دسته‌ها
اخبار

وقتی یک پیوند ضروری است و آیا کاربران به دستگاه های صوتی اعتماد دارند؟


20 نوامبر 2018 | ارسال شده توسط پاد،ت در جستجوی SEO

فراموش نکنید، می‌تو،د با عضویت در پاد،ت جستجوگر سئو دنبال کنید iTunes یا با دنبال ، پاد،ت در SoundCloud!

سوال هفته نظرسنجی پاد،ت در جستجوی SEO!

آیا ذکر کافی است یا باید به منبعی لینک داده شود؟

اگر فکر می کنید ذکر منبعی که از ذکر منبع استفاده می کنید کافی است و نیازی به لینک دادن ندارد، به ما اطلاع دهید! نظرات خود را در مورد رای خود به اشتراک بگذارید تا بتو،م شما را در ،مت بعدی In Search معرفی کنیم!

خلاصه ،مت 04 پاد،ت در جستجوی SEO


پاد،ت در جستجوی SEO

اپیزود 04 پاد،ت در جستجوی SEO میزبان ما، Mordy Oberstein و Jacqueline Harkham است:

  • آیا ارائه ذکر، بدون لینک، هنگام ذکر منبع کافی است؟
  • وقتی گوگل از «پیوند طبیعی» نام می‌برد، آیا واقعاً این امکان وجود دارد؟
  • پیامدهای افزایش ویژگی People Also Ask SERP
  • م،ای اعتماد کاربر به چت بات ها برای تجارت جستجوی صوتی چیست

آداب پیوند: آیا ذکر منبعی بدون لینک قابل قبول است؟ [1:27 – 7:00]

خواه ناخواه
ذکر بدون لینک کافی است اخیراً به موضوع داغ صنعت سئو تبدیل شده است. میزبانان ما با توضیح اینکه یک پیوند دو هدف را دنبال می کند: آموزش بیشتر یک خواننده و دو نفر ذکر منبع (مثل یک مقاله تحقیقاتی) انگشت شست خود را روی ترازو قرار می دهند. موردی که صنعت اخیراً مطرح کرد، موردی بود که در آن یک شرکت در یک مقاله خبری تنها با ذکر منبع تهیه شد. در اینجا میزبانان ما بر این عقیده بودند که
ذکر کافی نیست در این مثال، یک پیوند بهتر به خواننده اطلاع می‌دهد که شرکت کیست، که به ،ه خود به خواننده می‌گوید که چرا آنها در موضوع مورد نظر یک مرجع در نظر گرفته می‌شوند. همچنین، لینک راه من، برای ذکر منبع است. باز هم، مانند یک کتاب یا یک تحقیق که در آن یک نقل قول باید شامل همان صفحه مطالبی باشد که در آن اطلاعات می توان یافت، درج یک منبع در یک مقاله خبری دیجیتال باید به همان صفحه ای که اطلاعات مربوط به موضوع یا منبع خود را می توان یافت. در غیر این صورت، معادل انجام تحقیق و ذکر منبع صرفاً با فهرست ، نویسنده است.

چگونه به طور طبیعی پیوند می دهید؟ [8:45 – 11:00]

گوگل اخیرا بی،ه ای را منتشر کرده است که در آن به صنعت گفته است:به طور طبیعی پیوند دهیدالبته گوگل بهترین نیت را هنگام بیان چنین اظهاراتی دارد. اگرچه، آیا چنین شاهکاری ممکن است؟ ی،ی بدون دستورالعمل های واضح و صریح در مورد م،ای پیوند طبیعی (که بدون شک پیش نویس آن دشوار است) آیا صنعت می‌تواند از چنین توصیه‌هایی پیروی کند؟ Mordy پیشنهاد کرد که این اظهارات، به تقصیر هیچ‌،، در نهایت به ،وان لفاظی تلقی می‌شوند و بدون دستورالعمل‌های روشن، بسیاری ممکن است با ارائه انواع مفاهیم، ​​بی،ه گوگل را بیش از حد تصور کنند. آنچه که گوگل «واقعاً منظورش» بود و موارد مشابه.

سوالات مرتبط (مردم هم می پرسند) افزایش می یابد [11:01 – 15:25]

ردیاب ویژگی SERP ما از 26 اکتبر 36 درصد افزایش در ویژگی سؤالات مرتبط داشته است، با ویژگی SERP که هم افزایش تدریجی و هم افزایش ناگه، متعددی را مشاهده می‌کند. Mordy خاطرنشان کرد که افزایش این ویژگی ممکن است به این م،ی باشد که کاربران هرگز عبارت جستجویی را که نتایج شما را به ارمغان می آورد، اجرا نمی کنند. ی،ی باید ویژگی People Also Ask اکنون در SERP ها نشان داده شود که کاربران در غیر این صورت یک کار را انجام می دادند دومین جستجویی که یک SERP با صفحه شما در آن ایجاد می کرد، می تو،د شاهد کاهش ترافیک احتمالی باشید.

موردی که موردی ارائه کرد جایی بود که او این عبارت را جستجو کرد از دامپزشک آنلاین بپرسید. در اینجا، موردی سؤالی را در ویژگی People Also Ask گسترش داد که به او می‌گفت آیا تماس با آمبولانس برای حیوان خانگی قانونی است یا خیر. او سپس یک جستجوی واقعی برای این اصطلاح انجام داد آیا می تو،د برای یک حیوان خانگی با 911 تماس بگیرید. پیوندی که او از آن در کادر سوالات مرتبط استفاده کرد و پیوند مورد استفاده در قطعه ویژه برای عبارت جستجو آیا می تو،د برای یک حیوان خانگی با 911 تماس بگیرید ی،ان نبود به این م،ا که اگر ویژگی سوالات مرتبط در اولین SERP وجود نداشت از دامپزشک آنلاین بپرسید، آدرس اینترنتی موجود در قطعه ویژه یافت شده در SERP دوم، ترافیک Mordy را دریافت می کند، نه URL که او در کادر سوالات مرتبط از آن استفاده کرده است.

اخبار و تحلیل سئو [15:33 – 20:40]

امتیاز جدید PageS،d ​​Insights & Web.Dev: گوگل ابزار PageS،d ​​Insights را به روز کرد با ارائه داده های اضافی از Light،use به آن. همچنین گوگل a ابزار جدید در web.dev که مجموعه ای از معیارهای “مدرن” سئو را فراهم می کند، از جمله یک “امتیاز سئو” واقعی. در حالی که این بینش توسط صنعت مورد استقبال قرار گرفته است، برخی نسبت به معیار سئو همانطور که در SERoundtable.com نظر سنجی. میزبانان ما می‌خواهند کمی شفافیت بیشتر در مورد برخی از جنبه‌های ظریف سئو فنی که توسط گوگل منتشر می‌شوند تا با امتیاز همراه شوند. ی،ی تا زم، که در مورد برخی از مسائل مربوط به امتیاز، کمی ابهام وجود داشته باشد، یک مقدار عددی صادر شده توسط گوگل آنقدر که می‌توانست مفید نباشد.


گوگل راه حلی را برای مالکیت URL AMP آزمایش می کند:
مدتی است که ناشران با URL نشان داده شده توسط Google برای یک صفحه AMP مشکل دارند. از آنجایی که چنین صفحاتی ذخیره می شوند، یک URL گوگل در بالای صفحه نمایش داده می شود، نه ناشر فی نفسه. اکنون گوگل پیش نمایشی از چه چیزی را منتشر کرده است رفع به این معما شبیه خواهد بود. سوال این است که آیا این خیلی دیر است؟ در حالی که اصلاح مطمئناً مورد استقبال ناشران قرار خواهد گرفت، آیا رسیدن آن خیلی طول کشیده است؟ به این م،ا که آیا با اجرای اصلاحیه، احساس ناشر نسبت به AMP تغییر خواهد کرد یا آن کشتی قبلاً حرکت کرده است؟

IAB می گوید تبلیغات جستجو همچنان غالب هستند اما اکنون توسط موبایل هدایت می شوند: داده های نیمه اول سال 2018 نشان می دهد که تبلیغات جستجو همچنان برتر هستند. با این حال، تسلط نوع تبلیغات در حال حاضر به شدت به آن متکی است درآمد تبلیغات موبایل. این، البته، با کاربر، که اکنون با آن درگیر هستند، هماهنگ است
جستجو ، روی موبایل بیشتر از همیشه

در حالی که تعداد بیشتر کاربران تلفن همراه به م،ای امکان کلیک بیشتر بر روی تبلیغات تلفن همراه است، یک کلیک بر روی موبایل برابر با کلیک روی آن است
دسکتاپ? که
است، از آنجایی که مردم ترجیح می دهند ،ید خود را انجام دهند
دسکتاپ، آیا یک کلیک تبلیغات موبایلی همان قدرت تبدیلی را دارد که کلیک روی آن انجام می شود؟
دسکتاپ? به نظر می رسد که همه چیز برابر است، اینطور نیست.

Trust معاملات جستجوی صوتی را متوقف می کند [20:41 – 24:20]

در مقاله او – هوش مصنوعی در بخش سفر – مصرف کننده هستند
آماده ؟
– چارلی هریس متوجه شد که اما 1/3 از کاربران مایل به استفاده از ربات چت برای رزرو سفر هستند. همانطور که چارلی اشاره می کند، عدم توانایی کاربران در اعتماد به هوش مصنوعی هنگام ،ید در عصر جستجوی صوتی بسیار مهم است. در تضاد، کاربران در تعامل با هوش مصنوعی برای پاسخ دادن به سوالات ساده راحت بودند، که با آنچه چند هفته پیش در ،مت 3 پاد،ت جستجوی SEO در مورد آن صحبت کردیم، مطابقت دارد.

موردی، به ویژه، در مورد این داده ها بسیار هیجان زده بود زیرا به نظر می رسد که یافته های او را در مورد اعتماد کاربران در مورد دستیارهای صوتی تأیید می کند. Mordy بر این عقیده است که تست معروف صفر نتیجه گوگل وسیله ای برای تعیین اینکه آیا کاربران به موتور جستجو برای ارائه یک پاسخ واقعی اعتماد دارند یا خیر. بر اساس تحقیقات وی، به نظر می رسد در برخی موارد بی اعتمادی واقعی به دستگاه های دستیار صوتی وجود دارد. گوگل با دانستن این موضوع، آزمایشی (به ازای هر Mordy) انجام داد تا ببیند آیا کاربران تنها پاسخ واقعی گوگل را می‌پذیرند (از آنجایی که هیچ نتیجه ارگ،ک در صفحه وجود ندارد، این تمام چیزی است که یک کاربر داشته است)، یا اینکه ترجیح داده‌اند نتایج بیشتری را ببینند. با تعیین تمایل کاربر برای رسیدن به فراتر از پاسخ گوگل، این تئوری می گوید که موتور جستجو قادر است میزان اعتماد کاربران به پاسخ های خود را بسنجد. به نظر می‌رسد که داده‌های چارلی در اینجا این تصور را تأیید می‌کند که کاربران کاملاً راحت به دستیاران خانگی اعتماد نمی‌کنند وقتی صحبت از وظایف/پرس و جوهای خاص می‌شود.

ارسال در جستجوی پاد،ت [24:21 – 27:52]

این ،مت از پاد،ت با بحثی پر جنب و جوش در مورد … ابرقدرت ها به پایان رسید! سوال جالب ما برای ارسال سئو این هفته این بود:



اگر گوگل یک ابرقدرت داشت، آن قدرت چه بود؟

ژاکلین گفت “ذهن خو،” که موردی (که به گوگل دید اشعه ای، داده است، زیرا آنها می توانند از طریق قصد ببینند) به شدت به چالش کشیده شد، ابرقدرت نبود! چه ابرقدرتی به گوگل می دهید… و آیا فکر می کنید ذهن خو، برای ابرقهرمانان ابرقدرتی است؟!

درباره نویسنده

پاد،ت در جستجوی SEO

In Search یک پاد،ت هفتگی SEO است که برخی از بزرگترین نام‌ها در صنعت بازاریابی جستجو را به نمایش می‌گذارد.

برای شنیدن بینش‌های ناب سئو با شخصیتی زیاد، هماهنگ شوید!

،مت های جدید هر سه شنبه منتشر می شود!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/in-search-episode4