دسته‌ها
اخبار

نکات اولیه من از brightonSEO سپتامبر 2017


18 سپتامبر 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

برای آن دسته از شما که نتوانستید به تازگی برگزار شود کنفرانس brightonSEO (که البته در برایتون در بریت،ا برگزار شد)، من فقط می‌خواستم چند نکته کلی را به اشتراک بگذارم و برخی از جلساتی را که بیشتر از همه لذت بردم برجسته کنم. کنفرانس عظیم است، و بدیهی است که من نه همه سخنرانان بزرگ (و نه همه سخنرانان نه چندان بزرگ) را شنیدم. به این ترتیب، این یک نوع لیست قطعی نیست، بلکه بیشتر به جلساتی است که من شخصاً در اولین سفرم به کنفرانس از آن بیشترین لذت را بردم.

برایتون ،ستان

لحظه واقعیت افزوده من “آها” در جلسه دوان ،تر

اول از همه، و از منظر اینکه معلم ک، در داخل شهر بوده‌ام، ارائه اهمیت زیادی دارد. منظورم اسلایدهای شیک و نمودارهای فانتزی نیست که به هر حال هیچ، نتواند از بینندگان بخواند. من در واقع در مورد ارتباط با مخاطبان، خواندن آنها و درک نحوه ارتباط با آنها صحبت می کنم. در این رابطه دوان درخشان بود جلسه او صبح زود بود و جریان روز و شتاب آن هنوز وارد نشده بود. ا،ر سخنرانان می توانستند با چنین مخاطبان “خاموش” گیر کنند، اما دوان با فراخو، مخاطبان خود از آن به نفع خود استفاده کرد. . توصیف لحن و درایت او سخت است، اما به سادگی درخشان بود. دوئن معلم خوبی خواهد شد، این تمام چیزی است که من می گویم (اگرچه نمی تو،د در ک، درس ،م بخورید، او باید روی آن کار کند).

Duane Forrester brightonSEO

از نظر محتوای ارائه او، عمیق و گسترده بود. به جای اینکه همه چیز را نقطه به نقطه مرور کنم، فقط می‌خواهم موضوعی را که Duane در مورد آن بحث کرد و به نظرم م،ی‌دار بود، به اشتراک بگذارم، یک “لحظه آها” مرزی. ببینید، من هم مثل شما همه صحبت‌ها درباره واقعیت افزوده این و واقعیت افزوده آن را دیده‌ام. با این حال، علاوه بر اینکه کاملاً جالب است، من هرگز سود عملی را درک نکردم. مطمئنا، من می توانم از آن برای گرفتن یک پوکیمون استفاده کنم. (آیا من اصلاً آن را درست نوشتم؟ از من بپرسید که آیا اهمیت می دهم.) اما غیر از گرفتن یک شخصیت کارتونی خیالی، برادر کوچکم 15 سال پیش به آن وسواس داشت، واقعیت افزوده چه کاری برای من انجام می دهد؟ به هر حال، هیچ توهینی به ،ی که “ورزش” هیولای دیجیتال را دوست دارد، توهین نمی کند، این فقط به من مربوط نیست.

همه اینها تا زم، بود که Duane نشان داد که Ikea چگونه از واقعیت افزوده استفاده می کند. برای این کار آماده شوید، زیرا کاملا شگفت انگیز است… Ikea از واقعیت افزوده استفاده می کند تا به شما نشان دهد چگونه یک قطعه مبلمان موجود در کاتالوگ آن در واقع شبیه خانه شما خواهد بود… باور ن،ی! برای آن تیپ A بخشی از شخصیت من مانند بهشت ​​است. من 100٪ از این استفاده می کنم و 100٪ شانس ،ید از Ikea را افزایش می دهد. واقعیت افزوده در حال حاضر برای من م،ای جدید و اساسی دارد… با تشکر Duane!

شروع به کار با استفان اسپنسر

نه، من تمام وقت خود را در brightonSEO صرف بحث در مورد تاریخچه سئو فنی، بازاریابی محتوا و لینک سازی نکردم، اگرچه مطمئناً می توانستم. سئو یک ،ب و کار است و به این ترتیب در ویژگی های کلی عملیات تجاری که برای همه شرکت های بزرگ مش، است، سهیم است، هرچند با تفاوت های ظریف خاص خود. من با سابقه فعالیت های تجاری (نمایه لینکدین من کاملاً متنوع است و دوست دارم خودم را با استعدادهای چندگانه تصور کنم) استفان اسپنسر جلسه در چگونه یک سئوی فوق العاده عالی استخدام کنیم جذاب ناامید نشدم.

استفان اسپنسر brightonSEO

مانند همه ارائه‌هایی که نه تنها از آنها لذت بردم، بلکه چیزی از آنها گرفتم، ارائه کاملاً کاریزماتیک بود. استفان روش خوبی برای تعامل با مخاطبان خود دارد، در واقع بسیار خوشایند است، که روش معمولی برای توصیف شیوه سخنران با مخاطبانش نیست. به طور کلی، این جلسه ،یب خوبی از هر دو “مانورهای استخدام” تاکتیکی و یک فرآیند تقریبا سقراطی برای ایجاد شیوه های استخدام آگاهانه بود. اگر به دنبال استخدام یک کارمند جدید از هر نوعی هستید، بسیار عالی است راهنما قبل از شروع فرآیند استخدام باید آن را طی کنید.

آمپد آپ با آلیدا سولیس

آ،ین، اما قطعا نه کم اهمیت ترین، جلسه سولیس Aleyda تنظیم AMP برای موفقیت هم عمیق و هم کاربردی بود. من هرگز لذت تماشا را نداشتم آلیدا قبل از آن به صورت زنده ارائه دهید. این را به شما می گویم، اگر فرصت کردید، فرصت را از دست ندهید. آلیدا از مجموع دوقلوهای شش ساله من انرژی بیشتری دارد و آن دو پسر انرژی جدی دارند.

Aleyda Solis brightonSEO

جدای از ارائه، Aleyda نگاهی کاملاً کامل به دنیای Google AMP ارائه کرد. دوباره، به جای بازخو، کل ارائه، می‌خواهم لحظه خاصی را به اشتراک بگذارم که نگاه من به AMP را تغییر داد. برای ،، از شما که این وبلاگ را می خو،د، می د،د که من ویژگی های SERP را دوست دارم و همیشه در مورد آنها صحبت می کنم. من آنها را به صورت مذهبی دنبال می کنم، و شما به سختی می تو،د یک روند ویژگی SERP یا مجموعه داده ای را پیدا کنید که من با آن آشنا نیستم. با این حال، دقیقاً مانند کفاش و فرزندانش، روز من اغلب «بدون آمپر» می‌گذرد. به این م،ا که من بیشتر از زمان محدود خود را صرف نگاه ، به داده های AMP می کنم تا صفحات AMP واقعی. آیا می‌دانستید با استفاده از AMP به راحتی می‌تو،د ظاهر صفحه خود را ،اب کنید؟ شاید می دانستید، من می دانستم، اما هرگز به این موضوع توجه نکردم که یک صفحه تا چه حد می تواند به آن نگاه «AMP رفتن» کند. ادامه دهید و اسلایدهای 52 و 58 را بررسی کنید ارائه Aleyda. سپس برگردید و از اسلاید 1 شروع کنید و همه چیز را به طور کامل ببینید!

به طور کلی نکات مهم BrightonSEO

برای ،، که من را شخصا می شناسند، علاوه بر داشتن ویژگی های شگفت انگیز دیگر، من به طور استثنایی ط،ه آمیز و بدبین هستم (ی،ی یک واقع گرا هستم). وقتی “کنفرانس سئو” را می شنوم، فکر می کنم کرک، مقداری کرک بیشتر، و سپس مقداری کرک با حمایت مالی بیشتر از آن. و نه، نه هر جلسه ای که در کنفرانس رفتم وسوسه انگیز بود. برخی کاملاً خسته کننده بودند، اما این قابل انتظار است. با این حال، به طور کلی، کنفرانس brightonSEO فوق العاده بود.

رتبه Ranger در brightonSEO

جلسات فی نفسه را فراموش کنید، که اتفاقاً ا،ر جلساتی که من در آن شرکت کردم بود وسوسه انگیز (یا حداقل بسیار خوب). حتی شبکه و معاشرت را فراموش کنید (و جمع آوری خودکارهای رایگان چون بچه هایم تمام قلم های من را می گیرند، به م،ای واقعی کلمه… این روزها با مداد رنگی می نویسم). هیچ راهی بهتر از تعامل با اعضای آن صنعت در مقیاس انبوه برای سنجش موقعیت صنعت وجود ندارد. در این رابطه، من brightonSEO را عالی یافتم. این یک کنفرانس بزرگ است، اما آنقدر عظیم نیست. شما هنوز هم می تو،د با افراد این صنعت صحبت کنید و از بسیاری از متخصصان بشنوید تا درک کنید که چه چیزی در ذهن مردم است.

brightonSEO بر این شکاک پیروز شده است.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/brightonseo-takeaways-2017