دسته‌ها
اخبار

نحوه به حداکثر رساندن تبدیل با حداقل هزینه


23 دسامبر 2020 | ارسال شده توسط Darrell Mordecai

استراتژی PPC

زم، فرا می رسد که هر صاحب وب سایتی از خود می پرسد چه زم، زمان شروع اجرای تبلیغات پولی فرا رسیده است.

هیچ شکی وجود ندارد که تبلیغات پولی واقعاً می توانند سوزن ،ب و کار شما را حرکت دهند. تبلیغات نه تنها تقریباً فوراً پیشنهادات شما را به بالای گوگل می‌رساند، بلکه می‌تواند به انتقال ترافیک از مرحله‌ای از قیف فروش به مرحله دیگر نیز کمک کند.

هنگامی که زمان اجرای تبلیغات پولی فرا می رسد، ممکن است با یک سوال بزرگ روبرو شوید:

چگونه بدون هدر دادن پولی که به سختی به دست آورده اید، تبلیغات را به طور موثر اجرا می کنید؟

در این پست، من به شما در مورد استراتژی PPC کمک خواهم کرد تا بتو،د ترافیک پرداختی خود را به روشی مقرون به صرفه به دست آورید. اگر در حال حاضر ترافیک ارگ،ک دریافت می کنید و می خواهید با تبلیغات پولی شروع کنید، این پست برای شما من، است.

حالا باید در جایی که اعتبار دارد اعتبار بدهم. اگرچه ارائه و جزئیات مربوط به من است، ایده اصلی برای این پست از شاون توینگ گرفته شده است (ای کاش خودم به این فکر می کردم.)

اینجا می رود …

جایی که ما به طور کلی شروع می کنیم

وقتی با ترافیک پولی شروع می‌کنیم، معمولاً تصور می‌کنیم که باید ترافیک سردی را از Facebook یا Google Ads به یک پیشنهاد ارسال کنیم. برای اینکه ترافیک را هدفمند نگه داریم، روی کلمات کلیدی من، یا هدف گذاری علاقه تمرکز می کنیم. این معمولاً هنگام اجرای تبلیغات جستجوی Google و کمتر برای فیس بوک کار می کند.

این برای تبلیغات گوگل کار می کند زیرا افرادی که در جستجوی گوگل با استفاده از کلمات کلیدی هستند که قصد تجاری آشکاری دارند، به دنبال ،ید محصولات هستند. به ،وان مثال، اگر شخصی به دنبال «محصولات مراقبت از پوست» باشد، احتمالاً به دنبال ،ید چیزی است.

با این استراتژی، هرچه کلمات کلیدی متمرکزتر باشند، نتایج بهتری به دست می‌آید. به ،وان مثال، “محصولات مراقبت از پوست” دارای اه، تجاری هستند، با این حال، “مرطوب کننده صورت برای پوست خشک” بسیار هدفمندتر است. به خصوص اگر مرطوب کننده ای می فروشید که مخصوص پوست های خشک است.

دلیل اینکه برای فیس بوک به خوبی کار نمی کند این است که مردم وقتی در فیس بوک هستند به دنبال محصولات نیستند. منظورم این است که آیا می تو،د تصور کنید فردی که کاملاً غرق تماشای ویدیوهای گربه است ناگهان خود را کنار می کشد تا به پیشنهاد شما نگاه کند؟

محتمل نیست

پسری که پرتقال را تا چشمانش گرفته است

در حال حاضر، تمرکز بر هدف گذاری مطمئناً فکر ، در مسیر درست است، شما هنوز هم می تو،د بهتر از این کار کنید.

اگرچه این رویکرد اشتباه نیست، اما اگر استراتژیک‌تر هستید، باید سرنخ‌های بهتری داشته باشید، فروش بیشتر با هزینه کمتر.

چگونه؟

بازاریابی مجدد استراتژیک

==> تبلیغات خود را با Google Ads Monitor ما ردیابی کنید

بازاریابی مجدد – چگونه با یک مخاطب از قبل واجد شرایط درگیر شویم

بازاریابی مجدد یک استراتژی محتوای دیجیتال است که تبلیغات را به افرادی که با سایت شما تعامل داشته اند ارائه می دهد. با این کار به افرادی که قبلاً با مراجعه به وب سایت شما به برند شما علاقه نشان داده اند تبلیغات ارائه می دهید.

شکی نیست که در بیشتر موارد این مخاطب از کمپین های جستجو پیشی می گیرد. دلیل آن این است که یک کمپین جستجو، ترافیک سردی را به یک پیشنهاد ارسال می کند. این بدان م،است که ترافیک ممکن است در گذشته هرگز با برند شما تعامل نداشته باشد. در نتیجه آنها هیچ رابطه ای با شما ندارند.

به سادگی هیچ اعتمادی بین شما و این مخاطب ایجاد نمی شود. اکنون، اگر یک کالای بلیط کم می فروشید، شاید مخاطبان شما مایل باشند از فاکتور اعتماد چشم پوشی کنند و ،یدی راحت انجام دهند.

با این حال، اگر یک کالای بلیت گران می‌فروشید، باید کارهای زیادی انجام دهید تا آنها را از پولی که به سختی به دست آورده‌اند جدا کنند.

از طرف دیگر، اگر مخاطبان شما قبلاً با سایت شما ارتباط برقرار کرده اند، شما از قبل با آنها رابطه دارید. این بدان م،ی است که شما تبلیغات خود را به ترافیک گرم ارائه می دهید. تبدیل ترافیک گرم بسیار آسان تر از ترافیک سرد است.

اما قبل از اینکه کارت اعتباری خود را بیرون بیاورید، برای اینکه واقعاً بیشترین بهره را از بازاریابی مجدد خود ببرید، ابتدا باید یک چیز را توضیح دهم.

برخی از بازدیدکنندگان وب سایت نسبت به دیگران احتمال بیشتری برای تبدیل دارند.

با ت،یم بندی مخاطبان بازاریابی مجدد خود شروع کنید

اگر می‌خواهید بیشترین درآمد را برای تبلیغات خود داشته باشید، باید همیشه تبلیغات را به واجد شرایط ترین ترافیک خود ارسال کنید. این بدان م،است که شما باید برای افرادی که تنها یک قدم با ،ید چیزی فاصله دارند تبلیغ کنید.

بهش فکر کن…

به نظر شما چه ،ی بیشتر احتمال دارد تبدیل شود؟

  • ،ی که با بهترین پست وبلاگ شما درگیر بوده است؟
  • ،ی که سبد ،ید آنلاین خود را رها کرده است؟

اگر پاسخ دادید که رهاکننده سبد ،ید بیشتر احتمال دارد تبدیل شود، کاملاً حق با شماست. ،ی که سبد ،ید خود را با هر چیزی که شما برای ارائه دارید بار کرده است، اما ماشه را نکشیده است، احتمال تبدیل شدن به آن بسیار بیشتر است.

دلیلش هم ساده است. خواننده پست وبلاگ یک نوع مصرف کننده کاملاً متفاوت است. یک خواننده پست وبلاگ به دنبال اطلاعات است، آنها به دنبال محصولات نیستند. آنها ممکن است علاقه مند به ،ید چیزی باشند، اما در این مرحله، به احتمال زیاد ،ید نمی کنند. برای تبدیل آنها به تلاش بیشتری از طرف شما نیاز دارد.

در واقع، برخی از خوانندگان وبلاگ به دنبال حل مشکل خود بدون سرمایه گذاری پولی هستند که به سختی به دست آورده اند.

از سوی دیگر افرادی که سبد ،ید را رها می کنند افرادی هستند که به وضوح علاقه خود را به ،ید نشان داده اند.

این به این م،ی است که بهترین مکان برای ،ج ، دلارهای تبلیغاتی در سبد ،ید شما است. اگر یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی نمی کنید، ممکن است این افراد از صفحه قیمت گذاری شما بازدید کرده باشند.

اگر مطمئن نیستید که چه صفحه ای را هدف قرار دهید، سعی کنید آ،ین جایی که مصرف کننده در فرآیند ،ید به آن می رود را مشخص کنید.

کاری که پس از آن انجام خواهید داد این است که بر اساس افرادی که از این صفحه بازدید کرده اند، در فیس بوک یا Google Ads مخاطب ایجاد کنید.

برای انجام این کار در تبلیغات گوگل، ابتدا روی دکمه Tools & Settings در بالای صفحه کلیک کنید. اسکرین شات زیر را ببینید:

مدیر مخاطبان تبلیغات گوگل

در فیس بوک به ابزار Business Tools بروید، به Audiences بروید و Create Custom Audience را انتخاب کنید. پس از آن، روی وب سایت کلیک کنید.

ایجاد مخاطب سفارشی فیس بوک

پس از آن، افرادی که از صفحات خاصی بازدید ،د را انتخاب می کنید و URL صفحاتی را که می خواهید بازدیدکنندگان آنها را هدف قرار دهید وارد کنید.

متأسفانه، چیزی که به طور بالقوه می تواند مانع این استراتژی شود این است که صفحات فروش شما ترافیک سئو کافی دریافت نکنند. در چنین موردی، ممکن است لازم باشد صفحات دیگری را که دارای هدف تجاری هستند به مخاطب اضافه کنید. این یک اثر رقیق کننده خواهد بود، اما تا زم، که این صفحات دارای هدف تجاری هستند، همچنان از مزایای مخاطبان درگیر خود بهره مند خواهید شد.

هنگامی که این تعداد مخاطب را به حدا،ر رساندید، اگر پول بیشتری در بودجه خود دارید، می تو،د به سمت بالا بروید. به عبارت دیگر، تبلیغات را به بخش بعدی از مخاطبان خود بفرستید که یک قدم دیگر با تبدیل ،، شاید خوانندگان پست وبلاگ فاصله دارند.

قیف فروش به صورت مع،

به این ترتیب متوجه می شوید که بیشترین مخاطب شما تحت پوشش قرار می گیرد. اگر بودجه‌ای باقی مانده است، می‌تو،د آن را برای مخاطب، ،ج کنید که احتمال تبدیل آن‌ها کمی کمتر است. سپس باید به طور سیستماتیک به سمت قیف بروید.

حال سوال این است که در تبلیغات خود چه مواردی را باید لحاظ کنید؟

دریابید که پیشنهاد شما باید چه باشد

هنگامی که بخش مخاطبی دارید که فکر می‌کنید نزدیک به ،ید بود، اما تصمیم به ،ید نداشتید، باید سعی کنید دلیل ،ید ن، آنها را بفهمید.

به ،وان مثال، اگر آنها یک سبد ،ید را پر ،د و سپس سفارش را انجام ندادند، احتمالاً چیزی در اواسط ،ید آنها را متوقف کرده است. اگر بتو،د بفهمید چه چیزی آنها را متوقف کرده است، شاید بتو،د تبلیغی ایجاد کنید که به نگر، آنها بپردازد.

به ،وان مثال، اگر فکر می کنید قیمت آنها را از ،ید باز می دارد، به آنها تخفیف بدهید. اگر فکر می کنید یک فرآیند پیچیده پرداخت آنها را از ،ید باز می دارد، سعی کنید با ایجاد ارتباط آسان با خدمات مشتری با آن مق، کنید.

هنگامی که احساس کردید متوجه شده اید چه چیزی مانع ،ید مخاطبان شما می شود، می تو،د پیشنهادات مختلف را آزمایش کنید.

در صورت تعجب …

راه‌های مختلفی برای فهمیدن اینکه چه چیزی مانع فروش می‌شود وجود دارد. در اینجا چند راه وجود دارد که می تو،د سعی کنید آن را کشف کنید.

از چشم ،یدار خود نگاه کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به م،ای واقعی کلمه فرآیند ،ید را در وب سایت خود انجام دهید.

سعی کنید محصولی پیدا کنید. آیا آسان است یا ناوبری یک کابوس است؟ وقتی محصولی را پیدا کردید، سعی کنید ،ید کنید. آیا این یک فرآیند روان است یا به طرز دردناکی پیچیده است؟

آیا سایت باعث اعتماد به نفس می شود یا هر،مه به نظر می رسد؟

از چیزی که پیدا می کنید شگفت زده خواهید شد. چیزی که ممکن است متوجه شوید چیزی ش،ته است، یا ممکن است متوجه شوید که گاری دارید که بسیار پیچیده است. اگر نمی تو،د برای رفع این مشکلات به سادگی تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید، می تو،د تبلیغاتی را برای مق، با آن تنظیم کنید.

نظرسنجی کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای فهمیدن اینکه چه چیزی ،یداران بالقوه را از ،ید باز می‌دارد این است که به سادگی از آنها بپرسید. در حال حاضر، بهترین راه برای انجام این کار، صحبت چهره به چهره با مشتریان واقعی است. به خصوص اگر ارزش طول عمر مشتری بالا باشد. با این حال، اگر اقلام بلیط کم می فروشید، می تو،د به سادگی یک نظرسنجی در سایت خود انجام دهید.

شما می تو،د این کار را با خدماتی مانند Lucky Orange یا Hotjar انجام دهید. به سادگی یک نظرسنجی انجام دهید و از ،یداران بالقوه بپرسید که آیا چیزی مانع ،ید امروز آنها می شود یا خیر. نظرسنجی هایی مانند این می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد که واقعاً می تواند در بازاریابی شما تأثیر بگذارد.

بهترین استراتژی PPC – از پایین شروع کنید و راه خود را بالا ببرید

مردی که سرش در شن است

بیایید به عقب برگردیم و به تصویر بزرگ نگاه کنیم.

همانطور که در این پست توضیح دادم، موثرترین راه برای صرفه جویی در درآمد تبلیغاتی، هدف گذاری موثر است. به عبارت دیگر، اگر می خواهید همبرگر بفروشید، یک جمعیت گرسنه پیدا کنید. این باید همیشه استراتژی شما باشد. اما نه تنها این، شما باید به دنبال جمعیتی باشید که به برند شما علاقه نشان داده اند. بازاریابی مجدد ساده ترین پاسخ برای این است.

از آنجایی که این جمعیت متشکل از افرادی است که در سایت شما حضور داشته اند و ترجیح داده اند ،یدی انجام ندهند، سعی کنید بفهمید که چه چیزی مانع فروش می شود و تبلیغ خود را وادار کنید تا درباره آن مشکل صحبت کند.

حالا قبل از اینکه شما را ، کنم، باید واجد شرایط باشم، این یک استراتژی عالی است. آیا برای ،ب و کار شما کار خواهد کرد؟ هیچ نظری ندارم. مانند هر چیزی که در اینترنت می خو،د، آن را آزمایش کنید.

درباره نویسنده

دارل مردخای

دارل یک بازاریاب محتوا در Rank Ranger است. در حین کار به ،وان مدیر سئو در یک آژانس بازاریابی کوچک، دارل به عشق خود به بازاریابی و سئو پی برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/ppc-marketing-strategy