دسته‌ها
اخبار

پانل دانش در زمان واقعی ارائه می شود، تبلیغات خدمات خانگی تضمین شده است


12 دسامبر 2016 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

به نظر می رسد که هوای خنک تر (حداقل در ،مت من از جهان) روحیه تغییر را در گوگل به ارمغان آورد. تغییرات بزرگ، تغییرات اندک، تغییرات تصادفی و تغییرات هدفمند، نوامبر تغییرات SERP را به ارمغان آورد. (آیا دکتر سوس رسماً از سبک نوشتن من استفاده کرده است؟) برای بخش زیادی از ماه تقریباً به نظر می رسید که Google هر روز در حال ایجاد نوعی تغییر در ویژگی های SERP خود است.

پانل دانش Google به‌زمان می‌رود و به‌روزرس،‌های دیگر را دریافت می‌کند

همانطور که در مجموعه اخیری که در پانل دانش و پانل سلامت گوگل انجام دادم بحث کردم، این ویژگی Google SERP یک نیروگاه است. در طول ماه گذشته، ویژگی SERP مجموعه‌ای از افزودنی‌های جدید را برای افزایش توانایی خود در تعامل با کاربران دریافت کرد.

گوگل در مورد میزان شلوغی فروشگاه‌ها گزارش‌های بی‌درنگ ارائه می‌کند

بیایید با جالب ترین «افزودن پانل دانش» شروع کنیم که مطمئناً ابروی ادوارد اسنودن را بالا برد. اکنون بیش از یک سال است که بسیاری از فروشگاه‌های ،ده‌فروشی فهرست‌شده در ویژگی SERP پنل دانش، با یک ابزار کوچک زیبا به نام «Public Times» همراه هستند، که به نظر می‌رسد زمان‌هایی را در طول روز فهرست می‌کند که یک فروشگاه بیشتر شلوغ می‌شود. سپس، در جولای گذشته، گوگل شروع به نشان دادن کرد افراد معمولاً چه مدت در یک فروشگاه معین سپری می کنند. اکنون، گوگل تمام راه‌ها را طی کرده است و به‌روزرس،‌های زنده در مورد میزان شلوغی یک فروشگاه ارائه می‌کند. من نمی‌دانم گوگل چگونه داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند، و مطمئن نیستم که بخواهم، اما این یک افزودنی جذاب است و مطمئنم کاملاً مفید است (برای ،، که از ،ید ، مانند من متنفر نیستند).

زمان محبوب پانل دانش در زمان واقعی

یک پانل دانش میزان ترافیک پیاده در فروشگاه ،د و تیلور را در خیابان پنجم در شهر نیویورک نشان می دهد.

پیامدهای عمیقی (از لحاظ نظری) برای Google وجود دارد که این نوع داده ها را نشان می دهد. مایک بلومنتال، متخصص سئوی محلی، این ویژگی جدید را به روشی نوآورانه به سرعت مورد استفاده قرار داد. مقایسه ترافیک پیاده در فروشگاه های ،ده فروشی رقیب از طریق ویژگی جالب است که ببینیم آیا فروشگاه‌های رقیب از داده‌ها به همان شیوه استفاده می‌کنند و حجم مشتریان رقبای خود را در زمان واقعی ردیابی می‌کنند. مطمئناً یک ،یدار باهوش می‌تواند قبل از رفتن به فروشگاه از داده‌های بی‌درنگ استفاده کند و بر اساس حجم مشتری فعلی (و زمان انتظار ضمنی در هنگام تسویه‌حساب) تصمیم بگیرد که از کدام مغازه بازدید کند. به این ترتیب، پنل دانش جدید گوگل “زیبا” این پتانسیل را دارد که به دلار و سنت واقعی ترجمه شود.

پانل دانش زمان های تلویزیونی، بررسی های تعاملی و ویدیوها را ارائه می دهد

به نظر می رسد که گوگل ماه گذشته به تلویزیون و فیلم ها توجه کرده است. در 16 نوامبر گوگل اضافه کرد “به زودی در تلویزیون” به آن دسته از پانل های دانش مربوط به یک مجموعه تلویزیونی فعلی. ج، جدید اضافه شده زمان پخش ،مت بعدی، شماره فصل/،مت و در کدام شبکه را که می تو،د نمایش را تماشا کنید نشان می دهد.

پانل دانش در مورد سل ویژگی به زودی


ویژگی «به زودی در تلویزیون» در پانل دانش، ،مت‌های آتی برنامه‌های تلویزیونی در حال پخش را ارائه می‌کند.

دو روز پس از گنجاندن زمان پخش برنامه های تلویزیونی در ویژگی SERP، گوگل یک مورد را اضافه کرد دکمه “پسندیدن” و “نپسندیدن”. به پانل های دانش مربوط به نمایش های تلویزیونی و فیلم ها. بنابراین اکنون، پس از دیدن زمان پخش برنامه مورد علاقه شما از طریق ویژگی SERP، می تو،د به آن امتیاز دهید.

پنل دانش دکمه لایک و دوست نداشتن

دکمه‌های جدید «پسندیدن» و «نپسندیدن» به کاربران اجازه می‌دهند درباره فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بازخورد خود را از طریق پنل دانش ارائه کنند.

در نهایت، در پایان ماه، گزارش‌هایی مبنی بر شروع کار گوگل منتشر شد درج ویدیو در پانل های دانش خاص تحت ،وان “ویدیوها از وب.” چیزی که کمی بحث‌برانگیز است این است که به نظر می‌رسد همه ویدیوها متعلق به YouTube متعلق به Google هستند، نه از «وب» که به نظر می‌رسد ،وان نشان می‌دهد.

ویدیوها از وب در پانل دانش

یک پانل دانش ویدیوهای YouTube را در بدنه محتوای خود در تلفن همراه ارائه می دهد

تغییرات در تبلیغات در SERP

نوامبر شاهد تغییرات زیادی در تبلیغات در SERP بود. نه به طور خاص به AdWords، گوگل در ماه نوامبر تنظیمات جالب و آزمایش‌های عجیبی را روی «تبلیغات SERP» خود انجام داد.

تبلیغات افزودنی قیمت قابل کشیدن

در جولای، گوگل ،دهای قیمت را به AdWords معرفی کرد که به تبلیغ کنندگان این امکان را می داد که هزینه های کالاهای تبلیغ شده را نشان دهند. در 14 نوامبر، گوگل توییتی منتشر کرد که می‌گفت افزونه‌های قیمت در AdWords یک ارتقای فنی دریافت کرده‌اند که آنها را از نشان دادن به‌،وان یک لیست قدیمی خسته‌کننده به کارت‌های قابل کشیدن تبدیل کرده است. به طور همزمان، گوگل همچنین گفت که این کارت ها اکنون برای استفاده به 10 زبان در دسترس خواهند بود.

برنامه‌های افزودنی قیمت به‌،وان کارت‌های قابل کشیدن نشان داده می‌شوند و به 10 زبان دیگر عرضه می‌شوند. بیشتر بد،د: pic.twitter.com/QlPyzsEASl

— Google AdWords (@adwords) 14 نوامبر 2016

ادوردز برنامه های افزودنی لینک سایت را با تصاویر آزمایش می کند

قیمت‌ها تنها «افزودن» برای تعمیرات اساسی نبودند. تنها یک هفته یا بیشتر پس از به‌روزرس، ،د قیمت، گزارش‌هایی مبنی بر آزمایش افزونه‌های تصویر SiteLink قابل کشیدن توسط گوگل منتشر شد. این آزمایش اساساً تصاویر را به یک چرخ فلک قابل پیمایش از SiteLinks در یک تبلیغ تلفن همراه PPC متصل کرد. من شخصاً نتوانستم آن را تکرار کنم نتایج نشان داده شده در زمین موتور جستجو، اما در هر صورت آزمایش را جالب بد،د. ارتباط آشکاری با عرضه ،دهای قیمت قابل کشیدن و چرخ فلک SiteLinks در مرکز تصویر وجود دارد. جالب است ببینید که گوگل چگونه فکر می کند و دو افزونه مشابه را با هم ،یب می کند. چیزی که برای من جذاب است این است که گوگل تصمیم گرفت یکی از برنامه های افزودنی را عرضه کند، و فقط دیگری را آزمایش کرد، بنابراین این سوال را ایجاد کرد که چرا هر دو را فقط عرضه نکنیم؟

تبلیغات سرویس خانه Google ضمانت غول جستجو را دریافت کنید

ماه گذشته به شما گزارش دادم که Google با اجرای آزمایشی در سن دیگو که لوله‌کش‌ها و قفل‌سازها را تأیید می‌،د، روی سخت‌تر ، نتایج Local Pack مربوط به خدمات خانگی (ی،ی لوله‌کش‌ها و غیره) کار می‌کرد. به نظر می رسد که گوگل نه تنها متوجه شده است که چگونه تعمیرکاران محلی را بررسی کند، بلکه چگونگی ،ب درآمد از این فرآیند را نیز کشف کرده است.

گارانتی گوگل در آگهی خدمات خانگی

تبلیغات Home Service اکنون با یک نقشه منطقه نشان داده می شود و وضعیت تضمین شده Google را در بر می گیرد

همانطور که ما آزمایشی برای تبلیغات در حال اجرا با SiteLinks دیدیم، گوگل تبلیغ بسیار جالبی را منتشر کرد. این غول موتور جستجو که تنها در کالیفرنیا، جایی که گوگل فرآیند راستی‌آزمایی شدید خود را اجرا کرده بود، نمایش داده شد.تبلیغات خدمات خانه موبایل.” همچنین تغییری در دسکتاپ وجود داشت که در آن نقشه منطقه خدماتی در قالب آگهی درج شد. با این حال، بزرگترین تغییر در قالب وضعیت جدید “تضمین شده توسط Google” است. برای دریافت گواهینامه Google، فروشندگان باید از یک بررسی پیشرفته عبور کنند. فرآیندی که با راستی‌آزمایی پیشرفته Google با هدف پالایش نتایج Local Pack مطابقت دارد. با رزرو چنین فروشنده‌ای از طریق Google، مشتری می‌تواند در صورت بروز مشکل واقعی در خدمات، در واقع از خود Google درخواست مطالبات پولی کند.

شایان ذکر است که فرمت تبلیغاتی Home Service جدید (و بزرگ شده)، نقشه و همه موارد، به نوعی بسته محلی (که در زیر تبلیغات Home Service ظاهر می شود) را تحت الشعاع قرار می دهد.

ویژگی آنلاین قابل توجه گوگل از SERP حذف شد

آیا تا به حال صبح ها، نیمه خواب و موهای شانه نشده از خواب بیدار شده اید، فقط پشت کامپیوتر بنشینید، در گوگل جستجو کنید و فکر کنید که کدام سایت ها در SERP بدنام هستند؟ …. آره، من نه. بنابراین، در 3 نوامبر، تیم فناوری ما متوجه شد که گوگل ویژگی Notable Online را از SERP حذف کرده است.

قابل توجه آنلاین از SERP حذف شد

ردیاب ویژگی های SERP موبایل نشان می دهد که ویژگی Notable Online SERP از SERP حذف شده است.

برای بسیاری از شما که به سادگی از این ویژگی استفاده نکردید، Notable Online یک پوشش تکه‌ای بود که به سایت‌های معتبر (به رسانه‌های خبری بزرگ، دانشگاه‌های برجسته و غیره فکر کنید) پیوست شده بود.

نتیجه آنلاین قابل توجه


نمونه ای از ویژگی آنلاین قابل توجه برای شورای آمریکایی در آموزش زبان های خارجی

سایتی که «قابل توجه» در نظر گرفته می‌شود با چیزی که معمولاً نام سایت به رنگ خا،تری بود ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی فلش رو به پایین، یک همپوش، ظاهر می‌شود که برای همه مقاصد، یک قطعه برجسته بود که پیشینه‌ای درباره سازمان پشت وب‌سایت ارائه می‌کرد.

چند روز پس از حذف این ویژگی، گوگل تایید کرد زمین موتور جستجو که Notable Online به دلیل تعامل کم کاربر از SERP حذف شد، ی،ی هیچ ، واقعاً از آن استفاده نمی کرد.


باگ SiteLinks منجر به حذف گسترده می شود

در حالی که گوگل قصد خاصی در حذف Notable Online از SERP داشت، هیچ فکری در پشت پاک ، کامل SiteLinks از SERPهای موبایل و دسکتاپ نداشت. بین 2 نوامبر و 4 نوامبر، ابزار ویژگی‌های SERP و ردیاب ویژگی SERP موبایل، افت تقریبی 75 درصدی تعداد نتایج صفحه اول را ردیابی ،د که حداقل یک نتیجه را با ویژگی SiteLinks نشان می‌داد. نه تنها در دسکتاپ و تلفن همراه کاهش یافت، بلکه با کاهش سطح پایین این ویژگی، سراسر جهان را در بر گرفت.

SiteLinks Mobile Drop-off

SiteLinks در تلفن همراه در ایالات متحده آمریکا به دلیل یک باگ Google به سطوح بسیار پایینی کاهش می یابد

به ،وان مثال، ایالات متحده (تلفن همراه) از نمایش SiteLinks در 28.6٪ از SERP های Page One در 1 نوامبر به تنها 6.2٪ در 5 نوامبر رسید، در حالی که بریت،ا (موبایل) از 37.5٪ به 9.7٪ رسید.

دو روز پس از انتشار خبر حذف SiteLinks توییتر، گوگل تایید کرد که سطوح نمایشگر کاهش یافته عمدی نبوده و یک مورد بوده است ،ه که موتور جستجو گفت قبلاً آن را رفع کرده اند. همانطور که در Insight Graph ما نشان داده شده است، Page One SiteLinks وفادار به قول خود، از 9 نوامبر شروع شد.

SiteLinks Global Dip - دسکتاپ و موبایل


یک باگ گوگل در اوایل نوامبر منجر به افت گسترده SiteLinks در سطح جه، در دسکتاپ و موبایل شد

در زمان پایان ماه، SiteLinks نه تنها به سطوح قبل از باگ بازگشته بود، بلکه در بسیاری از کشورها از آنها فراتر رفت. در ایالات متحده، SiteLinks تا پایان ماه 7 امتیاز در دسکتاپ، کانادا (رومیزی) 10 امتیاز، ،ستان (رومیزی) 9 امتیاز و غیره نشان داد.

Rich Cards به دسته‌های جدید گسترش می‌یابد – Goes AMP

ویژگی SERP مخصوص موبایل، Rich Cards، که در ماه می گذشته راه اندازی شد، اکنون در حال نمایش است دو دسته جدید، رستوران ها و دوره های آنلاین. ما در واقع دریافتیم که گوگل در حال آزمایش Rich Cards برای دسته دوره‌ها در ۲۴ مه است. قبلاً فقط «دستورالعمل‌های برتر» در کارت‌های پیشرفته ظاهر می‌شد (اگرچه در ابتدای کار، Google نشان داد که برای فیلم‌ها نیز ظاهر می‌شوند، مطمئن نبود چه اتفاقی در آنجا افتاده است).

کارت‌های غنی برای رستوران‌ها که وضعیت AMP را نشان می‌دهند


کارت های غنی برای رستوران های محلی با وضعیت AMP نشان داده شده است

جالب‌ترین چیز این است که گوگل نشان داده است که صفحات AMP را می‌توان به کارت‌ها متصل کرد. در واقع، گوگل به طور کامل توصیه می کند که از صفحات AMP برای کارت ها استفاده کنید. در حالی که رفتن به AMP در اینجا مورد نیاز نیست، باید فکر کنید که آیا گوگل به فرمت موبایل سریعتر ترجیح می دهد یا خیر.

تامل بر SERP نوامبر

جالب است که ببینیم گوگل در ماه گذشته بر روی یک ویژگی خاص SERP به شکل متمرکزی مانند پانل دانش (و حتی تبلیغات تا حدی) عمل کرده است. البته چرا در حال حاضر، چرا تمام تمرکز مجدد بر روی پانل دانش؟ چه ،ی می داند! همه تغییرات در تبلیغات و پنل دانش را با حذف Notable Online و اشکالی که SiteLinks را از بین برد، همراه کنید و یک ماه واقعاً جالب در Google SERP خواهید داشت.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-news-november-2016