دسته‌ها
اخبار

ویژگی های بازاریابی جدید، قیمت گذاری جدید و سایت جدید!


29 اکتبر 2015 | ارسال شده توسط لورا کمبل

در حالی که ممکن است برگ‌ها هنوز در کوه‌ها از رنگ‌ها می‌،ند، بسیاری از ما در مکان‌هایی کار می‌کنیم که باران‌های سرد و بادی باعث ایجاد چشم‌انداز درختی برهنه شده‌اند. برای مق، با کمبود رنگ، تیم Rank Ranger مقدار زیادی انرژی خلاقانه را به کار گرفت و یک سایت شگفت انگیز جدید راه اندازی کرد که امیدواریم برای شما جذاب باشد و برای پیمایش آسان تر باشید.

اجازه دهید شما را به یک تور کوچک ببرم… ما با طراحی سایت جدید خود شروع می کنیم.

طراحی جدید سایت Rank Ranger

ویژگی های پلتفرم سئو و بازاریابی

کلیک کنید بر روی امکانات گزینه ای برای گسترش منوی کامل ویژگی های سایت. پیشنهاد می کنم ابتدا گزارش های جدید Social Analtyics را بررسی کنید. من در طول ماه‌ها آزمایش بتا با این گزارش‌ها درگیر بوده‌ام و از نتایجی که از فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خودمان می‌بینیم شگفت‌زده شده‌ام – بدون ذکر نتایج فوق‌العاده تیم شرکت‌هایی که در مراحل مختلف آزمایش بتا شرکت ،د. . من هرگز وقت نداشتم به هر یک از حساب های رسانه های اجتماعی خود وارد شوم تا گزارش ها را به طور منظم بررسی کنم و اکنون می توانم همه آنها را به سرعت در یک داشبورد مشاهده کنم. حتی بهتر از آن این است که تیم توسعه Rank Ranger به نحوی توانسته است معیارهای اجتماعی بیشتری را نسبت به آنچه که من می بینم در صورت ورود به گزارش Insights فیس بوک یا Twitter Analytics و به خصوص یوتیوب و ارائه داده های روشنگرانه به دست بیاورد.

منوی سایت Rank Ranger

همچنین یک بخش جدید برای توسعه دهندگ، که به APIهای جستجوی هوشمندی نیاز دارند وجود دارد و Insight Graph به قدری همه کاره شده است که برای صفحه شخصی خود واجد شرایط شده است. اگر وبلاگ ما را اغلب نمی خو،د، ممکن است اخبار ارتقاء ابزارهای تجزیه و تحلیل رقابت را از دست داده باشید، بنابراین ممکن است بخواهید به آن و همچنین تجزیه و تحلیل KPI بازاریابی ما و گزارش نمایان بودن برند جستجوی جه، نگاه کنید.

طرح ها و قیمت گذاری

من می‌توانم درباره همه ویژگی‌هایی که در Rank Ranger دوست دارم ادامه دهم، اما این یک پست بسیار طول، خواهد بود، بنابراین اجازه دهید به صفحه جدید طرح‌ها و قیمت‌ها برویم.

قیمت گذاری رنجر رتبه جدید

در سکو در صفحه نمایش، طرح هایی را خواهید یافت که بیشتر در بین مشاغل کوچک و متوسط ​​محبوب هستند. غیرممکن است که خدمات سئو و بازاریابی برای همه ی،ان باشد، بنابراین اگر هیچ یک از این خدمات دقیقاً برای شما من، نیستند، روی طرح سفارشی گزینه و ارسال کنید بسته سفارشی خود را بسازید فرم دریافت پیشنهاد قیمت شما همچنین یک طرح شروع کوچک را در آن صفحه پیدا خواهید کرد. طرح‌های پایه، استاندارد، پرمیوم و استارت واجد شرایط استفاده آزمایشی رایگان تا 30 روز هستند.

متخصصان بازاریابی سئو که حساب‌های بزرگ را مدیریت می‌کنند، می‌توانند با طرح سئو و بازاریابی شروع کنند شرکت، پروژه صفحه نمایش یا ارسال ا،امات بسته برای یک قیمت سفارشی. و شرکت‌هایی که می‌خواهند داده‌های نتایج موتور جستجوی Organic، محلی، موبایل، ویدیو و فروشگاه برنامه Rank Ranger را در برنامه‌های خود ادغام کنند، می‌توانند روزانه، هفتگی و ماهانه 100 نتیجه جستجوی کلمه کلیدی برتر و طرح‌های API جستجوی پیشنهادی را پیدا کنند. جستجوی API صفحه نمایش اگر مطمئن نیستید که با کدام برنامه شروع کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که گزینه ها را توضیح دهیم.

با تکمیل پیمایش برتر، پیوندهایی به وبلاگ، مرکز راهنمایی و حساب شما وارد شوید. از اینکه در این گشت کوتاه از سایت جدید ما به من ملحق شدید متشکریم، موارد بسیار بیشتری وجود دارد که می‌توانم نشان دهم و به شما بگویم، بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر بد،د، لطفاً یادداشتی را در بخش نظرات در زیر بنویسید یا درخواست نسخه نمایشی کنید و ما در تماس خواهد بود

درباره نویسنده

لورا کمپبل

لورا مدیر بازاریابی دیجیتال Rank Ranger، سردبیر و صاحب رسانه های اجتماعی است. نوشتن و بازاریابی از علایق لورا هستند.

او همچنین از همکاری با توسعه دهندگان Rank Ranger بر روی ایده هایی برای گزارش های جدید بازاریابی دیجیتال و ویژگی هایی که کار او را آسان تر می کند لذت می برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/new-seo-marketing-features