دسته‌ها
اخبار

همه چیز درمورد محتوای سئو شده و اصول کلیدی سئو محتوا در 6 گام

هر مقاله صرفا میتواند یک تگ h1 و آنهم برای عنوان مقاله داشته باشد. عنوان های بعد از h1، در تگ های h2 قرار میگیرد و به ترتیب و هر عنوان میتواند به عنوان های پایین تر خرد شود. از نظر مخاطب این تگ ها صرفا عنوان ها و زیر عنوان های مقاله را مشخص میکنند اما همانطور که گفته شد خیلی از مخاطبان به جای مطالعه کامل مقاله صرفا به عنوان ها و عکس ها و جمع بندی مقاله نگاه میکنند. تعداد کلمات یک مقاله اولین چیزی است که توسط گوگل برای امتیاز دهی به مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد. در این شرایط ما به شما می‌گوییم که بنا به کسب و کاری که دارید چه محتواهایی مناسب شماست و در چه شرایطی بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

  • در این حالت، باید در دو خط نیاز کاربر را رفع کنیم و نیازی به نوشتن مقاله جامع نیست.
  • منظور از «محتوا» تمامی اطلاعاتی است که در فضای وب وجود دارند و به عبارتی در آن زندگی می‌کنند و هر فردی با استفاده اینترنت و فضای وب می‌تواند به آنان دسترسی داشته باشد.
  • بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد.
  • در آدرس صفحات می‌توانیم به‌ صورت هدفمند از کلمه کلیدی هم استفاده کنیم که تاثیر مثبتی در سئوی محتوای متنی هم دارد.
  • شما هم بارها با جمله محتوا پادشاه است روبرو شدید؟ اگر محتوا را پادشاه بدانیم سئو محتوا، لشگر محافظ این پادشاه خواهد بود.

بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ برای کلیدواژگان به معنای آن نیست که تا جای ممکن بتوان در پست از کلیدواژگان استفاده کرد. با توجه به اینکه هیچ گونه کپی از نظر سئو در تولید محتوا مجاز نیست، لذا این کار ممکن است آسیب جدی به سئو سایت وارد ماید. برای رفع این مشکل میتوان لینک منبع مورد استفاده را در پایان محتوا قرار داد.

بهینه سازی سر تیتر اول محتوا Heading 1

پس از کاهش ارزش کلمات کلیدی توسط گوگل، یک جایگزین برای آن معرفی شد. این موضوع به قدرت هوش مصنوعی گوگل در ارزش گذاری سئو محتوا کمک شایانی میکند. در شرکت مدیریو برای اجرای بهتر این موضوع، ما در ابتدای لیدِ خود، یک بار کلمه کلیدی را نوشته و پس از گذاشتن علامت دو نقطه، به نوشتن ادامه لید مقاله میپردازیم. وجود کلمه کلیدی در پاراگراف اول مقاله به گوگل میفهماند که مقاله مورد نظر در این کلمه یا عبارت حرفی برای گفتن دارد. به همین منظور برای اینکه بتوانید رتبه‌های خود را بهبود دهید، به سایت‌های معتبر برای لینک دادن به سایتتان نیاز دارید.

اگر تمام کارهایی که انجام می دهید منجر به پستی با مشارکت بالا و عالی نشود، بدون شک، یکی از ناامیدکننده ترین تجربه ها را پشت سر گذاشته اید. شما باید بر اساس اهمیت زیرعنوان‌های خود، هدینگ‌ها را از ۲ تا ۶ مشخص کنید. البته معمولا هدینگ ها ۲ تا ۴ هستند و به هدینگ‌های دیگر نیاز نخواهید داشت.

داشتن تگ H1 و H2 جذاب

این موضوع باید بنیان محتوای شما را شکل دهد؛ کلیدواژه‌های انتخابی شما بر عوامل دیگر صفحه تأثیر خواهد گذاشت. این کار کمی زمان‌بر ممکن است باشد اما محتوای خوبی را برای شما به همراه می‌آورد. خوانندگان مطالب شما ممکن است پست یا مطالبی را مرتبط با موضوع شما بنویسند (و حتی آن را به پست شما لینک بدهند). حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سعی کنید کمی زمان بگذارید و محتوای عالی بنویسید، سایر خوانندگان قطعاً آن را به اشتراک خواهند گذاشت.

این صفحات معمولا شامل مطالبی هستند که یک موضوع را با جزئیات مورد بررسی قرار می‌دهند. توانایی گوگل در تمایز قائل شدن بین کلمات جستجو شده را جستجوی معنایی می‌نامند. این توانایی با انتشار بروزرسانی‌های رنک برین و مرغ مگس‌خوار در الگوریتم گوگل انعکاس بیشتری پیدا کرد. در هردو بروزرسانی گوگل با استفاده تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی سعی در تشخیص بهتر نیت کاربر از جستجو دارد. اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی. زمانی که فایل تصویر را در سیستم خود ذخیره می‌کنید بهتر است که با نام انگلیسی + کلمه کلیدی آن ذخیره کنید.