دسته‌ها
اخبار

نوسانات SERP Google Mobile را کشف کنید


21 آوریل 2015 | ارسال شده توسط Rank Ranger

تبلیغات Mobilegeddon هفته هاست که وب را فرا گرفته است، آیا واقعاً این همه فاجعه آمیز خواهد بود؟ ما در شگفتیم…

نوسانات SERP Google Mobile: 30 روز گذشته

اگرچه گوگل اعلام کرد که راه اندازی الگوریتم جدید جستجوی موبایل خود از امروز آغاز می شود، اما شاخص ریسک رتبه ما برای Google Mobile نشان می دهد که آنها ممکن است از 18 آوریل الگوریتم سازگار با موبایل خود را آزمایش کرده یا به تدریج عرضه کرده باشند.

نوسانات SERP Google Mobile 30 روز طول می کشد

رتبه Google Ranger سیار ابزار نوسانات SERP اخیراً برای مقایسه با نمودار نوسانات SERP دسکتاپ ما توسعه داده شده است تا مقایسه فعالیت موتور جستجوی موبایل و دسکتاپ را برای شما آسان کند. (به روز رس، ژوئن 2016 – Rank Ranger به تازگی ردیاب ویژگی های موبایل SERP جدید خود را منتشر کرده است که به شما امکان می دهد روند همه ویژگی های جستجوی Google را که در SERP موبایل ظاهر می شوند دنبال کنید.)

نوسانات SERP دسکتاپ گوگل 30 روز طول می کشد

نوسانات SERP Google Mobile: 90 روز گذشته

نظارت بر نوسانات SERP موبایل در هفته های آینده پس از به روز رس، که برخی از آن به ،وان “Mobilegeddon” یاد می کنند، جالب خواهد بود.

نوسانات SERP Google Mobile 90 روز طول می کشد

افزایش ماه فوریه که در تاریخچه به‌روزرس،‌های الگوریتم Google گزارش دادیم، ظاهراً علاوه بر دسک‌تاپ، بر جستجوی موبایل نیز تأثیر گذاشته است، با این حال، عرضه Mobile-Friendly تنها در شاخص ریسک رتبه موبایل نوسانات چشمگیری را نشان می‌دهد.

نوسانات SERP دسکتاپ گوگل در 90 روز گذشته

ردیابی رتبه موبایل

با گنجاندن رتبه دوستدار تلفن همراه در الگوریتم جستجوی خود در سطح بین‌المللی، ممکن است هدف آنها برای بهبود تجربه جستجوی کاربر محقق شود، با این حال، این موضوع چقدر بر رتبه سایت‌هایی که تست سازگاری تلفن همراه را قبول نمی‌کنند تأثیر می‌گذارد؟

نتایج آزمون Google Mobile Friendly

ردیابی URL های هدف برای اخبار فناوریبا استفاده از کلمه کلیدی اخبار فناوری، بیایید نگاهی به کمپینی بیندازیم که برای Mashable.com سازگار با موبایل و رقبای آنها دنبال می کنیم.

برای اینکه منصفانه باشیم، صفحه اصلی مجله PC تست سازگاری با موبایل را با موفقیت پشت سر گذاشت، با این حال، ما URL های هدفمند را برای اخبار فناوری کلمه کلیدی و بخش اخبار وب سایت آنها در تست گوگل امتیاز “Not Mobile-friendly” را ،ب ،د.

در داشبورد Rank Tracker می تو،م رتبه پایه (اولین رتبه ثبت شده برای ،یب کلمه کلیدی و URL توسط نرم افزار SEO ما) را به همراه Mobilegeddon رتبه روز و تغییرات روزانه، هفتگی، ماهانه و کلی.

رتبه موبایل گوگل برای mashable.com

با توجه به داده‌های SERP، اگرچه Mashable سازگار با موبایل اعلام شد، اما امروز در موقعیت جستجوی تلفن همراه 33 هستند. اخبار فناوری کلمه کلیدی، در حالی که مجله PC بدون توجه به ش،ت موبایل دوستی، رتبه خود را در جایگاه 15 حفظ کرده است. و Mashable به وضوح دارای بک لینک دامنه، دامنه های ارجاع دهنده و امتیاز Moz بالاتر، همراه با سهم بازار اجتماعی بهتر است. بنابراین، چیزی بیشتر در پشت الگوریتم جدید تعیین کننده سرنوشت رتبه این سایت های خبری فناوری وجود دارد که به تیم های SEO آنها نیاز دارد تا تلاش های بازاریابی آنلاین خود را افزایش دهند.

اجرای سریع ابزار On-Page Keyword Optimization برای Mashable فضایی را برای بهبود ،وان صفحه و توضیحات متا و ساختار صفحه به‌علاوه نیاز به اصلاح هشدارهای اعتبارسنجی W3C نشان داد. صفحه PC Magazine همچنین دارای اخطارهای W3C بود و تگ Viewport و همچنین تگ های alt تصویر را ندارد، اما ،وان صفحه و توضیحات متا آنها به خوبی نوشته شده است.

بدیهی است که سئوی موبایل خیلی چیزهای بیشتری دارد و بنابراین توصیه می‌کنم گزارش روزانه اسنپ‌شات را همراه با معیارهای تصویر بزرگ تا زم، که شرایط آب و هوایی حل شود، بررسی کنید. و اگر مخاطبان تلفن همراه برای سایت شما مهم هستند و در آزمون موبایل پسند ش،ت خورده اند، بهترین شیوه های سئوی موبایل را بررسی و اجرا کنید. راهنمای گوگل برای وب سایت های سازگار با موبایل. اما ابتدا، ردیابی رتبه جستجوی تلفن همراه را به کمپین های خود اضافه کنید تا یک رتبه معیار ایجاد کنید.

جستجوی Google Mobile را اضافه کنید

افزودن جستجوی Google Mobile به کمپین ردیابی رتبه خود آسان است، به سادگی تنظیمات کمپین > موتورهای جستجو را باز کرده و موتور جستجوی تلفن همراه کشور خود را انتخاب کنید.

تنظیمات موتور جستجوی Google Mobile

شاخص های کلیدی عملکرد بازاریابی

حتماً یک حساب Google Analytics را برای رتبه‌بندی کمپین‌های ردیابی برای ادغام داده‌های ترافیک وصل کنید که به شما امکان می‌دهد ترافیک ارگ،ک در مقایسه با تلفن همراه و همچنین بخش‌های خاصی مانند موبایل، تبلت، iOS، Android و غیره را مشاهده کنید.

KPI بازاریابی: موبایل، ارگ،ک، پولی و ترافیک ارجاعی

بخش های تجزیه و تحلیل: دستگاه ها و کانال های ترافیک

در دسترس بودن موتور جستجوی موبایل

اگر نیاز به ردیابی جستجوی تلفن همراه در مکان‌های عجیب و غریب یا دور دارید، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم – فهرست بیش از 400 موتور جستجوی پشتیب، شده توسط Rank Ranger را بررسی کنید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-mobile-serp-fluctuation