
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
نحوه نظارت بر احساسات برند SERP
بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان قبل از ،ید در مورد مارک ها و محصولات تحقیق می کنند. طبق یک مطالعه، 88 درصد از مصرف کنندگان آنلاین قبل از ،ید تحقیق می کنند. این بدان م،است که مصرف کنندگان بالقوه به گوگل مراجعه می کنند و در مورد همه چیز از محصولات گرفته تا نظرات برند تحقیق می کنند. در نتیجه، آنچه که کاربر در SERP در مورد برند شما می بیند بسیار مهم است.
برای بدتر شدن اوضاع، اعتماد به برند در پایین ترین حد خود قرار دارد. ی،ی تو واقعا نمی خواهید به یک مصرف کننده بالقوه بهانه ای برای اعتماد ن، به شما بدهید. این امر باعث می شود که بد،د چه چیزی در SERP برای برند شما نشان داده می شود. هیچ چیز نمی تواند برای اعتماد به برند بدتر از یک پرس و جو مارکی باشد که احساسات منفی ایجاد می کند.
با آن، من هم خوشحالم و هم مفت،م که مجموعه ردیابی رتبه مدیریت شهرت جدید Rank Ranger را که به طور خاص برای ردیابی احساسات برند در SERP طراحی شده است، ارائه می کنم.
شروع با ردیابی شهرت خود در Google SERP
بسیاری از ابزارهای شهرت آنلاین وجود دارد. با این حال، در حالی که بسیاری احساسات را در سراسر رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل می کنند یا نمایه بک لینک شما را می سنجند، ما متوجه شدیم که وقتی به طور دقیق به Google SERP نگاه می کنیم، چیز زیادی وجود ندارد. از نظر فنی، می تو،د از ابزاری مانند SERP Snaps،t استفاده کنید و از رتبه بندی در صفحه نتایج که به احساسات برند آسیب می زند یا تقویت می کند، توجه داشته باشید. گفته می شود، چنین کاری بسیار سخت خواهد بود. بنابراین، وقتی این مفهوم را می شنوم که بیان شده است که یک گزارش ردیابی رتبه کارخانه می تواند به شما کمک کند احساسات برند را ردیابی کنید، دلم می ،زد (فقط تا حدی).
ایده مجموعه جدید ردیابی رتبه مدیریت شهرت ما این است که اصول ردیابی رتبه را در نظر بگیریم و آن را در چارچوب ردیابی احساسات برند در SERP قرار دهیم (مثلاً به روشی که شما رتبه را ردیابی می کنید). این بدان م،است که نتایج رتبه بندی هایی را که از نظر برند خنثی، منفی و مثبت هستند بر،ب گذاری کنید و سپس عملکرد این نتایج را ردیابی کنید تا درک صریحی از احساسات برند در طول زمان برای سایت هایی که مدیریت می کنید داشته باشید. .
بگذار نشانت دهم.
1. شهرت خود را در SERP در طول زمان بشناسید
فکر ، در مورد احساساتی که SERP برای برند شما به صورت لحظه به لحظه ایجاد می کند، دیوانه کننده خواهد بود. گوگل دائماً چیزها را تغییر می دهد و آنچه را که در SERP نشان می دهد آزمایش می کند. فکر ، در مورد احساسات کلی نام بازی شهرت در SERP است. شما می خواهید بد،د که چگونه نام تجاری شما عمدتاً توسط نتایجی که در صفحه یک SERP ظاهر می شود منع، می شود. اگر کاربران صفحه اول را به پایین اسکرول کنند، چه احساسی عمومی دارند؟ چقدر احتمال دارد که مصرف کنندگان بالقوه چیزی را ببینند که نام تجاری شما را بد رنگ می کند؟ آیا چیزی در SERP تغییر کرده است و آیا این تغییر احساسات منفی بیشتری نسبت به برند شما ایجاد کرده است؟ اگر چنین است، چه زم، این اتفاق افتاد؟
من می توانم به این خط سوال ادامه دهم. نکته این است که بسیار مهم است که بد،د احساسات کلی نسبت به برند شما در بلندمدت چیست. هیچ چیز نمی تواند پیشرفت کند تا زم، که بد،د کاربران اغلب در SERP چه چیزی را در مقابل برند شما می بینند و احساساتی که نسبت به شما دارند.
برای این منظور، مجموعه پیگیری رتبه مدیریت شهرت ما با ،یبی از معیارها شروع می کند که به شما می گوید در حال حاضر چه احساساتی در SERP وجود دارد و کاربران در طول زمان چه چیزی را دیده اند (هم در گذشته اخیر و هم در گذشته نه چندان نزدیک).
به طور خاص، برای هر کلمه کلیدی که ردیابی می کنید، خواهید دید:
- امتیاز شهرت شما برای روز جاری
- احساسات برند در SERP در 30 روز گذشته (شامل تعداد سایت هایی که احساسات مثبت، منفی یا خنثی را در روز منع، می کنند)
- احساسات برند در مورد SERP برای قابل مشاهده ترین نتایج 10 برتر در شش ماه گذشته
گفته می شود، در یک نقطه خاص، باید گرانولار شوید و ببینید چه سایتی این احساسات منفی را منتشر می کند، چه می گویند، و هر چند وقت یک بار رتبه بندی می شوند؟
در این راستا، ابزار نتایج را همانطور که در SERP ظاهر می شود (،وان، URL و توضیحات) به شما ارائه می دهد. به منظور ارزیابی تأثیر احساسات ارائه شده توسط صفحه، ما همچنین روند رتبه بندی نتایج و نمایان بودن آن را در 30 روز گذشته نشان می دهیم. به این ترتیب می د،د که سایتی که شما را در نور بدی معرفی می کند، یک انحراف است یا یک مشکل ثابت.
برای ثبت، هنگامی که URL های جدید در SERP رتبه بندی می شوند که هنوز باید بر اساس احساسات بر،ب گذاری کنید، به شما اطلاع می دهیم تا هرگز از دست ندهید!
2. شهرت آنلاین شما در ویژگی های SERP گوگل
بخش عمده ای از درک اینکه احساسات برند در SERP برای شما چگونه به نظر می رسد، ویژگی های SERP گوگل است. آنها همچنین به احتمال زیاد نقش بسیار مهمی در مق، با هرگونه احساسات منفی احتمالی در صفحه نتایج بازی خواهند کرد. با گذشت زمان، گوگل هم از نظر نوع ویژگی هایی که در SERP نشان می دهد و هم در تعداد ویژگی هایی که در هر صفحه نتایج نشان می دهد بسیار پرانرژی شده است.
برای پیچیده تر ، مسائل، ویژگی های SERP گوگل نه تنها از نظر بصری قابل توجه هستند، بلکه عموماً به طور برجسته در بالای صفحه ظاهر می شوند. به عبارت دیگر، همه نتایج ارگ،ک می تواند تصویر مثبتی از برند شما ترسیم کند، اما مصرف کنندگان بالقوه ممکن است چیزی کمتر از چاپلوسی را ببینند که در یک ویژگی SERP وجود دارد.
بر این اساس، ابزار مدیریت شهرت ما به شما کمک می کند دقیقاً مواردی را کشف کنید که محتوای ویژگی SERP هم به صورت منفی و هم مثبت نام تجاری شما را به تصویر می کشد.
برای هر روز معین برای هر کلمه کلیدی، می تو،د ببینید کدام ویژگی های SERP ظاهر می شوند و چه نوع احساساتی را منع، می کنند.
3. یک برنامه اقدام تهیه کنید
این به طور مستقیم با ابزار صحبت نمی کند، اما اگر قرار است گفتگوی واقعی در مورد مدیریت شهرت برند در SERP داشته باشیم، باید درباره توسعه یک استراتژی بحث کنیم. استفاده از داده هایی که قبلاً نشان داده شده است (در آینده بیشتر) بدون ایجاد تغییرات من،، بی ارزش است. البته اولین قدم در اینجا تشخیص مشکل است.
آیا مقالات منفی در مورد برند شما در چرخ فلک داستان های برتر وجود دارد؟ شاید همکاری با یک تیم روابط عمومی برای انتشار محتوای خبری قانونی بتواند کمک کند.
آیا سایت هایی وجود دارند که احساسات منفی را در انتهای SERP فشار می دهند؟ شاید وقت آن رسیده است که یک حساب توییتر ایجاد کنید و به اندازه کافی توییت کنید تا جعبه توییتر برای جستجوهای مارک تجاری شما ظاهر شود و نتیجه را به صفحه 2 منتقل کنید.
آیا جعبه ویدئو محتوایی را به مصرف کنندگان بالقوه نشان می دهد که مانع فروش شود؟ شاید زمان آن رسیده است که بازاریابی ویدیویی را شروع کنید.
آیا با ویژگی های SERP مشکلی ندارید؟ خوب، اما آیا شما ممکن است محتوای کافی تولید نکنید و بدین ترتیب به رقبا دسترسی آس، ایجاد کنید؟
منظور من این است که برای توسعه استراتژی من،، بدیهی است که باید اطلاعات درست را در اختیار داشته باشید. چیزی که مجموعه ردیابی رتبه مدیریت شهرت را بسیار موثر می کند این است که شما به اطلاعات چندلایه ای دسترسی دارید که روندها، نتایج ارگ،ک و ویژگی های ویژه ای را که Google بسیار دوست دارد، در نظر می گیرد.
سپس ما را به ردیابی اثربخشی استراتژی شهرت در SERP شما می رساند.
4. بهبود و اثربخشی استراتژی شهرت آنلاین خود را پیگیری کنید
من واقعاً نیازی به اهمیت ردیابی اثربخشی استراتژی مدیریت شهرت نام تجاری شما در رابطه با SERP ندارم. برای آن، من فقط می خواهم به سرعت بررسی کنم که چگونه مجموعه به شما کمک می کند بد،د آیا کاری که انجام می دهید کار می کند یا خیر.
زیر تغییر ماهانه در بخش مجموعه، فهرستی از URL های با رتبه برتر برای یک کلمه کلیدی مشخص را خواهید یافت. ج، اینجا رتبه فعلی URL و همچنین رتبه قبلی آن را فهرست می کند.
این بدان م،ی است که می تو،د ببینید آیا آن URL های دردسرساز که برای حذف آنها از صفحه یک کار کرده اید، واقعاً در SERP کار می کنند یا خیر. چه از طریق ویژگی های جدید SERP که توانسته اید به SERP (مانند جعبه توییتر، لینک های سایت، چرخ فلک های ارگ،ک و مواردی از این قبیل) فشار بیاورید یا با تلاش برای ،ب رتبه بندی بیشتر صفحات خود، داده های اینجا نشان می دهد. اگر چنین تکنیک هایی منجر به کاهش بیشتر احساسات منفی و حتی خارج شدن از صفحه اول SERP شود.
در زیر خود ج،، کارت هایی را مشاهده خواهید کرد که نتایج نشان داده شده در SERP (،وان، URL و موقعیت) را برای ماه های جاری و گذشته منع، می کنند. با کلیک بر روی یک کارت، برای تجزیه و تحلیل بیشتر به آن صفحه خاص هدایت می شوید. به این ترتیب وقتی کاربر آن کلیک را انجام داد، می تو،د یک ایده واقعی از م،ای واقعی صفحه برای شهرت نام تجاری خود داشته باشید.
جدی گرفتن مدیریت شهرت در SERP
من فکر می کنم همه ما می تو،م از این ایده که نگاه دقیقی به احساسات برند مستمر در SERP داشته باشیم، بگذریم. مشکل این است که انجام این کار در داخل می تواند یک تعهد زم، جدی باشد در حالی که برون سپاری می تواند یک تعهد مالی جدی باشد. کاری که ما در اینجا با مجموعه ردیابی رتبه مدیریت شهرت انجام داده ایم این است که تجزیه و تحلیل کاملی از احساسات در مورد SERP به شما ارائه دهیم تا بتو،د در هنگام جستجو در Google از آنچه کاربران در مورد نام تجاری شما می بینند مطلع شوید. با مجموعه، شما اطلاعات لازم برای ایجاد یک استراتژی SEO را دارید که مستقیماً به احساسات برند در SERP کمک می کند. این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا کاربران بیشتری برای انجام تحقیقات قبل از فشار دادن دکمه ،ید به گوگل مراجعه می کنند!
می تو،د مجموعه پیگیری رتبه مدیریت شهرت را در رابط کاربری Rank Ranger در زیر پیدا کنید: گزارشات > سئو > مدیریت شهرت
درباره نویسنده

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می برد.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/reputation-management-seo