دسته‌ها
اخبار

نمودار پای تجزیه و تحلیل و ابزارک داده های متریک


23 مارس 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

مقایسه داده‌های Google Analytics با انتشار ویجت پای نمودار/فهرست Google Analytics Rank Ranger م،ای جدیدی پیدا کرد. ما هیجان زده هستیم که این ویجت جدید و خلاقانه را ارائه دهیم که بدون شک روش شما را تغییر خواهد داد. دیدن و داده های Analytics را مقایسه کنید.

کلیک‌های تبلیغاتی ویجت Pie List Google Analytics

یک تصویر ارزش هزار کلمه است

ویجت پای نمودار/فهرست گوگل آنالیتی، ما این ضرب المثل قدیمی را که “یک ع، ارزش هزار کلمه را دارد” مرتبط می کند. گرفتن یک ع، کلی سریع از تجزیه و تحلیل شما سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. واقعیت این است که این کار می تواند کاملاً خسته کننده باشد. به همین دلیل ویجت جدید ما به شما امکان می دهد تا یک چشم به هم زدن به م،ای واقعی کلمه یک نمای کلی از تجزیه و تحلیل خود را ارائه دهید.

سپس بگویید که می‌خواهید رسانه و منبع کاربران جدید خود را تعیین کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که «کاربران جدید» را به‌،وان معیار اصلی و «متوسط/منبع» را به‌،وان بعد خود انتخاب کنید. نمودار دایره ای بهبود یافته گرافیکی شما، کاربران جدید را بر اساس رسانه/منبع تجزیه می کند و در عین حال یک مقدار درصد به هر یک اضافه می کند. فهرست برجسته رنگی نیز ابعاد و متریک کلیدی انتخاب شده را با مقدار عددی و درصد اختیاری نمایش می دهد. در عرض چند ث،ه، داده های تحلیلی به راحتی قابل تفسیر ارائه شده در یک طرح گرافیکی دوستانه در اختیار شما قرار می گیرد.

جلسات منبع ترافیک ویجت نمودار دایره ای Google Analytics

ویجت نمودار/فهرست پای Google Analytics به شما امکان می‌دهد به تمام معیارها و ابعاد کلیدی موجود از طریق Google Analytics، از جمله هر بخش یا رویداد سفارشی‌ای که ایجاد کرده‌اید، دسترسی داشته باشید.

به این ترتیب، برخی از موجود معیارهای کلیدی عبارتند از: فیلترهای تجزیه و تحلیل

  • جلسات
  • پرش می کند
  • بازدید
  • کاربران
  • کاربران جدید
  • بازدید از صفحه
  • نرخ پرش
  • تکمیل اه،
  • معاملات
  • کلیک های تبلیغاتی
  • و خیلی بیشتر

قابل دسترس ابعاد شامل:

  • پویش
  • گروه بندی کانال پیش فرض
  • متوسط
  • رسانه / منبع
  • منبع
  • کلمه کلیدی
  • مسیر صفحه فرود
  • شبکه اجتماعی
  • و بیشتر

داده های خود را از طریق فیلتر کنید تبدیل ها (به ،وان مثال، کاربر درگیر، صفحه/بازدید، زمان حضور در سایت و غیره)، بخش ها (به ،وان مثال، ترافیک اندروید، ترافیک مستقیم، کاربران بازگشتی و غیره)، و دسته بندی رویدادها.

ویجت Pie Chart/List Google Analytics یک بسته تحلیلی کامل را بدون هیچ گونه فشار چشم و بی حسی مغز ارائه می دهد.

==> با راهنمای Google Analytics ما بیاموزید که چگونه با استفاده از داده های Google Analytics، پست های وبلاگ جذاب ایجاد کنید


جستجوی مقایسه ترافیک

به راحتی داده های تحلیلی را بین دو دوره زم، مقایسه کنید. فرض کنید می‌خواهید کاربران جدید خود را در هر منبع با مدت مشابه سال گذشته مقایسه کنید مقایسه با گذشته تابع انجام این کار را به یک سینچ مطلق تبدیل می کند. داده های مقایسه دوره قبل در یک ستون منظم و خوانا در ج، درج شده است.

در واقع، ویجت پای نمودار/فهرست گوگل آنالیتی، به شما امکان می دهد داده های دوره قبلی را به دو روش پویا مقایسه کنید:

تغییر ارزش داده: با انتخاب گزینه Data Value تغییر عددی بین دو نقطه نمایش داده می شود.

درصد تغییر: انتخاب نوع درصد تغییرات بین دو دوره را به صورت درصد افزایش یا کاهش نشان می دهد.

درصد تغییر ویجت فهرست دایره ای نمودار گوگل آنالیتیک

در هر دو فرمت، ویجت جدید Google Analytics Pie Chart/List راهی سریع و ساده برای مقایسه داده های تحلیلی بین دو دوره قابل تنظیم ایجاد می کند.

سفارشی سازی سازگار است

سفارشی سازی ویجت فهرست دایره ای google ،ytics

گزینه های پالت ویجت Analyticsزیبایی ویجت (به غیر از قابلیت زیبایی شناختی، کاربرپسند و منحصر به فرد آن در مقایسه داده های پیچیده) انعطاف پذیری آن است.

بزرگ‌ترین تماس‌های مشتری خود را تصور کنید و می‌خواهید گزارشی را ببینید که منابع ترافیک را با سایت آنها از سال جاری تا آ، مقایسه می‌کند.

آیا می خواهید درصدهایی را در نمودار دایره ای خود لحاظ کنید؟ با تمام وجود. نمی خواهی؟ به سادگی آنها را پنهان کنید.

آیا نیاز به افزودن اطلاعات تکمیلی را احساس می کنید؟ یک کادر متنی به گزارش PDF خود اضافه کنید.

شاید شما در حال ارسال گزارش به مشتری هستید که دوست ندارد با اطلاعات بیش از حد بمباران شود، به سادگی تعداد نتایج را محدود کنید، یک ستون یا ردیف گزارش را پنهان کنید، فقط نمودار دایره ای یا فقط لیست را نشان دهید – هر چیزی که بهترین کار را انجام دهد. برای شما.

حتی ظاهر ویجت به خودی خود تحت کنترل شماست. شاید می‌خواهید فهرست برجسته باشد، شاید می‌خواهید نمودار دایره‌ای بر مکالمه تسلط داشته باشد، در هر صورت، مقیاس نسبی آنها در دست شماست. از رنگ های پر جنب و جوش تا پاستل، انتخاب با شماست.

ما این ویجت را طراحی کرده‌ایم که به خوبی می‌د،م ارائه شما بسیار مهم است و نمی‌توان آن را استاندارد کرد. توانایی نمایش داده های گوگل آنالیتی، به شیوه ای کاربرپسند، جذاب، ساده و قابل فهم را نباید دست کم گرفت. حقیقت را می توان گفت، این می تواند تفاوت بین ارائه موثر داده ها و دسته ای از خطوط تصادفی باشد که با یک سری اعداد پیچیده دنبال می شوند.

محدودیت های ابزارک های جدید آنالیتی،

ویجت پای نمودار/فهرست گوگل آنالیتی، به ویجت ستون‌های پشته‌ای Analytics اخیراً منتشر شده می‌پیوندد، که هر دوی آن‌ها فقط توسط تصورات شما محدود شده‌اند. از شما دعوت می کنم وارد شوید و با این ابزارها نمودارهای ترافیکی جستجوی هنری و چشمگیر ایجاد کنید و آنها را به اشتراک بگذارید.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/Google-Analytics-pie-chart-list-widget