دسته‌ها
اخبار

همه چیز درمورد محتوای سئو شده و اصول کلیدی سئو محتوا در 6 گام

سئو محتوا یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن ترافیک هدفمند و مفید برای وب‌سایت شما است که می‌تواند به‌تنهایی باعث به دست آوردن سود بسیار زیادی برای شما شود. معیارهای خوب موفقیت در استراتژی تولید محتوا می­توانند شامل بازدید صفحه، بک لینک‌های دریافتی، کامنت‌ها، فاکتورهای شبکه‌های اجتماعی و نرخ تبدیل باشند. لیستی که در بالا خدمتتان ارائه کردم تعدادی از انواع محتوا است که در استراتژی‌های تولید محتوای خودتان می­توانید استفاده کنید.

  • گرچه این امر تا حدودی صحیح است اما باید بخش زیادی از زمان و انرژی خود را نیز صرف محتوای موجود خود کنید.
  • هدف بازاریابی محتوا جلب توجه کاربران و هدایت آن‌ها به سمت اقدام مطلوب ( خرید، سفارش، تماس تلفنی و … ) است.
  • مطمئن شوید که صفحه بنیادی و صفحات فرعی مرتبط با آن، همگی در جاهای مناسب به یکدیگر لینک شده باشند.
  • بر رقابت پذیری کلمات کلیدی و تشخیص میزان صحت آنها، تسلط دارد.
  • استفاده از کلمات کلیدی مرتبط محدودیت خاصی ندارد به شرط اینکه آسیبی به روان بودن و ظاهر متن وارد نکند.

جالب است بدانید که بیل گیتس این صحبت را حتی قبل از پیدایش گوگل، بیان نمود و امروزه این موضوع واقعاً صحت پیدا کرده است؛ حالا اگر محتوای شما، سئو هم شود که چه بهتر. سوالی که دارم اینه که توی یکی از ویدئو گفته بودید که جهت کاهش بانس ریت بهتره از انواع محتوا مثل عکس و فیلم و صوت و جدول استفاده کنیم. در قسمت استفاده از فیلم گفتید که از نظر قانون کپی رایت جهانی دانلود ویدئو از یوتیوب و انتشار اون ویدئو در آپارات به اسم خودمون کار کاملا غلطی هست اما توی ایران مجازه. دیدیم که اگر بروزرسانی محتوا را رها کنیم ،‌عملا به سئو سایت خود ضربه میزنیم.

طراحی سایت شرکتی

هر صفحه از وب که به شما لینک می دهد یک”رای” سایت شما محسوب می شود، که باعث می شود محتوای شما از نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد. یکی دیگر از موارد مهم برای سئو محتوا ساختار سایت شما است. در ادامه ما توضیح می دهیم چرا ساختار سایت مهم است، سپس به شما نشان خواهم داد که یک ساختار سایت ایده‌آل چگونه است. بعد از اینکه کلمات کلیدی یا صفحات اصلی خودتان را مشخص کردید مطمئن شوید که از صفحات فرعی و بلاگ پست ها به این صفخات مهم لینک داده باشید.

در این مقاله سعی کردیم نکات و اصول سئو نویسی را به‌ صورت کامل بیان کنیم. باهم دیدیم که برای سئو متن محتوا باید هم به موتورهای جستجو توجه کنیم و هم به نیازهای کاربران. فراموش نکنید که تحقیق کلمه کلیدی بخش مهمی از فرایند سئو و تولید محتوا است. در حین تحقیق کلمه کلیدی، هدف و مقصود کاربر را پیدا کنید و محتوایی متناسب با آن تولید کنید. از کلمات کلیدی در عنوان صفحه، عنوان متا، توضیحات متا، متا تگ‌ها و آدرس صفحه نیز استفاده کنید. هدف ما از تولید محتوای سئو شده، کسب جایگاه بالا در گوگل است.

در ویدیو توضیح دادم که استفاده از تگ های هدینگ قوانین استفاده خاص خودش رو داره و اگر درست از تگ های هدینگ استفاده بشه خیلی تاثیر گذاره. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد.

شرکت بازاریابی اینترنتی رایا

برای مثال در این مقاله کلمه کلیدی به دو عبارت مختلف (محتوای سئو شده، سئو محتوا) در عنوان اصلی تکرار شده است. عنوان از مواردی است که هم بر روی سئو کردن محتوا و هم بر روی تجربه کاربری تأثیر بسزایی دارد. در مقالات آموزش سئو داخلی به این موضوع پرداختیم که نرخ کلیک در سئو یک صفحه تأثیر دارد و دقیقا یکی از مهم ترین موضوعاتی که میتواند نرخ کلیک را افزایش دهد، عنوان سایت است. با استفاده از کلمات کلیدی در هدینگ‌ها، ما به درک بهتر گوگل از محتوای خودمان کمک می‌کنیم.

به یاد داشته باشید که آن ها را کوتاه نگه دارید، از کلمات کلیدی استفاده و از جذاب بودن آن ها هم اطمینان حاصل کنید. همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد. برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است. و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است.

محتوایی است که از نظر نتایج جستجو ایده آل است، ایرادهایی که دارد ایرادهای معمولی است یا فریم‌های زمانی آن در هدرهای پایینی قرار داشته باشند. سعی کنید در محتوای خود پیش بینی امید، ترس و نگرانی‌های مخاطب خود را بکنید. امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال تولید محتوای تخصصی هستند، اما دانستن این که تولید محتوای تخصصی چیست و… توصیه می‌کنیم که حداقل ۳ تا ۵ لینک داخلی در هر نوشته یا صفحه‌ای که می‌نویسید قرار دهید. در حین نوشتن مطلب به سایر صفحات سایت در جای مناسب ارجاع دهید. این عدد ثابت نیست و بسته به طول مطلبی که می‌نویسید شاید لازم شود لینک‌های داخلی بیشتری نیز در نوشته خود بگنجانید.

هنگام نوشتن محتوای سئو شده، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. معمولا برای اینکه یک کلمه کلیدی بسیار زیاد در محتوا تکرار نشود، باید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود. این کلمات معمولا معنی همان کلیدواژه اصلی را دارند، اما از نظر ظاهری متفاوت هستند. با توجه به اینکه چگالی کلمه کلیدی مجاز از نظر سئو بین 0.5 الی 2.5 درصد از کل متن است، لذا برای یک محتوای 1000 کلمه ای میتوان حداقل 5 و حداکثر 25 بار از کلمه کلیدی اصلی استفاده کرد.

امروزه هرچیزی که داخل وب قابل مشاهده هستند دارای محتوا میباشد که میتواند یک سایت یا شبکه اجتماعی باشد که اهمیت بسیاری در حوزه سئو دارد . در مرحله اول برای نوشتن محتوا باید هدف خود را مشخص کنید. به صفحه های دیگه خودتون که کلمه آموزش یا محتوای سئو شده رو داره لینک بدین به یک سایت معتبر خارجی هم میتونین لینک بدین بهترینش ویکی پدیا هست. در صورتی که در مورد سئو محتوا سوال یا ابهام خاصی دارید یا نیاز به مشاوره تخصصی و خدمات سئو دارید کافی است با ما تماس بگیرید تا به شما مسیر نوشتن محتوای مبتنی بر اصول سئو کمک کنیم.