دسته‌ها
اخبار

نمایش کارت های غنی برای دوره ها و دستور العمل های برتر


24 مه 2016 | ارسال شده توسط لورا کمبل

SERP تلفن همراه مطمئناً امروز غنی‌تر از گذشته است، زیرا کارت‌های غنی‌شده توسط گوگل اعلام نشده در نتایج ظاهر می‌شوند. همانطور که ممکن است بد،د، ما از یک مجموعه داده کلیدواژه 500K برای نظارت بر ویژگی های SERP در دسکتاپ استفاده می کنیم. چیزی که ممکن است ند،د این است که ما همچنین از یک مجموعه داده 100K برای ردیابی ویژگی های SERP موبایل استفاده می کنیم. به ،وان بخشی از جستجوی روزانه SERP تلفن همراه، با دو شکل جدید از کارت های غنی مواجه شدیم.

ویژگی جدید Rich Cards در موبایل

تصویر توسعه ویژگی کارت های غنی

شکل 1. تکامل کارت های غنی همانطور که در وبلاگ مرکزی وب مستر گوگل نشان داده شده است

کارت های غنی: یک دستور العمل جدید

در 17 مه گوگل اعلام کرد که یک ویژگی SERP جدید به نام تلفن همراه را درج کرده است کارت های غنی. به گفته گوگل، Rich Cards تکامل Rich Snippets هستند و به این ترتیب (و به قول خود گوگل) “محتوا را در قالبی جذاب تر و بصری تر نمایش می دهند، با تمرکز بر ارائه یک تجربه کاربری بهتر از تلفن همراه.” گوگل در انتشار خود خاطرنشان کرد که کارت های غنی در حال حاضر فقط برای دو دسته محتوا نمایش داده می شوند. دستور پخت و فیلم ها.

جدا از اعلامیه گوگل، ما نتایج متعددی پیدا کرده ایم که کارت های غنی را برای دو دسته محتوای اضافی نشان می دهد. دوره های آموزشی و دستور العمل های برتر.

کارت های غنی: دستور العمل های برتر

همانطور که اشاره کردم، ا،ر ما نمایش کارت های غنی را برای دستور العمل های مختلف دیده ایم. به این م،ی که اگر با موبایل بودید و درخواستی مربوط به یک غذا یا یک دستور غذا را به خودی خود تایپ می‌کردید، به احتمال زیاد ویژگی Rich Card ظاهر می‌شد و ،وان این Rich Cards خوانده می‌شد. دستور پخت.

نمایش کارت های غنی برای درخواست دستور غذا

کارت غنی برای دستور غذاها

شکل 2. ویژگی Rich Card برای یک درخواست دستور غذا نمایش داده می شود و با کلمه “Recipes” هدایت می شود.

با این حال، وقتی ما جستجوی “نارگیل لیچی” را انجام دادیم، کارت های غنی را دیدیم، اما ،وان این بود دستور العمل های برتر، در مقابل فقط دستور پخت.

نمایش کارت‌های غنی با ،وان «دستور پخت‌های برتر»

کارت های غنی با ،وان دستور العمل های برتر

شکل 3. نمایش کارت های غنی با ،وان “دستورالعمل های برتر” برای عبارت “نارگیل لیچی”

در ا،ر موارد، محتویات کارت های غنی تحت ،وان دستور پخت دقیقاً همان چیزی است که در اینجا تحت ،وان می بینیم دستور العمل های برتر. با این حال، نگاه دقیق تر نشان می دهد که فرمت برای دستور العمل های برتر کارت کمی متفاوت است در واقع دستور العمل های برتر کارت ها کمی خام به نظر می رسند. متوجه خواهید شد که بررسی فاقد هر گونه نماد ستاره در کارت اول است. به نظر می رسد کارت دوم به طور کلی فاقد بازبینی است و هر دو هیچ زمان ارسالی را در کنار اطلاعات کا،ی نشان نمی دهند.

کارت های غنی: دوره ها

علاوه بر کارت های غنی برای دستور العمل های برتر، ما این ویژگی را پیدا کردیم که گزینه های مختلف دوره تحصیلی را با ،وان نشان می دهد دوره های آموزشی. اولین شکل از Rich Cards که دوره‌ها را نمایش می‌داد کمی عجیب بود، هیچ تصویری نداشت. یکی از قابل توجه ترین جنبه های Rich Card تصویر آن است. این امر به ویژه در این مورد صادق است که منشأ Rich Cards راه خود را به Rich Snippet برمی‌گرداند که با درج یک تصویر (در میان کیفیت‌های دیگر) خود را از نتایج استاندارد متمایز می‌کرد. بنابراین وقتی «برنامه‌های مدرک پرستاری آنلاین» را جست‌وجو کردیم و Rich Cards را بدون هیچ تصویری دیدیم، عجیب یافتیم.

کارت های غنی بدون تصویر: دوره ها

کارت های غنی برای دوره های بدون تصویر

شکل 4. کارت‌های غنی با ،وان «دوره‌ها» نشان داده می‌شوند، اما بدون تصاویر درون کارت‌ها

در تصویر بالا می بینید که در داخل کارت ها، در سمت راست لینک، یک فضای خالی وجود دارد، فضایی که برای یک تصویر کوچک تعیین شده است. در واقع هنگامی که ما برای “دوره های دوره های بازرگ،” جستجو کردیم، شاهد نمایش Rich Cards نیز بودیم، اما این بار با تصاویر.

کارت های غنی با تصاویر: دوره های آنلاین

کارت های غنی با تصاویر: دوره ها

شکل 5. کارت های غنی یک ،وان را نشان می دهد که “دوره های آنلاین” را می خواند و یک تصویر را نمایش می دهد

نکته جالب توجه این است که تصویر مربوط به کارت برای دوره های آموزشی نمایش متفاوتی نسبت به آنهایی که ما برایشان دیده ایم دستور پخت. در اینجا تصویر غالب نیست، همانطور که با آن است دستور پخت، و بیشتر شبیه به تصویر بند انگشتی نشان می دهد که نماد موسسه/برنامه آکادمیک را ارائه می دهد.

تئوری تست کارت های غنی

آنچه در اینجا جالب است، با نتیجه در شکل 5 به طور خاص، عبارتی است که آن را مطرح کرد، “دوره های دوره های تجاری”. این واقعیت که نتیجه با یک کلمه اضافی ظاهر شد، “دوره ها” دوم جالب است. این واقعیت که هنگام وارد شدن پرس و جو استانداردتر و منطقی تر ظاهر نمی شود بسیار جالب است. وقتی “دوره های ،ب و کار” را جستجو کردیم، هیچ ویژگی Rich Card نمایش داده نشد.

صفحه نتایج برای “دوره های ،ب و کار” پرس و جو

پرس و جوی موبایل بدون کارت غنی تولید می کند

شکل 6. پرس و جوی استانداردتر “دوره های تجاری” منجر به کارت های غنی نمی شود

،یب این نتیجه عجیب و غریب، همراه با کارت‌های «بدون تصویر»، مرا به این فکر می‌کند که این نتایج نوعی هک یا نوعی آزمایش اولیه بوده است، تقریباً مانند اولین آزمایش انتشار که هنوز در شکل خام خود است. در واقع، اگر فرم تصفیه نشده را در نظر بگیرید دستور پخت بالا کارت‌ها، فاقد بازبینی و ارسال اطلاعات هستند، و این مورد به‌،وان یک نوع آزمایش اولیه تصفیه‌نشده در نظر گرفته می‌شود، تنها تقویت می‌شود.

Rich Cards Revelations

من فقط می توانم حدس بزنم، اما شانس بسیار خوبی وجود دارد که Rich Cards در نهایت تکامل پیدا کند و دسته بندی های مختلف محتوا را شامل شود. برای هر آزمایش جدیدی که می بینید چشمان خود را حفظ کنید و البته آنچه را که در طول راه پیدا می کنید به ما اطلاع دهید!

درباره نویسنده

لورا کمپبل

لورا مدیر بازاریابی دیجیتال Rank Ranger، سردبیر و صاحب رسانه های اجتماعی است. نویسندگی و بازاریابی از علایق لورا هستند.

او همچنین از همکاری با توسعه دهندگان Rank Ranger بر روی ایده هایی برای گزارش های جدید بازاریابی دیجیتال و ویژگی هایی که کار او را آسان تر می کند، لذت می برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/new-rich-cards-types