌های ممیزی سایت DeepCrawl که در Rank Ranger یافت می‌شوند در UI زیر قرار دارند: گزارشات>در صفحه>ممیزی سایت

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/deepcrawl-partner،p