دسته‌ها
اخبار

وب سایت خود را برای کلیک های محلی اصلاح کنید


8 سپتامبر 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

شخصی در مورد بهترین راه برای استفاده مؤثر از نام دامنه برای ایجاد رتبه بندی برای جستجوهای محلی سؤالی به Google Webmaster Hangout ارسال کرد.

سوال به طور خاص این بود که “سایت من در حال حاضر در کنسول جستجوی گوگل بیان می کند، دامنه سایت شما در حال حاضر با هدف مرتبط است: بریت،ا; آیا این بر عملکرد آن در سایر کشورهای ،یسی زبان تأثیر می گذارد، چه کاری می توانم انجام دهم تا وب سایت خود را در همه کشورهای ،یسی زبان اعمال کنم، آیا hreflang در اینجا من، است؟

وقتی گوگل در مورد محلی صحبت می کند، دو جنبه متفاوت وجود دارد، موقعیت جغرافیایی بر اساس کشور و موقعیت جغرافیایی بر اساس شهر یا منطقه محلی، کد پستی یا شهر. برای شروع، موقعیت جغرافیایی ملی را می توان از URL سطح بالا، با استفاده از ،دهای URL خاص کشور تنظیم کرد.

جان مو، پاسخ داد که یک دامنه سطح بالا که بر یک کشور خاص متمرکز شده است، کاملاً هدف‌یابی موقعیت جغرافیایی را ایجاد می‌کند. به ،وان مثال، اگر سایت شما دارای دامنه www.example.co.uk باشد، آن سایت به طور خودکار با ،ستان مرتبط می شود. همینطور برای هر کشور خاصی، www.example.fr در فرانسه یا www.example.es در اسپ،ا. گوگل نظر داد، اگر می‌خواهید سایت خود را در بازار ایالات متحده/جه، فراگیر کنید، از یک ،د دامنه عمومی‌تر مانند .com، .biz یا .net استفاده کنید. برای دریافت پوشش در هر دو بازار، دو سایت مجزا، یک نسخه بریت،ایی و یک نسخه آمریکایی، با استفاده از دو دامنه ایجاد کنید. co.uk و یک دامنه .com.

وب سایت ford.es

سایت ford.es، یک ،د سطح بالای URL ملی

جان به گفتن آن ادامه داد hreflang به هیچ وجه بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد، فقط یک نشانگر روی زبان صفحه است و به Google می گوید که کدام صفحه فرود را برای یک زبان خاص ارائه کند. او استفاده از زیر دامنه‌ها را برای آن دسته از زبان‌های انتخابی مانند german.example.com توصیه کرد.

تجارت محلی

برای یک ،ب و کار محلی که به رتبه بندی شهری محلی برای مشتریان خود بستگی دارد، مانند یک لوله کش، مهم تر است. وب سایت آنها نیاز به ایجاد زمینه محلی در وب سایت دارد. به ،وان مثال، یک وب سایت تجاری لوله کشی در کلمبوس، اوهایو نیاز به ایجاد یک حضور محلی دارد. متن محتوای وب‌سایت، تصاویر (با بر،ب‌های جایگزین)، تجربه کاربری، مانند نقشه‌ها و بررسی‌های محلی و فرصت‌های کد منبع مانند متا تگ‌ها و داده‌های ساخت‌یافته – به کاربران و Google اجازه دهید بدانند تمرکز شما روی مشتریان محلی است. گوگل از این زمینه محلی برای افزایش رتبه محلی شما استفاده خواهد کرد. هدف گذاری جغرافیایی می تواند به ارتقای سایت شما در SERP کمک کند. محلی به جای سایتی که به محلی برای آن جستارهای کلیدواژه ارجاع نمی دهد، تبلیغ می شود.

لوله کش محلی در کلمبوس زمینه ای از کلمات کلیدی مکان را مثال می زند

مکان های بین المللی نیز آرزوهای ،ب و کار محلی دارند

میهای اپرقیس یکی از اعضای ثابت پاتوق های جان مو،، در مورد موقعیت ویژه ای برای هدف گذاری جغرافیایی پرسید. اگر ،ی از ایالات متحده برای اجاره ماشین در بخارست نگاه کند چه؟ اگر مشتری در آن کشور نباشد، اما ممکن است از ایالات متحده به آنجا سفر کند، گوگل چگونه نتایجی را در مورد یک وب سایت کرایه اتومبیل ارائه می دهد. جان گفت که عموماً این جستجو به شرکت‌های کرایه اتومبیل ایالات متحده که اتومبیل در بخارست دارند خدمات می‌دهد. اگر بازدیدکنندگان در ایالات متحده باشند، گوگل یک وب سایت هدفمند ایالات متحده را برای آن درخواست ها نشان می دهد. Mahais اظهار داشت که بسیاری از وب‌سایت‌های .ro در این نوع جستجو نشان داده می‌شوند، جان پاسخ داد که این کار مشکل است، شامل — یک مکان توریستی، برنامه‌های تعطیلات، هدف‌گیری صفحه از ایالات متحده، ارجاع به روم،.

نمونه جستجوی گوگل در مورد اجاره خودرو در بخارست

برای اینکه بفهمید آیا کلمات کلیدی وب سایت شما یک زمینه محلی عالی ایجاد می کنند، می تو،د از ویژگی های محلی سازی Rank Ranger استفاده کنید. از موتور جستجوی نقشه گوگل استفاده کنید و همچنین بد،د که آیا وب سایت شما در صفحه یک بسته محلی رتبه بندی می شود یا خیر.

نمونه ای از ویژگی نتایج بسته محلی Google

وب سایت به خوبی ساخته شده، ستون فقرات متنی قوی از اطلاعات و دانش در مورد موضوع، عوامل رتبه بندی بسیار قوی هستند و می توانند در مقابل سایر جنبه های فنی تر الگوریتم جستجوی گوگل پیروز شوند.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/optimize-website-for-local-rankings