دسته‌ها
اخبار

هشدارهای تغییر رتبه و ترافیک را از طریق ایمیل دریافت کنید


22 جولای 2015 | ارسال شده توسط Rank Ranger

اعلان‌های ایمیل شما را از تغییرات رتبه یا ترافیک و وضعیت پیوندهای ردیابی شده بر اساس نوع تغییر، آستانه و فرکانسی که برای راه‌اندازی هشدارها تنظیم کرده‌اید مطلع می‌سازد.

اعلان‌های ایمیل تغییر رتبه کمپین

اگر زم، که کلمات کلیدی سایت از 3، 5 یا 10 جایگاه برتر SERP خارج می شوند، یا زم، که رتبه آنها اصلا تغییر می کند، هشدار به شما مهم است، به راحتی Rank Change Email Notifications را تنظیم کنید. گزینه‌ها شامل اعلان‌های ایمیل روزانه، هفتگی یا ماهانه از موارد زیر است:

  • هر تغییر رتبه حداقل X موقعیت
  • تغییر رتبه مثبت حداقل X موقعیت
  • تغییر رتبه منفی حداقل X موقعیت
  • کلمات کلیدی به رتبه بالای X رسیده اند
  • کلمات کلیدی از رتبه های بالای X سقوط کرده اند
  • کلمات کلیدی از/به رتبه های بالای X کاهش یافته یا رسیده اند

شما تعیین می‌کنید که X برای هر وب‌سایت برابر است و RangerBot در صورت برآورده شدن آن شرایط، اعلان ایمیلی مانند این برای شما ارسال می‌کند.

اعلان ایمیل تغییر رتبه

اعلان‌های ایمیل تغییر ترافیک کمپین

اگر در حال انجام سئو برای یک ،ب و کار کوچک با سایتی هستید که کمتر از 500 بازدید در ماه دریافت می کند و هر ماه یک کمپین جدید در رسانه های اجتماعی راه اندازی می کنید، ممکن است بخواهید هر ماه از تغییرات ترافیک اجتماعی سایت مطلع شوید. 25 بازدید. از طرف دیگر، اگر شما مسئول سئوی محلی و تبلیغات دیجیتال برای سایتی با میانگین ترافیک ماهانه بیش از 10000 بازدید هستید و کمپین های AdWords را اجرا می کنید، ممکن است بخواهید از افزایش یا کاهش بازدید سایت مطلع شوید. بر اساس درصد – و احتمالاً می خواهید که این ترافیک بر اساس جستجوی ارگ،ک، جستجوی پولی، ترافیک مستقیم، ترافیک اجتماعی، سایر ترافیک و کل ترافیک ت،یم شود.

قو،ن تغییر ترافیک برای هر کمپین جداگانه اعمال می شود، بنابراین می تو،د اعلان های ایمیل خود را بر اساس ال،ای ترافیک تاریخی و آستانه های تغییر پیش بینی شده سفارشی کنید. تنظیمات اعلان‌های ایمیل تغییر ترافیک خود را سفارشی کنید و RangerBot در صورت برآورده شدن این شرایط، گزارش ترافیکی مانند این را برای شما ارسال می‌کند.

اعلان ایمیل تغییر ترافیک

اعلان های ایمیل مدیر لینک

اگر از مدیر لینک برای ردیابی پیوندهای پولی یا پیوندهایی که سایت دیگری با مبا، آنها موافقت کرده است استفاده می کنید، احتمالاً برای شما مهم است که بد،د چه زم، وضعیت پیوندها از هر چیزی غیر از معتبر تغییر می کند. برای مثال، پیوندهایی که با متن لنگر درخواستی شما مطابقت ندارند، به‌،وان «بدون فالو» علامت‌گذاری شده‌اند یا مرده هستند، ممکن است برخلاف توافق شما با سایت میزبان پیوندی باشد که قرار است ترافیک را به مقصد شما هدایت کند.

علاوه بر ورود به سیستم برای بررسی دوره‌ای گزارش‌های پیوند خود، اکنون می‌تو،د یک اعلان ایمیل مدیر لینک ایجاد کنید تا به شما به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه از وضعیت پیوندهای موجود در حساب خود آگاه شوید.

اعلان ایمیل مدیر لینک

هشدارهای ایمیل بیشتر!

ما می د،م که مواقعی وجود دارد که شما یک کلمه کلیدی مهم دارید که محتوا را برای آن بهینه کرده اید و می خواهید از تغییر رتبه در یک موتور جستجوی خاص مطلع شوید، بنابراین ما گزینه ایجاد یک هشدار رتبه کلید واژه را ارائه می دهیم که پیامی را ارسال می کند. زم، که قو،ن هشدار شما رعایت می شود مانند این است.

هشدار رتبه کلمه کلیدی

تکمیل اعلان‌های ایمیل ما وظیفه ماست هشدار بک لینک دامنه که می تواند پیکربندی شود تا در صورت رعایت قو،نی که ایجاد کرده اید، پیامی حاوی جزئیات تغییرات در تعداد بک لینک های دامنه به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه به هر آدرس ایمیل ارسال شود.

هشدار بک لینک دامنه

اعلان های ایمیل سفارشی برای کاربران فردی

اگر بسته پلتفرم سئوی شما اجازه چندین کاربر را می دهد، باید از آن ویژگی استفاده کنید و برای هر فردی که مجاز به مدیریت کمپین های ردیابی رتبه، داشبورد مشتری، گزارش های PDF بر،ب سفید، پروفایل ها و/یا لینک ها است، لاگین های کاربری ایجاد کنید. کاربران می‌توانند تنظیمات را با به‌روزرس، جزئیات تماس و افزودن یک آواتار شخصی‌سازی کنند، اما مهم‌تر از همه، ارائه یک ورود به هر کاربر، اعلان‌های ایمیل شخصی‌سازی شده را فعال می‌کند.

شخصی سازی تنظیمات کاربر

هنگامی که یک کاربر مجاز وارد سیستم می شود و به صفحه اعلان های ایمیل دسترسی پیدا می کند، می تواند اعلان هایی ایجاد کند که به آدرس ایمیل آنها ارسال می شود. اگر همه از ورود به سیستم پیش‌فرض حساب استفاده می‌کنند، اعلان‌های ایمیل فقط به آدرس ایمیل پیش‌فرض حساب ارسال می‌شوند.

مدیریت هشدارها و اعلان ها

همه انواع اعلان ها و هشدارها اکنون می توانند به راحتی در صفحه اعلان های ایمیل در بخش افزودنی Rank Ranger مدیریت شوند. ما مشتاقانه منتظر بازخورد شما هستیم و امیدواریم که اعلان‌های ایمیل جدید توانایی شما را برای مدیریت موثر کمپین‌های بازاریابی دیجیتال شما بهبود بخشد.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/get-email-notifications