دسته‌ها
اخبار

وبینار تجربیات سئو 1400 6 تجربه از 6 متخصص سئو

کلمه‌ای ساده و در عین حال با عملکردی بسیار پیچیده که این روزها دانشی کاملا مستقل را ارائه می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با جدیدترین آموزش کامل سئو در وردپرس سال ۱۴۰۰ آشنا کنیم. اما پیش از آن و در همین ابتدای امر اجازه دهید تا کمی از خود کلمه سئو صحبت کنیم.

اگر کسب و کار اینترنتی دارید باید بدانید که سئو در وردپرس یک عملکرد حیاتی برای سایت شما محسوب می‌شود. باید اصولی انجام شود تا نتیجه اصولی و مطلوبی نیز داشته‌باشد. این کار بسیار اهمیت دارد و ترافیک سایت شما را بالا خواهد برد.

این عادت به‌قدری همه‌گیر شده است که هم‌اکنون بیش از ۷۵ درصد جستجوهای کاربران را عبارات سه تا شش‌کلمه‌ای تشکیل می‌دهد. شاید مهم‌ترین دلیل شکل‌گیری این فرهنگ را بتوان بخش پیشنهادات گوگل هنگام جستجو دانست زیرا به‌محض آنکه کاربر شروع به جستجو می‌کند با پیشنهاداتی مواجه می‌شود که عموماً طولانی بوده و به موضوعی مشخص اشاره دارند. ممکن است پاسخ شما به صورت یک باکس حاوی پاسخی برجسته در بالای نتایج گوگل نمایش داده شود. این باکس شامل توضیحاتی مختصر در پاسخ به سوال شما است که از یک صفحه اینترنی معتبر دریافت شده است.

  • قاعدتا باید این بخش را جلوتر و زمانی که ابزارهای مهم سئو را معرفی میکنیم می آوردیم.
  • با این کار، توانایی گوگل در درک متن های مخاطبان و فهم اون مطالب از همیشه بیشتر شده.
  • بنابراین این ویژگی حتما یه عامل کاهش تواناییتون برای افزایش میزان مشتریاتون محسوب نمیشه.

زیرا کلمات کلیدی که مخاطب به آنها نیاز داشته، در درون متن مقاله وجود ندارند، در نتیجه گوگل با تمام هوشمندی که از آن سراغ داریم، باز هم نمی‌تواند ارتباطی پیدا کند. بالا بودن نرخ کلیک و بازدید حتی برای وبسایت‌هایی که فروشگاهی نیستند نیز مفید است زیرا همه کسب و کارها مایل‌اند تا تبلیغات خود را در وبسایت‌هایی که بیشترین مخاطب را دارند، منتشر کنند. پس پذیرفتن تبلیغ وبسایت‌های متقاضی نیز یکی از راه‌های سودآوری برای وبسایتی است که جزء نتایج اول گوگل باشد. هدف از سئو کردن سایت این است که سایت ما در عباراتی که مردم سرچ میکنند ( کلمات کلیدی که مرتبط با کسب و کار ماست) به رتبه های برتر گوگل بیاید. در حال حاضر جستجو‌های تصویری در میان کاربران Pinterest رواج بالایی دارد. بلکه آنچیز که گوگل جدیدا تمرکز زیادی بر آن داشته است، محتوا‌های غیر متنی همچون محتوا‌های صوتی، تصویری و ویدیویی است.

بهترین شرکت سئو SEO سال 1400 | نکات طلایی انتخاب شرکت سئو

هنگامی که سئو را به یک شرکت متخصص برون سپاری می‌کنید، این تیم متخصص با انجام فعالیت‌های سازنده و نتیجه‌بخش مرتبط با سئو سایت، شما را برای تمرکز بر سایر فعالیت‌های کسب و کارتان آزاد می‌کند. این دلیل یکی از دلایل وسوسه‌انگیز برای شرکت‌های تجاری بزرگ است زیرا شرکت متخصص سئو با اجرای کمپین بازاریابی شما به طور 24 ساعته و 7 روزه به فعالیت می‌پردازد. شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام می توانند ورودی بسیار خوبی به وبسایت شما بدهند. استفاده از سیستم عامل‌های محبوب رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و حتی یوتیوب در نهایت باعث جذب بیشتر مصرف کنندگان می‌شود. اما اهمیت دیگر شبکه های اجتماعی به خصوص آنها که به تازگی معرفی شده اند را نادیده نگیرید. توجه به شبکه های اجتماعی نیز یکی از جدیدترین تکنیک های سئو است.

اون چیزی که مردم در جست و جوی اون هستن: رویداد های زنده

تحقیقات کلمات کلیدی و سئو هماهنگ بر شاخص‌های کلیدی عملکرد کسب و کار شما متمرکز است. پونه مدیا با تحقیق کلمات کلیدی سعی دارد محتوای حرفه‌ای با موضوعات مناسب را برای سایت شما تولید کند تا مخاطبان و مشتریان را به سایت شما جذب کند. هزینه کلمات کلیدی متاثر از میزان رقابت در صنعت کسب و کار شما است، هر چه صنایع مشتریان طولانی مدت‌تر و بازارهای رقابتی‌تری داشته باشد هزینه تحقیق و بررسی کلمات کلیدی افزایش پیدا می‌کند. تجربه کاربری خوب نیز یکی از مهمترین نکته‌هایی است که در خصوص جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ به آن اشاره کنیم.

برای اینکه روزانه بازدید بیشتری را دریافت کنید، باید وبسایت خود را در محلی قرار دهید که بیشترین مخاطب وجود دارد. یعنی تلاش کنید تا جایگاه اول نتایج موتور جستجوی گوگل را برای وبسایت خود رزرو کنید و حداکثر کاربران اینترنت را بدون هیچ زحمتی به وبسایت خود دعوت کنید. بهترین شرکت سئو کاری می‌کند که نشستن در رتبه یک نتایج گوگل برای شما رویا نباشد. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، به فرآیندی گفته می‌شود که موتورهای جستجوگر محتوای یک سایت را پردازش می‌کنند تا ببینند که چقدر برای جذب ترافیک مؤثر می‌باشد.

من هم یک سری برگه ها و عکس هایی که توی کتابخانه م بود و من نساخته بودمشون رو پاک کردم. اول فقط یو ایکس بیلدرم بالا نمیومد یعنی رو حالت لود می موند و سرعت سایتمم اومد تا 30 درصد پایین. اومدم قالب فلت سامم رو از اول نصب کنم همه ی کارهایی که کرده بودم از بین رفت. نوشتن محتوای سئو شده + سئو محتواهای قبلی دو کار بسیار مهمی است که باید در مراحل سئو خود به آن توجه ویژه بکنید. بعد از اینکه یاد گرفتید چطور باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید، حالا زمان نوشتن یک محتوا بر اساس اصول سئو هست. از کلمات کلیدی طولانی و یا عبارت های سـوالی برای عناوین محتوا های خود اسـتفاده بکنید.

زمانی که صحبت از سئو و رتبه بندی می شود، تمام وب سایت ها دوست دارند که به رتبه اول SERP برسند؛ اما با وجود قابلیت فیچر اسنیپت باید بگوییم که رتبه یک بعد از این باکس که رتبه صفر را دارد، قرار می گیرد! اینکه سایت شما بر روی دیوایس‌های مختلف بتواند خود را به خوبی نشان دهد، برای گوگل بسیار اهمیت دارد. بعبارتی یعنی سایت شما همانطور که بر روی صفحه لپ‌تاپ به خوبی مشخص است برای صفحه‌های کوچکتر مانند تبلت‌ها و گوشی‌های همراه نیز به خوبی بهینه شده باشد. حال هرچه این قالب سبکتر و کم حجم‌تر باشد قانونا سرعت بارگذاری کمتری را نیز خواهد داشت. وبسایت گوگل سان سایت شما را به بهترین شکل طبق استاندارد های رسمی گوگل بهینه سازی می کند. مقاله سئو در سورن سئو با سبک طراحی متریال و الهام گرفته از سورن سئو است.