دسته‌ها
اخبار

پرطرفدار چیست؟ گزارش تحقیق روندهای کلیدواژه می داند


6 جولای 2015 | ارسال شده توسط جوئل جانوفسکی

در حال حاضر چه چیزی داغ است؟ چه چیزی در تابستان 2013 در بریستول، ،ستان محبوب بود؟ آیا تفاوتی بین روند جستجو در تابستان و زمستان وجود دارد؟ Google Trends می تواند یک ابزار سرگرم کننده و مفید برای تعیین موارد داغ و پرطرفدار در SERP ها در حال حاضر، و همچنین برای بررسی آنچه در سایر نقاط در تاریخچه جستجو ترند بوده است، باشد. آن‌ها همچنین اخیراً گزارش Trends خود را به‌روزرس، کرده‌اند تا داده‌های خبری و YouTube را در بر بگیرد و آن را به موقع‌تر کند. یک بازدیدکننده Trends می‌تواند در طول زمان، علاقه منطقه‌ای و حتی جستجوهای مرتبط را مشاهده کند، اما اگر لازم باشد برای همه کلمات کلیدی در کمپین‌های سئو و بازاریابی خود با آن داده‌ها کار کنید، چه؟

10 سال تحقیق در مورد روند کلمات کلیدی

گزارش جدید پژوهشی درباره روند کلیدواژه ما روندهای جستجوی تاریخی را از سال 2005 به بعد نشان می دهد تمام کلمات کلیدی در ردیابی کمپین های خود در موتورهای جستجوی گوگل.

نمودار روند کلمات کلیدی

نمودار تحقیق روندهای کلیدواژه

مقایسه ماهانه تفصیلی تحقیق روندهای کلیدواژه

یک نقشه حرارتی رنگارنگ به ،وان یک کمک بصری من، برای تشخیص ال،ا در SERP ها عمل می کند.

گزارش Google Trend

دلایل زیادی وجود دارد که چرا من از طرفداران پر و پا قرص آن هستم Google Trends، و سالهاست که از آن استفاده می کنند. علاوه بر اینکه گاهی اوقات سرگرم کننده است، از دیدگاه بازاریابی و سئو، بسیار مهم است که مطمئن شوید محتوای خود را برای مشتریان خود و رفتار آنها بهینه می کنید. یکی از بسیاری از ویژگی‌هایی که Google Trends ارائه می‌کند این است که می‌تو،د بفهمید یک کلمه کلیدی خاص در یک کشور خاص چقدر مرسوم است. به ،وان مثال، درخواستی مانند “کاهش وزن” در ایالات متحده چقدر مرسوم است. در گزارش بالا می‌تو،م به راحتی روندهای فصلی را تجزیه و تحلیل کنیم و تعیین کنیم که در زمان بهینه‌سازی محتوا در زمان‌های مختلف سال روی کدام کلیدواژه‌ها تمرکز کنیم و هیچ مثالی بهتر از “کاهش وزن” درست بعد از قط،امه‌های سال نو وجود ندارد، درست است؟ توضیح بیشتر: ژانویه تا جولای همه به دنبال راه‌هایی برای کاهش وزن هستند، وقتی تابستان فرا می‌رسد روند کمی کاهش می‌یابد، و سپس شاهد کاهش روند از سپتامبر تا دسامبر هستیم، زم، که مردم در طول بسیاری از رویدادها و تعطیلات جشن می‌گیرند.

اگر به من مراجعه کنید و از ابزارهای عالی برای بهینه سازی محتوای خود و اطمینان از هدف گذاری صحیح کلمات کلیدی خود، برای مخاطبان من، و در زمان من، بخواهید، بدون هیچ شکی به شما پیشنهاد می کنم که به کار با این تحقیق جدید ادامه دهید. گزارش دهید، و علاوه بر آن، از ابزار تحقیق کلمات کلیدی ما، ابزارهای بهینه‌سازی کلمات کلیدی در صفحه استفاده کنید و نگاهی به عبارات جستجوی مرتبط در SERP Snaps،t داشبورد ردیاب رتبه بیاندازید (یا داده‌های جستجوی مرتبط Google را با API ما بکشید) اطمینان حاصل کنید که همه کلمات کلیدی مهم را در کمپین های خود گنجانده اید.

درباره نویسنده

جوئل جانوفسکی

جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک حرفه ای SEO واقعی لازم است، در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/keyword-trends-research-report-release