دسته‌ها
اخبار

نمودار دانش آهنگ گوگل | رنجر رتبه


20 اکتبر 2015 | ارسال شده توسط جوئل جانوفسکی

اگر در این هفته ،وان آهنگی را در گوگل جستجو کرده باشید، ممکن است یکی از آ،ین به روز رس، های گوگل، ویژگی جدید نمودار دانش اضافه شده را مشاهده کرده باشید. “سایر ضبط های این آهنگ” بخش توسط گوگل اعلام شد چند روز پیش. تا همین اوا،، اگر در گوگل برای ،وان آهنگ جستجو می‌کردید، ممکن بود یک نتیجه جستجوی استاندارد از جمله ،وان، URL، تاریخ آپلود و توضیحات کوتاه را مشاهده کرده باشید یا اگر آهنگ بسیار محبوب باشد، ممکن است Google نمودار دانشی را در اختیار شما قرار داده باشد که ارائه می‌کند:

  • ،وان و آدرس یوتیوب
  • هنرمند
  • ،وان فیلم (در صورت وجود)
  • سال انتشار
  • پیوند به متن ترانه
  • جوایز

جدید “دیگر ضبط های این آهنگبخش شامل فهرستی از نسخه‌های ویدیویی دیگر آهنگ توسط همان هنرمند (مثلاً آلبوم در مقابل کنسرت‌های زنده) یا فهرستی از پیوندها به کاورهای معروف (و نه چندان معروف) آهنگ است. اگر ،وان فیلم مرتبط یا آهنگی کاملاً متفاوت با همین نام وجود داشته باشد، Google یک علامت ” را نشان می دهد.مشاهده نتایج در موردجعبه ابهام‌زدایی نیز. اطلاعات مفید برای طرفداران موزیک ویدیو و همچنین متخصصان گوگل مانند من به هر چیز جدیدی که Google برای جذاب‌تر و مفیدتر ، جستجو ارائه می‌کند علاقه‌مند است.

نمودار دانش ویدیوی یوتیوب

یک ویژگی جالب از “دیگر ضبط های این آهنگزم، می‌توان بخش را تجربه کرد که یک آهنگ چندین ضبط اضافی داشته باشد – روی یکی از ضبط‌های دیگر کلیک کنید و Google یک چرخ فلک سفید در اختیار شما قرار می‌دهد که همه ضبط‌های دیگر آهنگ را به شما نشان می‌دهد و گاهی اوقات شامل یک نمودار دانش دیگر است.

نمودار دانش آهنگ

در جستجوی آهنگ “ج، بی گود“و با پیمایش به پایین لیست، 9 ضبط اضافی پیدا کردیم. با کلیک بر روی یکی از نتایج، هم یک چرخ فلک آهنگ و هم نمودار دانش YouTube راه اندازی شد.

چرخ فلک آهنگ و نمودار دانش

کمی سرگرم شوید و خودتان آن را امتحان کنید، جستجوی Google را باز کنید و ،وان آهنگی را وارد کنید و هنگامی که یکی را پیدا کردید که نمودار دانش آهنگ را با ضبط‌های اضافی نشان می‌دهد، ،وان آهنگ را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید – و این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید شبکه تا آنها نیز بتوانند سرگرم شوند.

درباره نویسنده

جوئل جانوفسکی

جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO واقعی لازم است، در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/Google-song-knowledge-graph