دسته‌ها
اخبار

نمایان بودن برند: نتایج جستجوی جهانی


11 ژوئن 2015 | ارسال شده توسط Rank Ranger

اکنون می‌تو،د رتبه‌بندی روزانه صفحات مرتبط با برند را که در 20 نتیجه برتر موتور جستجو رتبه‌بندی می‌شوند، همراه با توزیع رتبه آنها، روند مشاهده، پوشش صفحه 1 و نوع نتایج جه،، با استفاده از جدید ما نظارت کنید. دیده شدن برند گزارش. صفحات مرتبط با برند می توانند شامل نمایه توییتر، صفحه شرکت لینکدین، صفحه ،ب و کار فیس بوک، صفحه ،ب و کار +Google، حساب پینترست، خدمات دایرکتوری مختلف و سایت های بررسی ،ب و کار، ویکی پدیا و غیره باشند.

گزارش نمایان بودن برند

گزارش نمایان بودن برند با SERP Snaps،t

20 ع، فوری SERP

20 نتایج رتبه‌بندی واقعی، تبلیغات برتر AdWords و عبارات جستجوی مرتبط با Google را برای کلمات کلیدی خود در SERP Snaps،t کشف کنید. روی نماد Discovery در ستون SERP Snaps،t کلیک کنید یا ضربه بزنید تا 20 نتیجه برتر موتور جستجو برای کلمه کلیدی شما نمایش داده شود. برای مشاهده نمایش هر یک از صفحات فرود برند خود که در 20 SERP برتر رتبه بندی شده اند، به همراه فهرست خدمات و سایت هایی که محتوایی در مورد برند یا کلمات کلیدی برند شما منتشر کرده اند، به پایین بروید.

20 نتیجه برتر موتور جستجو SERP Snaps،t

اگر مدیریت شهرت برای شما مهم است، می تو،د روی هر پیوند SERP Snaps،t کلیک راست کرده و صفحه را در یک برگه یا پنجره جدید باز کنید تا محتوای صفحه را مشاهده کنید.

بینش رقبا

از آنجایی که این یک ع، فوری واقعی از نتایج موتورهای جستجو است، می‌تو،د ببینید آیا رقبای شما برای کلمات کلیدی شما رتبه‌بندی می‌کنند یا خیر و ،اوین صفحات، آدرس‌های اینترنتی و متن توضیحات صفحه‌شان را مشاهده کنید تا از نحوه رتبه‌بندی آن‌ها در 20 رتبه برتر مطلع شوید. در این مثال. ما کلمه کلیدی “لحظه آ، نیویورک” را برای TripAdvisor.com دنبال می کنیم و آنها را در رتبه های 5 و 6 می یابیم. رقیب LastMinute.com 3 موقعیت برتر را به خود اختصاص داده است، چرا؟ احتمالاً به این دلیل که بخشی از کلمه کلیدی نام دامنه آنها است و اگر در نظر بگیریم travelzoo.com در جایگاه 4 و tripadvisor.com در موقعیت های 5 و 6 نیز کلید واژه را در ،وان، URL و توضیحات خود دارند، قوی ترین شاخص به نظر می رسد.

بینش رقبای SERP را کشف کنید

تبلیغات ادوردز با رتبه برتر

با برداشتن یک گام جلوتر از تجزیه و تحلیل، می‌تو،م به ع، فوری تبلیغات برتر AdWords بروید و ببینید که، دوباره، lastminute.com امتیاز بالاتری (در جایگاه 2) نسبت به tripadvisor.com (در جایگاه 3) برای رتبه AdWords ،ب کرده است. جالب توجه است که tri،o.com با تبلیغی که از کلمه کلیدی به 2 روش مختلف استفاده می کند، جایگاه شماره 1 را به دست آورد: “Last Minute” و “LastMinute”. و تبلیغات هر دو رقبا بر خلاف tripadvisor.com شامل کلمه کلیدی در URL است.

ع، فوری تبلیغات AdWords برتر

از آنجایی که می د،م فاکتورهای زیادی توسط الگوریتم گوگل در تعیین موقعیت رتبه در نظر گرفته می شود، در مورد کمپین Trip Advisor گام بعدی ما اجرای URL ها برای صفحات فرود رتبه بالای Trip Advisor و رقبای آنها از طریق On- ما خواهد بود. ابزار بهینه‌سازی کلمات کلیدی صفحه برای تعیین اینکه چه بهبودهایی ممکن است در سایت Trip Advisor انجام شود تا به آنها کمک کند تا در موقعیت SERP برتر قرار گیرند. و اگر این رقبای رتبه‌بندی برتر در کنار همه کلمات کلیدی Trip Advisor ردیابی نمی‌شوند، ممکن است تصمیم بگیریم آن دامنه‌ها را به کمپین آنها اضافه کنیم و در دیدگاه رقابتی داشبورد Rank Tracker برای روند طول، مدت کلمات کلیدی و صفحه فرود، آنها را زیر نظر داشته باشیم. رتبه

جستجوی مرتبط

به دنبال ایده های کلمه کلیدی هستید؟ اگر گوگل نتایج جستجوی مرتبطی را برای کلمه کلیدی شما ارائه دهد، آن کلمات کلیدی را در SERP Snaps،t پیدا خواهید کرد. می‌تو،د این عبارات جستجوی مرتبط را در ابزار تحقیق کلمات کلیدی ما آزمایش کنید تا حجم جستجوی ماهانه، میانگین هزینه هر کلیک (CPC) و رقابت PPC را کشف کنید و حتی یک کلمه کلیدی را مستقیماً به کمپین ردیابی رتبه خود اضافه کنید.

کلمات کلیدی جستجوی مرتبط با گوگل را مشاهده کنید

آدرس‌های اینترنتی برند را می‌توان در تنظیمات کمپین اضافه کرد دیده شدن برند گزارش در یافت می شود گزارش های مدیریت سازم، بخش Rank Ranger، لطفاً برای دستورالعمل ها به مستندات مراجعه کنید. این گزارش را می توان به گزارش های PDF خودکار اضافه کرد و علاوه بر استفاده روی صفحه شما از SERP Snaps،t، این گزینه همچنین برای مشتریان شما در دسترس است تا در داشبوردهای مشتری بر،ب سفید شما با آنها تعامل داشته باشند.

آیا حساب Enterprise ندارید و واقعاً آن ویژگی SERP Snaps،t را دوست دارید؟ مشکلی نیست – 10 نسخه برتر را در داشبورد ردیاب رتبه خود خواهید یافت. شما همچنین می تو،د 20 ع، فوری رقبای برتر را در گزارش های رقبای برتر ارگ،ک و پولی ما پیدا کنید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،nd-visibility-report-universal-search