دسته‌ها
اخبار

ویجت ستون‌های انباشته تجزیه و تحلیل رنگارنگ


21 مارس 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

دریافت یک نمای سریع، کاربر پسند و پویا از داده‌های Google Analytics شما هرگز آسان‌تر نبوده است… یا اینقدر سرگرم‌کننده! Rank Ranger در یک شورش پر سر و صدا و رنگارنگ در برابر داده های دل،اش و طاقت فرسا، ویجت Stacked Columns جدید خود را ارائه می کند تا به تجزیه و تحلیل شما جان بخشد. ما برای راه‌اندازی این ابزار جدید هیجان‌زده هستیم که مطمئناً ارزیابی داده‌های Google Analytics شما را پویاتر و در دسترس‌تر می‌کند.

نمودار منبع ترافیک ستون های پشته ای Google Analytics


تحلیل آسان در یک نگاه

به ما گفته شده “تصویر چیزی نیست”، اما آیا در دنیای گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل داده‌ها این موضوع ثابت باقی می‌ماند؟ کارشناسان ،ن می‌زنند که 65 درصد مردم یادگیرنده بصری هستند. اگر گزارش‌ها و داده‌های شما از نظر بصری قابل دسترسی نیستند، شما ذاتاً ا،ریت قریب به اتفاق جمعیت را از دسترسی به آن محروم می‌کنید! بیرون کشیدن ذره بین برای تجزیه و تحلیل روند داده های خود به سادگی سودمند نیست. ویجت Stacked Columns این امکان را فراهم می کند که یک ع، فوری عملکرد واضح و کاربرپسند دریافت کنید. با ارائه یک نمایش گرافیکی جذاب از داده ها، اطلاعاتی که در آن وجود دارد برای همه و همه قابل دسترسی می شود. ویجت Stacked Columns به راحتی برای چشم، تأثیرگذار بر ذهن، یک ع، فوری از عملکرد سایت شما ارائه می دهد. این امر به ویژه در هنگام تلاش برای تجزیه و تحلیل روندها در یک دوره طول، بسیار مهم است. شما چیزی می خواهید که در حین ارائه یک شیرجه سریع و م،ادار داده، توجه را جلب کند. حقیقتاً، ویجت Stacked Columns بهترین های هر دو جهان را به شما ارائه می دهد، به سادگی روی هر ستون خاصی حرکت کنید و یک آرایه کامل و خوانا از داده های عددی ظاهر می شود.

داده های شناور گراف ویجت ستون های انباشته

سفارشی سازی و گزارش دهی قابل تطبیق

منحصربه‌فرد بودن ویجت Stacked Columns (به م،ای واقعی کلمه) در دید جذاب آن می‌درخشد. با این حال، ما همچنین درک می کنیم که دید یک اندازه من، برای همه رسانه ها نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، مجموعه یا پالت‌هایی را برای لذت تماشای شما فراهم کرده‌ایم. ممکن است یک ستون قرمز ببینید و بخواهید با ویجت Stacked Columns رنگ مشکی کنید… می تو،د. این مزیت به شما امکان می دهد تا داده های ارائه شده به کاربر مورد نظر خود را با دقت تهیه کنید، حتی اگر خودتان باشید!

گزینه های رنگ نمودار ستون های انباشته

ویجت ستون‌های پشته‌ای Analytics را سفارشی کنیدداده ها تمایل زیادی به زیاد بودن دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما به شما این امکان را داده ایم که نتایج نمایش داده شده در ستون ها را محدود کنید. بنابراین، اگر برای مثال، می‌خواهید ارجاع‌های ترافیکی را در هر شبکه اجتماعی نشان دهید، می‌تو،د نتایج خود را به تعداد شبکه‌های اجتماعی که من، می‌د،د محدود کنید. همین امر در مورد دامنه خود داده نیز صادق است. ممکن است بخواهید روند یک ساله را نشان دهید، یا ممکن است بخواهید داده ها را به 3-4 ماه محدود کنید. این دوباره به شما امکان می دهد تا کاربر نهایی خود و نیازها و ترجیحات خاص آنها را به دقت در نظر بگیرید.

در واقع، اندازه ویجت کاملاً در اختیار شماست. اگر می خواهید آن را به طور برجسته در یک گزارش نشان دهید، می تو،د اندازه را مطابق با آن تنظیم کنید. آیا می خواهید نمودار را به ،وان نوار کناری مشخص کنید؟ مشکلی نیست، شما می تو،د ویجت را به اندازه من، برای چنین عملکردی نیز اندازه گیری کنید. قابلیت تنظیم اندازه نمایشگر پیامدهای مهمی برای گزارش های شما دارد. توانایی تنظیم اندازه نمودار به شما امکان می دهد یک کادر متنی مجاور را با اطلاعات تکمیلی یا توضیح وارد کنید. انجام این کار امکان ارائه پویا را فراهم می کند که مستقیماً به کاربر نهایی شما پاسخ می دهد.

آ،ین، اما نه کم اهمیت، گزینه های سفارشی سازی ارائه شده به شما این امکان را می دهد که ویجت را هر طور که می خواهید ،وان کنید. این احساس عمومی که گزارش‌دهی داده‌ها اغلب باعث ایجاد آن می‌شود، دیگر نگر، در هنگام تهیه گزارش‌ها وجود ندارد. آن را به ،وان درمان با دستکش سفید برای گزارش داده ها تصور کنید که به هر مشتری یا کاربر نهایی احساس گرم و مبهم می دهد. این همان چیزی است که می گوید: “من به شما اهمیت می دهم، گزارش شما فقط یک گزارش نیست، بلکه اینطور است شما گزارش.”

،وان سفارشی نمودار تجزیه و تحلیل ستون‌های پشته‌ای

فیلتر دوستانه

ویجت Stacked Columns ما به شما امکان می دهد به تمام فیلترهای داده ای که در Google Analytics پیدا می کنید دسترسی داشته باشید. دسترسی داشته باشید کلمه کلیدی بودن با ارائه منوهای کشویی ساده و همه جانبه، ویجت Stacked Columns به شما امکان می‌دهد پارامترهای داده‌های خود را با یک سکه بدون هیچ مزاحمتی برای یافتن مسیر برگشت به نمودار خود تغییر دهید. این گزینه‌های فیلتر به روشی کاربرپسند طراحی شده‌اند، به طوری که هرگز مجبور به جستجوی جامع برای یک فیلتر خاص نباشید.

فیلترهای تجزیه و تحلیل داده های خود را بر اساس فیلتر کنید معیارهای کلیدی مانند (و البته نه محدود به):

  • جلسات
  • پرش می کند
  • بازدید از صفحه
  • صفحات در هر جلسه
  • کاربران جدید

ویجت بیشتر امکان فیلتر ، بر اساس موارد مختلف را فراهم می کند ابعاد شامل:

  • منبع
  • کلمه کلیدی
  • پویش
  • شبکه اجتماعی
  • مسیر ارجاع

علاوه بر این، داده ها را می توان بر اساس ت،یم کرد تبدیل انواع، به ،وان مثال:

  • همه اه،
  • هم اکنون ،یداری کنید
  • صفحات در هر بازدید
  • ثبت
  • زمان در سایت

در نهایت، داده های شما را می توان بر اساس تجزیه و تحلیل کرد بخش، از جمله:

  • ترافیک مستقیم
  • ترافیک موبایل
  • ترافیک ارجاعی
  • ترافیک ارگ،ک
  • ترافیک پرداخت شده

مهم نیست که چگونه آن را تجزیه کنید (یا داده ها را فیلتر کنید)، ویجت Stacked Columns جدید یک دوره کاملاً جدید در نمایان بودن تجزیه و تحلیل را آغاز می کند. دید گرافیکی و دوستانه بودن یک امر تجملی نیست، بلکه بخشی جدایی ناپذیر است، اما اغلب نادیده گرفته می شود، بخشی از تجزیه و تحلیل داده ها. ویجت Stacked Columns به شما این امکان را می دهد که آن پل را بین داده های خود و کاربر خود ایجاد کنید، اینطور نیست؟

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-،ytics-stacked-columns-widget