دسته‌ها
اخبار

نحوه استفاده مجدد از پست های وبلاگ قدیمی


20 اکتبر 2021 | ارسال شده توسط لیراز ،

نحوه شناسایی و استفاده مجدد از پست های وبلاگ قدیمی

به‌،وان یک بازاریاب محتوا، احتمالاً درک می‌کنید که در مواقعی ارائه موضوعات جدید و مرتبط چقدر چالش برانگیز است.

نوشتن درباره به اشتراک گذاشتن ایده است، درست است؟ خوب، تنها راه برای ایجاد اقتدار – هر چند ممکن است متناقض به نظر برسد – الهام بخشیدن به دیگران است در حالی که به آنها اجازه می دهیم نظرات خود را شکل دهند، به جای تلاش برای متقاعد ، آنها در غیر این صورت.

برخی از وبلاگ ها آنقدر خوب هستند که می توانند آزمون زمان را تحمل کنند. اما، پشت آن وبلاگ ها یک ایده است، و ایده ها ضد گلوله هستند! بنابراین، دفعه بعد که در تلاش برای ارائه چیزی م،ادار به مخاطب خود هستید، آرشیو خود را بررسی کنید.

با این حال، مراقب باشید – استفاده مجدد از محتوای قدیمی دشوار است و اغلب اوقات، می تواند مانند بازی با یک تفنگ تجاری پر شده باشد.

در این پست، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می تو،د پست های وبلاگ قدیمی را در استراتژی بازاریابی محتوای دیجیتال خود قرار دهید.


از طریق GIPHY

6 نکته در مورد تبدیل قدیمی به طلا

قبل از اینکه به موضوع اصلی تغییر کاربری محتوای قدیمی بپردازیم، اجازه دهید ابتدا کاملاً روشن کنیم که چرا باید به طور منظم محتوای خود را به روز کنید. وقتی بازدیدکنندگان به وب سایت شما وارد می شوند، معمولاً در جستجوی چیزی هستند. این می تواند هر گونه اطلاعاتی در مورد موضوع خاصی باشد که آنها به آن علاقه دارند، یک تبلیغ یا فقط تماس کنجکاوی آنها.

اما، چه اتفاقی می‌افتد وقتی متوجه می‌شوند که شما محتوای قدیمی دارید و ارزشی ندارد؟ نه تنها مخاطبان خود را برای همیشه از دست خواهید داد، بلکه در واقع به نفع رقبای خود کار خواهید کرد. و این تمام نیست. محتوای قدیمی، بدون توجه به کیفیت آن، پرچم قرمز را برای موتورهای جستجو برافراشته است. خوب، هنوز دست به کار نشوید و پست های قدیمی را حذف نکنید. در عوض، وب سایت خود را بررسی کنید و جواهرات قدیمی و فراموش شده را بیابید که می توانند ترافیک تازه و جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورند!


از طریق GIPHY

تعیین آنچه می تواند دوباره استفاده شود

همه چیزهایی که در وبلاگ خود نوشته اید را نمی توان و نباید دوباره استفاده کرد. حتی اگر پست خاصی در گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده باشد، ممکن است امروز مرتبط نباشد. به پست های وبلاگی فکر کنید که درباره Vine، My،e یا بازی هایی که دیگر وجود ندارند، نوشته اید. آیا آنها امروز ارزشی دارند؟ نه، و آنها در واقع به رتبه وبلاگ شما آسیب بیشتری می رسانند تا سود.

هنگام ممیزی وبلاگ خود، خود را به جای خواننده قرار دهید. همه چیز به این بستگی دارد که آیا می خواهید دوباره یک پست وبلاگ خاص را بخو،د یا از آن موضوع پیشی گرفته اید. این بهترین راه برای تعیین اینکه چه چیزی می‌تو،د دوباره استفاده کنید و چه چیزی باید برای همیشه حذف شود، است.

به ،وان مثال، پست های وبلاگی که حول نکات کلی و کاربردی می چرخند، هرگز از مد نمی افتند. اگر مطلبی در مورد بهترین اپلیکیشن های موبایل تن، اندام در سال 2018 نوشتید، کمی تحقیق کنید و ببینید آیا اوضاع تغییر کرده است یا خیر. پست خود را با بهترین برنامه های کاربردی برای سال 2021 ارتقا دهید، و شما آماده هستید!

پست های پرترافیک

به پست هایی که ترافیک بالایی برای شما به ارمغان آوردند نگاه کنید. شاید شما در حال نوشتن در مورد لحظات تعیین کننده تاریخ بودید، مانند قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان در ایالات متحده در سال 2015. می تو،د به راحتی از این پست استفاده مجدد کنید و آن را با اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پیشرفت وضعیت از آن زمان به بعد ارتقا دهید. باز هم پست هایی وجود دارند که ترافیک زیادی به همراه دارند اما دیگر جالب نیستند.

به Gangnam Style Psy فکر کنید. در حالی که در سال 2012 به ،وان اولین ویدیویی که به یک میلیارد بازدید رسید، تاریخ ساز شد، امروزه بسیاری از آهنگ های دیگر نیز موفق به انجام همین کار شده اند. Baby Shark Dance بیش از نه میلیارد بازدید دارد (از من برای ، گوش متنفر نباشید).

پست های کم تردد

از پست های وبلاگ قدیمی که به اندازه ای که فکر می کردید مورد توجه قرار نگرفتند، دست نکشید. اگر محتوا خوب است و موضوع همچنان مرتبط است، دوباره آن را منتشر کنید. تغییرات کوچکی در سئو ایجاد کنید. یک چشم انداز تازه به آن بدهید. در آن فیلم ها و تصاویر را اضافه کنید.

عوامل متعددی وجود دارد که باعث می شود یک پست وبلاگ خاص عملکرد خوبی نداشته باشد. برای شروع، می‌توانستید آن را زم، که اتفاقات زیادی در دنیا می‌گذرد، منتشر کنید. ممکن است مخاطبان اشتباهی را هدف قرار داده باشید. یا، شما فقط نمی دانستید که چگونه آن را تبلیغ کنید. از اشتباهات خود درس بگیرید و به یاد داشته باشید، هیچ وقت برای یک فرصت دوباره دیر نیست!

پس از ممیزی وب سایت خود، باید محتوای خود را صیقل دهید تا آن را درجه یک کنید.

چگونه محتوای قدیمی خود را بدرخشید: 6 مرحله ساده

هیچ راه دیگری برای تغییر محتوای قدیمی به قطعات با کیفیت وجود ندارد جز اینکه از جایی که هستید شروع کنید، از آنچه دارید استفاده کنید و بهترین کار را انجام دهید.

در اینجا نحوه انجام آن به ساده ترین شکل آمده است:

اجازه دهید خلاقیت خود را اجرا کند

به ،وان یک نویسنده، احتمالاً خود را فردی خلاق می د،د. اگر خلاقیت شما نبود، از ابتدا حتی یک وبلاگ هم نداشتید. دلیل بسیار خوبی وجود دارد که چرا وبلاگ شما توجهی را که فکر می کنید سزاوار آن است به خود جلب نمی کند – شما از آزادسازی خلاقیت خود می ترسیدید.

هنگامی که متوجه شدید که از کدام پست های وبلاگ می توان دوباره استفاده کرد، در رویکرد نوشتن خود تجدید نظر کنید. همانطور که آن را مطالعه می کنید، متوجه خواهید شد که چه چیزی می تواند از بهبود استفاده کند. کلمات جدید، بهتر و جذاب به ذهن شما خطور می کند. زیاد به آنها فکر نکنید با اولین فکرت برو اگر چیز بهتری ظاهر شد، همیشه می‌تو،د بعداً به آن بازگردید.

اگر به طور طبیعی به دست نیاید، هیچ ضرری در جستجوی الهام وجود ندارد. یکی از بهترین راه‌ها برای بهتر ، محتوای خود، گوش دادن به مخاطبان است. نظرات را بخو،د و ببینید مردم چه می گویند. اگر سوالی دارند، در یک پست به روز به آنها بپردازید. هر چیزی را که به موضوع مربوط می شود درج کنید و خوانندگان را بدون سوال بی پاسخ باقی بگذارید. در نهایت، کنجکاوی آنها را برانگیزید تا آنها را برای ،ب اطلاعات بیشتر بازگرد،د.

چه چیزی باعث تفاوت بین محتوای متوسط ​​و قاتل می شود؟ این لمس بیان دعوت کننده است که فقط شما می تو،د به محتوای خود اضافه کنید!

برای دستیابی به اثر شگفت انگیز با ویژوال کار کنید

این همه نسبی است … فقط تحسین مردم با تصاویر مطلق است. یک تصویر در اینجا و یک ویدیو در آنجا به پست های شما رنگ جدیدی می بخشد که مخاطبان شما بسیار از آن استقبال خواهند کرد.

بیایید واقعی باشیم – هیچ ، دوست ندارد دیوارهای طول، متنی را بخواند که به نظر می رسد آغاز یا پای، ندارد. شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه دامنه توجه افراد از 12 به 8 ث،ه رسیده است – این حتی از ماهی قرمز کوتاه تر است. به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید خوانندگان خود را به پایان برس،د، یک پنجره زم، بسیار تنگ دارید.

ش،تن متن خود به جملات و پاراگراف های کوتاه ضروری است. با این حال، برای افزایش شانس جذب مخاطب، تصاویر و ویدیوها بسیار مهم هستند. با این حال زیاده روی نکنید، نمی خواهید صرع حساس به نور را در افراد ایجاد کنید.

تصاویر مربوطه را پست کنید، و بسته به جایگاه وبلاگ خود، حتی می تو،د یک یا دو میم اضافه کنید. جدا از دانستن آنچه مخاطبان شما می خواهند بخوانند، آنچه را که مخاطبان شما می خواهند ببینند را پیگیری کنید. متن و گرافیک ،یبی برنده هستند!

بهینه سازی برای تسخیر

“تو نوشتی. بهینه کردی. پیروز شدی.” – اینها کلماتی هستند که در دنیای نوشتار باید با آنها زندگی کرد.

محتوای باکیفیت چه فایده ای دارد اگر عموم مردم آن را نبینند؟ اگر برای خود می‌نوشتید نه برای مخاطبان بزرگ‌تر، یک دفتر خاطرات راه‌اندازی می‌کردید، نه یک وبلاگ. برای اینکه محتوای خود را به بیرون برس،د، باید یک استراتژی سئوی من، پیاده سازی کنید.

شما همیشه می تو،د یک متخصص سئو را برای انجام کارهای سنگین استخدام کنید، اما می تو،د وبلاگ خود را به صورت انفرادی نیز بهینه کنید. بداهه سازی، انطباق، غلبه بر – در اینجا آنچه می تو،د انجام دهید:

  • کیفیت محتوای خود را دوباره بررسی کنید. هیچ چیزی بیش از محتوای خوب نوشته شده توسط موتورهای جستجو قدرد، نمی کند.
  • ،وان صفحه خود را بهبود بخشید به خوانندگان خود اجازه دهید بدانند که چه چیزی می توانند انتظار داشته باشند، اما جایی برای معما باز کنید.
  • مطمئن شوید که ،مت فنی به درستی کار می کند. زمان بارگذاری کند یا لینک های ش،ته می تواند به رتبه بندی شما آسیب جدی وارد کند.
  • به متا تگ ها توجه کنید. ،وان متا و توضیحات مختصر و غنی از کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک تضمین شده است.
  • یک تصویر اضافه کنید. تنبل نباشید و از هر آنچه در اینترنت پیدا می کنید استفاده کنید. در صورت ،وم مقداری زمان برای ساختن آن سرمایه گذاری کنید – و فراموش نکنید که تگ های alt را اضافه کنید.
  • جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید. اگر به درستی استفاده شود، کلمات کلیدی می توانند قبل از اینکه بتو،د گوگل بگویید، شما را در صفحه اول رتبه بندی می کنند.

قدرت رسانه های اجتماعی را احضار کنید

رسانه های اجتماعی

برای استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی به یک تابلوی Ouija نیاز ندارید. اما، ممکن است برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود برای تبلیغ وبلاگ خود به یک قلم و کاغذ نیاز داشته باشید.

این در صورتی است که می خواهید ترافیک بیشتری را به سمت آن هدایت کنید.

با فرض انجام این کار، می تو،د با ارسال اسپویل در اینستاگرام، فیس بوک، پینترست یا سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی که مخاطبان هدف شما به احتمال زیاد وقت خود را در آنجا سپری می کنند، شروع کنید. اسکرین شات ،متی از محتوای نوشتاری خود را که فکر می‌کند و باعث ایجاد ابرو می‌شود را به اشتراک بگذارید که مردم نمی‌توانند در برابر بیان نظر خود مقاومت کنند. پیوندی اضافه کنید که آنها را مستقیماً به وبلاگ شما برساند، جایی که بحث داغ شروع می شود.

روش دیگری که می تو،د امتحان کنید این است که از نکات کلیدی پست وبلاگ خود یک اینفوگرافیک تهیه کنید و آنها را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید. مخاطبان من، می خواهند بیشتر در مورد این موضوع بخوانند و به اطراف خود ادامه دهند – بنابراین با خواندن وبلاگ شما کنجکاوی آنها را ارضا می کنند.

انتشار کلمه

برای استفاده حدا،ری از محتوای موجود خود، باید آن را بین مخاطبان بیشتری توزیع کنید. در حالی که بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند کمک زیادی به این امر کند، به بازاریابی ایمیلی نیز فرصت دهید. ساده ترین کاری که می تو،د انجام دهید ایجاد یک خبرنامه است.

بسیاری از وبلاگ نویسان، اما تاجران نیز، شروع به پذیرش استراتژی جدید خبرنامه ،د. ی،ی کل پست را در خبرنامه خود قرار می دهند. این قطعا یک رویکرد مخاطره آمیز است. اما، اگر تصمیم دارید این سفر را آغاز کنید، حتما پست های وبلاگ قدیمی خود را بازنویسی کنید تا کوتاه و شیرین باشند.

همیشه می تو،د این کار را به روش قدیمی انجام دهید و پیوندی به پست وبلاگ خود در خبرنامه قرار دهید. با این حال، این احتمال وجود دارد که مردم هرگز روی آن کلیک نکنند. واقعیت این است که هیچ راه درست یا غلطی برای تبلیغ وبلاگ خود از طریق خبرنامه وجود ندارد. کاری که باید انجام دهید این است که هر دو گزینه را آزمایش کنید و ببینید کدام یک برای برند شما بهتر عمل می کند!

مهمان باش

بسیاری از وب سایت های معتبر، ارسال پست مهمان را می پذیرند. بنابراین، اگر آنها میزبان یک رویداد هستند، ظاهر شوید. پست های مهمان طی چند سال اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند. دلیل این امر ساده است. نه تنها می تو،د محتوای خود را تغییر دهید، بلکه ترافیک را دقیقاً در جایی که به آن نیاز دارید – به وبلاگ خود هدایت خواهید کرد.

با این حال، بسته به جایگاه خود، عاقلانه انتخاب کنید که مهمان باشید. پست‌های مهمان را فقط برای آن دسته از وب‌سایت‌هایی ارسال کنید که مخاطبان هدفی مشابه شما دارند. مورد دیگری که باید به آن توجه بیشتری داشته باشید سرقت ادبی است. اگرچه شما اجازه داده اید که وبلاگ خود در وب سایت دیگری ظاهر شود، اما گوگل در مورد اصالت محتوا بسیار سختگیر است.

ویرایش سریع این کار را انجام می دهد و می تو،د تنها با چند تغییر ساده در وبلاگ اصلی، پست خود را در تعدادی از وب سایت ها منتشر کنید.

آ،ین اما نه کم اهمیت، به یاد داشته باشید که همیشه یک پیوند به وبلاگ خود اضافه کنید!

به محتوای قدیمی جان تازه ای ببخشید

گنجینه ای از ایده ها در آرشیو وبلاگ شما دفن شده است و مایه شرمساری است اگر آنها بدون جلب توجهی که شایسته آن هستند، هدر بروند. بنابراین، با خیال راحت از آنها استفاده کنید تا متن، با لحنی که مخاطب شما به دنبال آن است، باشد. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که همیشه محتوای خود را مرتبط نگه دارید و همیشه بیشتر از آنچه رقبای شما ارائه می دهند ارائه دهید. به این ترتیب، از خلاقیت و ریسک ، نترسید. کاری را که باید انجام دهید، فقط اجازه ندهید آن محتوای ارزشمند هدر برود!

اگر ش،ته است آن را دور نریزید. سعی کن درستش کنی!

==> اکنون که فهمیدید چگونه محتوای قدیمی را تغییر دهید، راهنمای ما در مورد نحوه نوشتن محتوای عالی که رتبه بندی می شود را بررسی کنید.

درباره نویسنده

لیراز ،

Liraz یک متخصص بین المللی سئو و محتوا است که به برندها و ناشران از طریق موتورهای جستجو کمک می کند رشد کنند. او مدیر سابق SEO و محتوای Out،in است و قبلاً بیش از یک دهه در صنایع بازی، B2C و B2B کار کرده است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،w-to-repurpose-old-content