28 اکتبر 2015 | ارسال شده توسط جوئل جانوفسکی
پلتفرم گسترده و بهروزرس، سایت این هفته به Insight Graph یک رابط کاربری جدید و افزایش گزینههای متریک جستجوی Google با افزودن ردیابی رویداد از دادههای ترافیک جستجوی Google Analytics و مجموعهای از AdWords و Search Console KPI داد.
KPI های گوگل آنالیتی،
یکی از زیباییهای نمودار بینش این است که میتو،د معیارها را برای تجزیه و تحلیل رابطه بین آنها یا نشان دادن یک کمپین بازاریابی موفق ،یب کنید. در این مثال ما ،یبی از جلسات ارگ،ک، تکمیل اه،، رویدادها و تراکنش ها را مشاهده می کنیم. قرار دادن نموداری مانند این در بالای تجزیه و تحلیل KPI بازاریابی در یک گزارش پیدیاف با بر،ب سفید میتواند به ارائهای چشمگیر منجر شود.
داده های Google Analytics را می توان بر اساس بخش های سفارشی، منبع ترافیک، دستگاه، مرورگر و فرکانس فیلتر کرد. جدید ردیابی رویداد معیارها شامل کل رویدادها، رویدادهای منحصربهفرد، ارزش رویداد، جلسات با رویداد، میانگین ارزش، و رویدادها / جلسه با رویداد هستند و همچنین میتوانند براساس دسته رویداد فیلتر شوند.
معیارهای ترافیک جستجوی اضافی موجود در نمودار Insight عبارتند از:
- عمومی: جلسات، میانگین زمان در سایت، نرخ پرش، صفحات در هر بازدید، بازدید از صفحه، کاربران
- اه،: تکمیل اه، و هر هدف سفارشی ایجاد شده در حساب Analytics
- تجارت الکترونیک: معاملات، درآمد و درآمد به ازای هر کاربر
نمودار داده کنسول جستجوی گوگل
معیارهای کلیکها، تأثیرگذاریها، CTR و موقعیت وبمستر Google را میتوان در رنگها و سبکهای انتخابی شما همانطور که در این مثال نشان داده شده است ترسیم کرد.
برای گزارشهای بازاریابی دقیقتر، دادههای کنسول جستجو را میتوان بر اساس کشور، دستگاه، صفحه یا حتی درخواست خاص فیلتر کرد.
عملکرد کمپین گوگل ادوردز
نمایشهای نمودار، کلیکها، نرخ کلیک (CTR)، میانگین هزینه به ازای هر کلیک (CPC) و هزینه کل AdWords برای ایجاد یک تحلیل بصری از عملکرد AdWords در سطح حساب یا کمپین.
عملکرد AdWords PPC را بر اساس کمپین، بخشها، دستگاه، مرورگر و فرکانس فیلتر کنید تا نمودارهایی ایجاد کنید که دادههای خاصی را که برای گزارش دادن به مدیریت یا مشتریان نیاز دارید ارائه میکند.
برای هر وبسایت به تعداد دلخواه ،یبهای متریک جستجو ایجاد کنید و آنها را به،وان پیشتنظیمات برای استفاده در آینده ذخیره کنید. آنها را در داشبوردهای مشتری مارک دار و گزارش های پی دی اف برنامه ریزی شده به اشتراک بگذارید.
درباره نویسنده
جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO واقعی لازم است، در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/insight-graph-google-search-metrics