دسته‌ها
اخبار

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای سئو


14 جولای 2021 | ارسال شده توسط Darrell Mordecai

نحوه انتخاب کلمات کلیدی سئو (که تفاوت ایجاد می کنند)

در توسعه هر سئو نقطه ای وجود دارد که از کنسول جستجوی گوگل به ابزار ردیابی رتبه پولی فارغ التحصیل می شوید.

این نقطه معمولاً زم، اتفاق می‌افتد که متوجه می‌شوید ردیاب‌های رتبه نه تنها تصویر دقیقی از رتبه‌بندی شما به شما ارائه می‌دهند، بلکه مجموعه‌ای از ابزارهای تحلیلی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌تو،د برای درک عمیق‌تر از رتبه‌بندی خود از آنها استفاده کنید.

و چه ،ی دوست ندارد که بینش های عملی را از داده ها جمع آوری کند؟

با این حال، یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام انتقال پیدا کنید این است که کنسول جستجو کلمات کلیدی را برای شما انتخاب می کند. از طرف دیگر، Rank Trackers تنها بر اساس کلمات کلیدی که انتخاب می کنید به شما داده می دهد.

این شما را با مشکل روبرو می کند. چگونه کلمات کلیدی سئو را برای ردیابی انتخاب می کنید؟

اصلا از کجا شروع می کنی؟

علاوه بر این، اشتباه گرفتن این موضوع می تواند بر کل کمپین شما تأثیر بگذارد.

اکنون، اگر می‌پرسید ردیاب رتبه چیست، ردیاب رتبه یک ابزار SEO است که رتبه‌بندی صفحات وب شما را در صفحات نتایج موتور جستجو ردیابی می‌کند.

در حال حاضر، با وجود آن راه …

در این پست، من یک روش آزمایش شده و آزمایش شده برای یافتن کلمات کلیدی متمرکز بر لیزر را به شما نشان خواهم داد (تا وقت خود را برای ردیابی کلمات کلیدی کم تاثیر تلف نکنید).

من همچنین یک میانبر بسیار خوب در ابزار ردیابی رتبه پیشرفته Rank Ranger به شما نشان خواهم داد. 🙂

و…

با نمایش.

چرا کلمات کلیدی را که ردیابی می کنید ردیابی می کنید؟

مانند هر چیزی در سئو (یا زندگی)، یافتن چند تاکتیک در اینترنت کافی نیست و روزی آن را فراخو، کنید.

خیر

چنین رویکردی می تواند منجر به اتلاف زمان زیادی شود.

دلیل آن این است که هر تاکتیکی برای هر موقعیتی من، نیست.

در عوض، باید استراتژیک فکر کنید. استراتژی را به ،وان اهرمی در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد باری بسیار سنگین تر از وزن خود را بلند کنید.

از سوی دیگر تاکتیک ها مانند قدرت بی رحم هستند. به عبارت دیگر، تاکتیک ها زم، عالی هستند که در موقعیت من، استفاده شوند.

چیزی که من به آن می پردازم این است که هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای ردیابی، باید استراتژیک باشید.

وقتی وارد داشبورد خود می شوید چه چیزی را می خواهید بفهمید؟

چه کلمات کلیدی به شما بینش لازم برای کمک به شما در دستیابی به اه، سئو را می دهد؟

انتخاب کلمات کلیدی من، برای استراتژی شما

بنابراین، سوال این است که استراتژی شما برای بهبود رتبه و دیده شدن چیست؟

چه بهینه سازی روی صفحه باشد و چه ایجاد لینک، هر تاکتیکی که استفاده می کنید، همیشه به داشتن یک مزیت استراتژیک کمک می کند. به این ترتیب شما می تو،د با موج موج سواری کنید نه اینکه بر خلاف آن شنا کنید.

بله، سئو و گشت و گذار شباهت های زیادی دارند. 🙂


از طریق GIPHY

به طور کلی، سه رویکرد برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد. دو مورد از آنها یک مزیت استراتژیک به شما ارائه می دهند و یکی نه.

روش اسپری و دعا

ابتدا رویکرد اسپری و دعا وجود دارد. با استفاده از این رویکرد، SEO برخی کلمات کلیدی را در مورد هر کلمه کلیدی مرتبط مرتبط با جایگاه خود انجام می دهد.

سپس تقریباً هر چیزی و هر چیزی را که پیدا می کنند ردیابی می کنند.

نخندید.

احتمالا همه ما آنجا بوده ایم.

مشکل این روش این است که بیشتر کلمات کلیدی یا نامربوط هستند یا تاثیر کمی بر ترافیک کلی شما می گذارند. بعداً در این پست به این می پردازم که کلمات کلیدی کم و زیاد چه تاثیری دارند.

و این ما را به گزینه دوم می رساند.

رویکرد کلمه کلیدی هدف

هنگام ایجاد محتوای طراحی شده برای رتبه بندی در موتورهای جستجو، به طور کلی فرآیند با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می شود.

هنگامی که می د،د چه کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید، باید به دنبال ایجاد محتوای کاملی باشید که به طور کامل به هدف جستجو پاسخ می دهد. پس از انجام کمی تحقیق در مورد رقبا، باید بتو،د حدس بزنید که هدف جستجو چیست. این به شما کمک می کند محتوایی را ایجاد کنید که کاربران و موتورهای جستجو دوست دارند.

هنگامی که این فرآیند کلی تولید محتوای شماست، تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی را در نرم افزار ردیابی رتبه خود ردیابی کنید کار بیهوده ای است.

کلمه کلیدی مورد نظر خود را دنبال کنید

زم، که شما در حال ایجاد محتوای جدید هستید این امر منطقی است. شما به طور کلی محتوای خود را طوری طراحی می کنید که در یک SERP رتبه بندی شود و هدف جستجو و تجزیه و تحلیل رقبا را در نظر بگیرید.

در این مرحله، من حفاری در اطراف ابزار تحقیق کلمات کلیدی خود را برای یافتن برخی از تغییرات دم بلند توصیه نمی کنم. نه مگر اینکه بخواهید به طور خاص در آن SERP ها نیز رتبه بندی کنید.

دلیلش این هست که…

وقتی محتوای شما شروع به رتبه بندی در موتورهای جستجو می کند، به طور طبیعی برای تغییرات دم بلند نیز رتبه بندی می شود. این بدان م،است که منطقی است که محتوای خود را منتشر کنید و سپس برای مدتی هیچ کاری با آن انجام ندهید.

پس از مدتی، محتوای شما شروع به برداشت می کند.

این به این دلیل است که Google شروع به آزمایش اینکه محتوای شما در چه ،مت هایی باید در صفحات نتایج جستجوی خود قرار بگیرد، می شود. این تست ها عبارتند از:

  • در کدام SERP محتوای خود را به نمایش بگذارید
  • جایی که محتوای خود را رتبه بندی کنید
  • محتوای شما باید دارای چه ویژگی های SERP باشد

وقتی گوگل جادوی خود را انجام داد، زمان آن فرا رسیده است که دور دوم انتخاب کلمات کلیدی را انجام دهیم.

اما این بار باید به چیدن گی، بروید.

چیدن گی، – کلمات کلیدی به ،وان معیار

اکنون، باید اعتراف کنم، این بخش از ویدیوی Lukasz Ze،ny در مورد انتخاب کلمات کلیدی الهام گرفته شده است. او می گوید شما باید از کلمات کلیدی به ،وان معیار استفاده کنید.


پس این به چه م،است؟

بهش فکر کن…

آیا تا به حال گی، چیدن کرده اید؟

اگر دارید، مطمئن هستم که روند شما چیزی شبیه به این بوده است.

شما یک گی، را پیدا می کنید و آن را از نظر لک بررسی می کنید و رنگ آن را بررسی می کنید. هنگامی که فکر می کنید الماسی پیدا کرده اید، آن را در سبد خود قرار می دهید و ادامه می دهید.

خوب، انتخاب کلمات کلیدی باید به همین شکل باشد.

از آنجایی که محتوای شما برای مدت کوتاهی روی SERP ها بوده است، داده های از قبل موجود برای کار با آنها وجود دارد.

از کجا می تو،د آن را پیدا کنید؟

در نرم افزار قدیمی و خوب ردیابی رتبه گوگل، کنسول جستجو.


از طریق GIPHY

اگر مدتی است از کنسول جستجو استفاده می‌کنید، می‌د،د که به شما می‌گوید محتوای شما در چه SERPهایی نمایش داده می‌شود.

این آن را به ابزاری عالی برای درک اینکه گوگل چگونه محتوای شما را درک می‌کند و فکر می‌کند گوگل باید کجا باشد، تبدیل می‌کند.

این را به سود خود استفاده کن.

این فرصت شماست که به چیدن گی، بروید.

برای انجام این کار، وارد حساب کنسول جستجوی خود شوید، روی دکمه «+ NEW» کلیک کنید و URL مورد نظر خود را برای محک زدن وارد کنید.

پس از انجام این کار، تمام صفحات نتایج موتور جستجو را مشاهده خواهید کرد که محتوای شما در آنها نمایش داده می شود. اکنون می تو،د کلمات کلیدی خود را با بهترین عملکرد انتخاب کنید.

برای تصمیم گیری در مورد کلمات کلیدی با بهترین عملکرد، به دنبال کلمات کلیدی باشید که بیشترین پتانسیل رشد را به URL شما ارائه می دهند.

اینها باید کلمات کلیدی باشند که نش، اینترنتی شما را در جایی در سه صفحه بالای گوگل نشان دهند. آنها ترجیحاً باید برداشت داشته باشند و محتوای شما باید به طور مستقیم یا غیرمستقیم هدف کاربر را برآورده کند.

اگر هنوز کلیکی دریافت نکرده اند زیاد نگران نباشید. با کار بر روی این صفحات، رتبه و دید شما باید افزایش یابد و زم، که این اتفاق می افتد، قابلیت کلیک افزایش می یابد.

به یاد داشته باشید، شما به دنبال الماس در خشن هستید.

می تو،د بعداً آنها را جلا دهید.

از آنجایی که سئو یک فرآیند مداوم است، شما به دنبال فرصت هایی برای برنده شدن سریع هستید.

هنگامی که کلمات کلیدی من، برای آن صفحه را پیدا کردید، به صفحه بعدی بروید و این روند را تکرار کنید.

شما باید با حدود پنج تا ده دسته کلیدواژه در هر صفحه به پایان برس،د.

هنگامی که این را دارید، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید.

کلمات کلیدی خود را در ردیاب رتبه خود وارد کنید

خوشه های کلمات کلیدی خود را بردارید و آنها را به ردیاب رتبه خود اضافه کنید.

هنگامی که کلمات کلیدی را اضافه می کنید، هر خوشه را تگ کنید و یک URL هدف تعیین کنید.

با پیوند دادن کلمات کلیدی خود به URL، ردیاب رتبه شما نه تنها داست، در مورد رتبه بندی شما به شما می گوید، بلکه مجموعه ای از ابزارهای تحلیلی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در ایجاد ترافیک بیشتر کمک کند.

و از آنجایی که پتانسیل بالایی برای کلمات کلیدی دارید، می تو،د شروع به بهینه سازی آنها کنید تا رتبه بالاتری داشته باشند.

هنگامی که این کار را انجام دادید، ردیاب رتبه شما به شما نشان می دهد که چگونه بهینه سازی های شما بر رتبه بندی، ترافیک و دید ارگ،ک شما تأثیر می گذارد.

اکنون، همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر کردم، اگر از Rank Ranger استفاده می کنید، یک میانبر بسیار خوب را معرفی می کنم.

پس اینجاست…

گزارش کلمات کلیدی کنسول جستجوی Ranger Ranger

خوب، از آنجایی که در Rank Ranger، بزرگترین ابرقدرت ما ردیابی رتبه پیشرفته است، برای ما منطقی نیست که یکپارچه سازی کنسول جستجو را کنار بگذاریم.

این بدان م،ی است که می تو،د داده های کنسول جستجوی خود را در بسیاری از گزارش ها مشاهده کنید.

علاوه بر این، از آنجایی که همانطور که تا کنون در این مقاله ذکر کرده‌ام، بهترین راه برای یافتن کلمات کلیدی با تاثیر بالا استفاده از کنسول جستجو است، ما همچنین یک راه آسان برای ردیابی بهترین کلمات کلیدی خود تنها با یک کلیک یک دکمه در نظر گرفته‌ایم. .

بنابراین، این را بررسی کنید.

به گزارش Google Search Console Analytics Analytics بروید.

سپس روی دکمه فیلترها کلیک کنید و URL مورد نظر خود را برای محک زدن وارد کنید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، می تو،د تمام کلمات کلیدی که صفحه برای آنها رتبه بندی شده است را از داخل نرم افزار Rank Ranger مشاهده کنید.

سپس می تو،د کلمات کلیدی پر تاثیر خود را با استفاده از معیارهایی مانند:

  • برداشت ها
  • کلیک می کند
  • CTR
  • موقعیت

پس از انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر برای ردیابی، می تو،د به راحتی با کلیک بر روی دکمه افزودن کلمه کلیدی، آنها را به کمپین خود اضافه کنید.

رویکرد کلمه کلیدی پر تاثیر شما

همانطور که از همه چیزهایی که در بالا به اشتراک گذاشتم می بینید، برای اینکه از ردیاب رتبه خود حدا،ر استفاده را ببرید، باید روی دو چیز تمرکز کنید:

  • ردیابی کلمات کلیدی هدف
  • ردیابی کلمات کلیدی با تاثیر بالا

انجام این کار کلمات کلیدی شما را در استراتژی رتبه بندی کلی شما ادغام می کند و به شما یک مزیت استراتژیک می دهد. این به شما کمک می‌کند تا ارزیابی کنید که کدام وظایف پرتأثیر باعث موفقیت آنلاین شما می‌شود و کدام وظایف خون آشام زمان شما را می‌بلعد و شما را خشک می‌کند.

و در این دنیای دیوانه ADD، که در آن اشیاء براق زیادی برای تعقیب وجود دارد، داشتن استراتژی کلمات کلیدی متمرکز بر لیزر بسیار مهم است.

اکنون که استراتژی کلمات کلیدی را درک کردید، این رویکرد خارج از چارچوب برای انتخاب کلمات کلیدی را بررسی کنید.

درباره نویسنده

دارل مردخای

دارل یک بازاریاب محتوا در Rank Ranger است. در حین کار به ،وان مدیر سئو در یک آژانس بازاریابی کوچک، دارل به عشق خود به بازاریابی و سئو پی برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،w-to-pick-seo-keywords