دسته‌ها
اخبار

نحوه مشاهده نتایج جستجوی بین المللی بدون VPN


7 نوامبر 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

در پایان ماه اکتبر، گوگل تغییر بزرگی ایجاد کرد که تأثیر موجی عظیمی بر سئوی بین‌المللی داشت. دیگر نمی تو،د یک Google ccTLD خاص را وارد کنید به منظور مشاهده نحوه نمایش نتایج جستجو در کشورهای مختلف. به این م،ی که دیگر نمی‌تو،د URL موتور جستجوی Google خاص کشور را در مرورگر وارد کنید، به این امید که SERP آن کشور را ببینید. گوگل اکنون نتایجی را برای موقعیت مک، شما به شما نشان می دهد، مهم نیست که چه باشد. بنابراین، برای دیدن SERP های Google از کشورهای مختلف به یک VPN نیاز دارید یا آیا شما؟ در اینجا نحوه مشاهده نتایج جستجوی Google در سطح بین المللی بدون استفاده از VPN آورده شده است.

نحوه مشاهده نتایج جستجوی کشور خاص – راه حل مکان جغرافیایی Google

روند کار در مورد خط مشی دامنه جدید گوگل بسیار ساده است. در واقع، تنها چیزی که نیاز دارید فهرستی از آن هاست کدهای کشور و آدرس‌های اینترنتی Google. من در واقع قصد دارم به شما دو راه، یا بهتر بگوییم تغییرات، نشان دهم که چگونه می‌تو،د در زم، که در نیمه‌ی راه دور دنیا نشسته‌اید، نتایج خاص کشور را ببینید.

اصلاح URL صفحه اصلی Google

اولین راه برای جلوگیری از استفاده از VPN برای مشاهده نتایج بین المللی، اصلاح URL در صفحه اصلی Google است. پس بیایید این کار را با هم انجام دهیم.

1) یک پنجره ناشناس جدید باز کنید و به google.com/ برویدncr و دکمه enter را بزنید. متوجه خواهید شد که در پایین صفحه، گوگل موقعیت جغرافیایی شما را به شما نشان می دهد. به این م،ی که علیرغم نشان دادن URL ایالات متحده، نتایجی که دریافت می کنید صرف نظر از یک کشور خاص خواهد بود.

URL Google ایالات متحده با نمایش مکان دیگری

2) حالا اضافه کن /?gl=ما در پایان به طوری که URL نشان داده شود google.com/?gl=us و enter را فشار دهید (از نظر فنی نیازی به اضافه ، “/ نیست، گوگل با زدن اینتر به طور خودکار آن را وارد می کند). در پایین صفحه متوجه خواهید شد که Google کشوری را که قبلا نشان داده شده بود حذف کرده است.

اینجا چیکار کردیم؟ ابتدا به گوگل گفتیم که با تیک زدن، موقعیت جغرافیایی را به کلی فراموش کند ncr (همانطور که در no جکشور redirection) روی URL. سپس ما به سادگی به گوگل گفتیم که آن را تغییر دهد موقعیت جغرافیایی ایالات متحده بودن، همانطور که در gl=us. همین فرمول برای هر کشوری کار می کند. به این م،ی، اگر می‌خواستم نتایج جستجوی بریت،ا را ببینم، آن را ادامه می‌دادم /?gl=uk.

بیایید ببینیم که این واقعاً چگونه در SERP انجام می شود. پس از زدن /?gl=uk به صفحه اصلی گوگل که جستجو کردم بلیط تئاتر و دریافت کرد:

نتایج جستجوی لندن

متوجه خواهید شد که علیرغم اینکه در بریت،ا نبودم، سایت‌هایی به من نشان داده شد که یا به .co.uk ختم می‌شدند یا مستقیماً با تئاتر لندن مرتبط بودند.

اکنون در حال حرکت به هنگ کنگ (با اکران ، /?gl=hk) من جستجو کردم فیلم ها و ببینید یک SERP که حاوی بسته محلی سینمای هنگ کنگ بود نمایش داده شد:

بسته محلی هنگ کنگ

راه دیگری برای مشاهده نتایج خاص کشور

راه دیگر برای دور زدن برداشتن موقعیت جغرافیایی اخیر گوگل، تکمیل اصلاح URL است بعد از اجرای جستجو نتیجه اینجا این است که شما در واقع می تو،د با اصلاح URL تغییرات نتایج را مشاهده کنید.

پس بیایید با باز ، یک پنجره ناشناس جدید و ورود مجدد به پنجره شروع کنیم google.com/ncr، اما این بار پرس و جو را مستقیماً در کادر جستجو بدون اصلاح بیشتر URL وارد کنید. اکنون، هنگامی که جستجوی خود را وارد کردید و در صفحه نتایج قرار گرفتید، به URL بازگشته و وارد شوید &gl=ما، یا &gl=uk، یا &gl=seو غیره، و غیره، در پایان از URL.

یک راه حل ساده تر برای امتحان

اکنون، می‌تو،د مستقیماً به صفحه اصلی Google خود بروید، مستقیماً درخواست خود را وارد کنید و پس از انجام جستجوی خود URL را اصلاح کنید. توجه داشته باشید، این به طور کلی کار می کند، اما می تواند کمی ناسازگار باشد. همانطور که گفته شد، در اینجا من یک جستجو برای آبجو صنایع دستی. بدون اصلاح URL، نتایج ایالات متحده زیر را دریافت می کنیم:

نتایج آبجو صنایع دستی ایالات متحده

در حال حاضر، در پایان از URL، روی &gl=se (این کد کشور سوئد است، اما باز هم، این فرمول برای هر کشوری ی،ان است). اکنون نتایج زیر را برای همان پرس و جو دریافت می کنیم:

نتایج جستجوی سوئدی

بله، گوگل برخی از نتایج مشابه را به جای گذاشته است، اما به این دلیل است که من به زبان ،یسی جستجو کردم و پرس و جو مبهم بود، بنابراین آن سایت هایی را که توضیح می دهند آبجوی صنایع دستی در SERP وجود دارد، باقی گذاشت. هنگامی که کمی پایین آمدید، سایت‌های سوئدی را می‌بینید که یا URLهایی دارند که به آن ختم می‌شوند .se یا به پایان می رسد .com اما به زبان سوئدی هستند.

در واقع، اگر به پایین صفحه اسکرول کنیم، Google مکان را به ،وان سوئد فهرست می‌کند و بدین ترتیب نشان می‌دهد که محدودیت اخیر ccTLD را با موفقیت دور زده‌ایم.

مکان سوئد فهرست شده است

سئوی بین المللی زندگی می کند!

با وجود کمی ترس، هنوز حیاتی در سئوی بین المللی وجود دارد. اگرچه شما به یک راه حل نیاز دارید، اما مطمئناً ،ید VPN را ش،ت می دهد. حقیقت این است که تفاوت چند، با قبل ندارد، جایی که به هر حال باید دامنه گوگل خاص یک کشور را وارد می کردید. البته، شما فقط می تو،د کلمات کلیدی بین المللی را با ردیاب رتبه Rank Ranger ردیابی کنید و اجازه دهید ما کار را برای شما انجام دهیم!

امیدوارم این ترفند کوچک برای شما مفید بوده باشد و مثل همیشه اگر سوالی داشتید به من بگویید.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،w-to-track-google-international-results