دسته‌ها
اخبار

نتایج Google AMP News در سطح جهانی افزایش یافت


30 ژانویه 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

زم، که AMP برای اولین بار در اوایل سال 2016 وارد جعبه اخبار موبایل گوگل شد، بارگیری سریعتر و کارت های روشنایی مشخص شده از پیچ و مهره ها، تازگی کمیاب بود. هنگامی که ما در ابتدا شروع به ردیابی درصد نتایج AMP در جعبه اخبار تلفن همراه Google کردیم، اعداد به هیچ وجه خارق العاده نبودند. دیدن ا،ر نتایج در گوگل را فراموش کنید داستان های برتر با توجه به داده های اولیه ما، حتی یک چهارم از نتایج با نماد AMP نشان داده نشد. با گذشت زمان، تعداد ناشران بهینه سازی برای AMP افزایش یافته است. به طور همزمان، تعداد مقالات AMP در نتایج اخبار Google نیز افزایش یافته است (همانطور که تعداد کشورهایی که AMP را در جعبه اخبار خود نشان می دهند) افزایش یافته است. با این حال، در بیشتر موارد شما در مورد 25٪ از نتایج اخبار AMP صحبت می کنید، شاید 35٪ در یک روز خوب. همه اینها اکنون با توجه به تعداد مقالات خبری بهینه شده AMP که در Google ظاهر می شوند، تغییر کرده است داستان های برتر در تلفن همراه در سراسر جهان سر به فلک کشیده است.

AMP در نتایج اخبار – داده های تاریخی

همانطور که اشاره کردم، زم، که ما برای اولین بار ردیابی AMP را در جعبه اخبار موبایل گوگل آغاز کردیم، تعداد مقالات بهینه سازی شده AMP بسیار زیاد نبود، و البته به ،وان یک مفهوم جدید، بسیار منطقی بود. در اولین روز ردیابی AMP در نتایج اخبار تلفن همراه، داده‌های سه کشور (ایالات متحده، بریت،ا و اسپ،ا) را نشان دادیم که بالاترین درصد AMP در نتایج اخبار در میان آنها 17.75٪ (بریت،ا) بود.

داده های پایه نتایج AMP News

AMP پایه در داده‌های نتایج خبری

در حقیقت، با گذشت زمان، اعداد به اندازه ای که ممکن است انتظار داشتید افزایش پیدا ن،د (مخصوصاً با توجه به تأکید Google بر AMP). تا پایان سال 2016، AMP هنوز به طور منظم به ا،ر نتایج اخبار نزدیک نشده بود، و بسیاری از کشورها از مرز 50 درصد فاصله زیادی داشتند.

AMP در داده های پای، جدید 2016

AMP جه، در داده های نتایج خبری تا پایان سال 2016

واقعیت این است که کشورهایی مانند استرالیا و آلمان هنوز جعبه‌های اخبار تلفن همراه را با کمتر از 1/5 نتایج AMP تا 31 دسامبر 2016 نشان می‌دهند. در مورد استرالیا، AMP تا اوت 2016 در نتایج اخبار Google ظاهر نشده بود. پنج ماه خوب پس از ورود AMP داستان های برتر در امریکا.

نتایج AMP در Google News به ارتفاعات جدید افزایش می یابد

با در نظر گرفتن داده های تاریخی بالا، به نظر می رسد که ثروت AMP در نتایج جدید به طور چشمگیری تغییر کرده است. از امروز، از 12 کشوری که نشان می‌دهیم نتایج اخبار AMP را نشان می‌دهیم، تنها یک (ژاپن) دارای جعبه اخبار موبایلی است که کمتر از 50٪ نتایج AMP را در خود دارد.

داده های جه، نتایج اخبار AMP

از 30 ژانویه 2017، فقط ژاپن کمتر از 50٪ نتایج AMP را در جعبه اخبار Google نمایش می دهد.

به طور کلی بین 26 و 29 ژانویه، ما برای اولین بار افزایش نتایج جدید بهینه شده AMP را در ایالات متحده پیگیری کردیم. در حالی که در 25 ژانویه فقط حدود 30 درصد از نتایج جعبه اخبار تلفن همراه را در ایالات متحده به ،وان AMP مشاهده کرده بودیم، این تعداد از طریق نمایش 70 درصدی در 29 ژانویه بیش از دو برابر شد.

نتایج اخبار AMP آمریکا اسپایک


نتایج AMP در اخبار بین 26 تا 29 ژانویه در ایالات متحده بیش از دو برابر شده است

این رویداد داده در سراسر جهان با افزایش های عظیم در سراسر جهان تکرار شد. به ،وان مثال فرانسه را در نظر بگیرید، در 25 – 26 ژانویه AMP در نتایج اخبار از نظر آماری 0٪ بود. با این حال، تنها چند روز بعد، 78٪ از تمام نتایج News Box در SERP تلفن همراه فرانسوی AMP بودند.

نتایج اخبار AMP افزایش جه،

AMP در جعبه اخبار تلفن همراه Google در سطح جه، به اوج داده های جدیدی می رسد

فقط به ،وان مثال و با نگاه ، به داده های 14 روزه به ،وان پایه، AMP در جعبه جدید موبایل Google در استرالیا پانزده برابر، در ایتالیا هفت برابر، در آلمان شش برابر و در بریت،ا بیش از دو برابر شد.

با ذخیره بهترین ها برای آ،ین بار، 100٪ از همه نتایج در جعبه اخبار تلفن همراه Google در SERP هند اکنون AMP هستند. فقط در نظر بگیرید که از اول ژانویه، هند هیچ مقاله AMP در تلفن همراه نشان نداده است داستان های برتر.

همه نتایج جعبه اخبار AMP در هند

همه نتایج در Google’s News Box در هند اکنون AMP هستند

Google News Box – رفتن به همه چیز برای AMP

جهش های چشمگیر در نتایج AMP اخبار محور این سوال واضح را مطرح می کند… آیا گوگل در نتایج اخبار خود همه چیز را برای AMP دنبال می کند؟ به این م،ا که افزایش اخیر جه، AMP نشان می دهد که گوگل تمام اخبار موبایل خود را می خواهد نتایج به AMP است؟ آیا افزایش جه، در تعداد جعبه‌های خبری بهینه‌سازی‌شده AMP نشان‌دهنده فشار برای این قالب برای تسخیر کامل کارت‌های خبری و چرخ فلک‌های Google در سطح جه، است؟ اگر چنین است، پیامدها برای ناشران به سادگی بسیار زیاد است و به آنها این پیام را می دهد که باید از AMP خارج شوند یا تا آنجا که به نتایج News Box مربوط می شود، به بی ربطی SERP محو شوند. صرف نظر از این، داده‌های اخیر باید به اندازه‌ای باشد که به ناشر، که هنوز با AMP همکاری نکرده‌اند، می‌گوید که به سرعت وارد کشتی شوند.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/amp-google-news-results-،es