8 ژانویه 2019 | ارسال شده توسط پاد،ت در جستجوی SEO
فراموش نکنید، میتو،د با عضویت در پاد،ت جستجوگر سئو دنبال کنید iTunes یا با دنبال ، پاد،ت در SoundCloud!
سوال هفته نظرسنجی پاد،ت در جستجوی SEO!
به ما اطلاع دهید که فکر می کنید مهمترین موضوع در سئو در سال 2019 چه خواهد بود! موبایل خواهد بود؟ محلی؟ جستجوی صوتی؟ قصد کاربر؟ به ما اطلاع دهید تا بتو،م شما را در ،مت بعدی In Search معرفی کنیم!
خلاصه ،مت 09: پاد،ت در جستجوی SEO
این هفته میزبانان ما Mordy Oberstein و Jacqueline Harkam به SEO در سال 2018 بازتاب میدهند:
- سه پیشرفت مهم در سئو در سال 2018 چه بود؟
- سئو در سال 2019 به کجا می رود؟
- جستجوی صوتی در طول سال چگونه روی هم رفت؟
مهمترین تحولات سئو در سال 2018 [2:10 – 13:28]
با توجه به تمام اتفاقاتی که در سال 2018 در سئو رخ داد، کدام سه پیشرفت بیشترین تأثیر را بر جستجو داشته اند؟ به گفته میزبانان ما، موارد زیر سه “رویداد SEO” برتر در سال 2018 بودند:
شماره 3 – به روز رس، پزشکی
در رتبه سوم «بهروزرس، پزشکی» قرار دارد، بهروزرس، آگوست 2018 که سایتهای YMYL (Your Money Your Life) را تحت تأثیر قرار داد. چرا در فهرست ما رتبه سوم را دارد؟ زیرا به گفته برخی (از جمله میزبان خودمان) زم، که Google آن را بهروزرس، کرد. دستورالعملهای ارزیابی کیفیت برای تأکید بر ایمنی کاربر در سایتهای YMYL، آنها فقط دستورالعملها نبودند، بلکه برخی از تواناییهای الگوریتمی جدید را منع، می،د. به این م،ی، به نظر میرسد که در طول بهروزرس، Medic، Google سایتها را بر اساس هدف اصلی آنها نمایه میکرد و سایتهایی را که دارای تضاد بودند، کاهش میداد. به ،وان مثال، سایتی که خود را به ،وان یک سایت محتوای مفید نشان می دهد که در واقع یک سایت تجارت الکترونیک ظریف اما قوی است.
سایت های سلامت با چنین پروفایل هایی دریافت ،د
اکنون، حتی اگر با این تصور موافق نیستید که گوگل میتواند برخی از کارهایی را که از ارزیابیکنندگان کیفیت خود میخواهد به صورت الگوریتمی انجام دهد (چون بسیاری موافق نیستند)، میزبانان ما همچنان بهروزرس، Medic را به ،وان سومین توسعه مهم سال 2018 فهرست میکنند. . چرا؟ صرفاً به دلیل حجم گفتم، که بهروزرس، در مورد قابلیتهای الگوریتمی Google ایجاد کرد (و این واقعیت که بهروزرس، غیرقابل انکار بود).
شماره 2 – SERP نتایج غیر ارگ،ک
گوگل برای مدتی جستجوهای نتایج غیر ارگ،ک را در SERP برای جستجوهای خاص آزمایش می کند. پس از قفسه بندی اجرای اولیه صفر آلی
شماره 1 – به روز رس، بیستمین سالگرد گوگل
در سپتامبر 2018، گوگل اعلامیه های زیادی را در خود ارائه کرد
نکات سئو در مقابل دانش سئو [13:28 – 17:08]
در محیط جستجویی که گوگل در حال بازتعریف دیدگاه خود در مورد جستجو است، داشتن درک محکمی از زیربنای سئو از همیشه مهمتر است. موردی، در حالی که البته به نکات سئو اهمیت می دهد، پیشنهاد می کند که صنعت ممکن است بیش از حد روی اصلاحات فنی متمرکز باشد و به اندازه کافی روی آنچه که باعث جستجو می شود تمرکز نداشته باشد. به این م،ا که، در حالی که نکات میتوانند به تنهایی کمک بزرگی باشند، یک نکته در اینجا و یک نکته در آنجا هنگام توسعه یک استراتژی سئو به شما کمکی نمیکند. شکلگیری یک استراتژی سئو نیاز دارد
ی،ی گوگل به کجا میرود و چه چیزی را در تلاش است؟ می تو،د بگویید، تفاوت بین فردی که سئو کار می کند و ،ی که سئو را می داند این است که می داند به طور جهت دار چه اتفاقی می افتد. همانطور که گوگل به ،وان یک فلسفه سفر به جستجوی خود عمیق تر می شود، درک تصویر بزرگتر از آنچه در حال رخ دادن است و نه صرفاً نکات جدا شده SEO، به طور تصاعدی مهم تر می شود.
سئو در سال 2019 به کجا می رود [17:08 – 24:00]
گوگل در گذشته از انواع تکنیک ها برای هدف قرار دادن چندین هدف کاربر استفاده کرده است. با این حال، جستجو به ،وان یک «سفر» نه تنها به این م،است که به خودی خود چندین هدف را در نظر بگیرد، بلکه به این م،است که کاربر به کجا میخواهد برود، هدف نهایی او از طریق جستجو چیست. جستجو به،وان یک «سفر» چیزی بیش از هدفگیری روحی و رو، هدف است. . جستجو به،وان یک «سفر» با پیشبینی قصد یک گام جلوتر میرود. ی،ی اینکه کاربران به چه چیزی نیاز دارند تا سفر جستجوی آنها به طور یکپارچه ادامه یابد. این به م،ای دسترسی کاربران به محتوایی است که آنها را به مرحله بعدی در جستجوی کلی هدایت میکند. در حال حاضر، بهترین روشی که Google برای انجام این کار در اختیار دارد، قرار دادن چنین محتوایی در ویژگیهای SERP است. بنابراین، میزبانان ما انتظار دارند مسیرهای محتوای بیشتری را در طول سال 2019 مشاهده کنند.
یک مثال عالی از جایی که گوگل در حال حاضر در آن قرار دارد
به همان اندازه که این یک کلیشه است، تغییرات بزرگی در راه است و به سرعت در راه است. به گفته میزبانان ما، سال 2019 شاهد یک حرکت سریع به سمت دسترسی کاربران به سفرهای جستجوی آنها خواهد بود. با توجه به گستردگی این وظیفه،
اخبار و تحلیل سئو [25:29 – 30:56]
رای گیری ستاره های NBA با گوگل: کاربران اکنون می توانند به گوگل و به بازیکنان NBA مورد علاقه خود رای دهید برای بازی و رویدادهای آینده All-Star. این جالب است زیرا این ،صر یک مشارکت حمایت شده بود، نه یک ویژگی جدید و “طبیعی” SERP. آیا میتوان انتظار داشت که در سال 2019 حمایتهای مالی بیشتری از این دست انجام شود؟
Google آزمایش پشتیبانگیری از پستهای Google: اخیراً گزارش شده است که گوگل در حال آزمایش نمایش است Google Posts به جایگاه اصلی خود بازگشت به جای اینکه در پایین پانل دانش نمایش داده شود. میزبانان ما Google Posts را دوست دارند و خوشحال هستند که در بالای پانل قرار دارند! وقتی Google Posts را به پایین پانل منتقل کرد و از دید (اولیه) خارج شد، سایتها با ترافیک زیادی مواجه شدند. انتقال Google Posts به بالای پانل دانش بسیار منطقی است. از این گذشته، عجیب بود که گوگل در سال 2018 پست ها را تا این حد تبلیغ می کرد و سپس آن را در پایین پنل دانش پنهان می کرد.
مستقیماً به محتوای قطعه ویژه بروید: به نظر می رسد که گوگل یک ویژگی جدید دارد که اگر روی آن کلیک کنید قطعه ویژه مبتنی بر AMP در جستجوی موبایل، گوگل میتواند شما را به بخش خاصی از محتوا ببرد و همچنین آن محتوا را برجسته کند. میزبانان ما معتقدند که این برای صاحبان سایت بد است زیرا کاربران به احتمال زیاد علاقه ای به مشاهده بقیه محتوای صفحه ندارند. علاوه بر این، کاربران ممکن است CTAهای مهم موجود در صفحه را از دست بدهند.
DuckDuckGo Go Go!: به نظر می رسد سال 2018 سال خوبی برای DuckDuckGo بود، آنها اخیراً در توییتر پست ،د که آنها از 9 میلیارد جستجو فراتر رفت تمرکز DuckDuckGo بر حفظ حریم خصوصی در زم، عالی است که گوگل و فیس بوک در مورد این موضوع در کنگره ظاهر شدند. نگر،های مربوط به حریم خصوصی در سال 2018 بیدار شد و به DuckDuckGo شتابی جدی برای ورود به سال جدید داد.
محتوا تو هفته [30:56 – 37:24]
در مقاله “جستجوی صوتی چقدر محبوب است” آدام هیتزمن از
از آنجایی که مقاله بسیار جامع بود، در اینجا چند نکته برای شما وجود دارد:
شماره 1: در سال 2018، جهش 11 درصدی در میان کاربران دستیار صوتی وجود داشت که از دستگاه استفاده می ،د زیرا روشی سریع برای یافتن اطلاعات بود. این نشان دهنده افزایش کاربر، است که به اطلاعات سریع و آسان تمایل دارند. مشکل اینجاست که گوگل به دنبال محتوای عمیق تر و تجربه جستجوی صوتی جذاب تر است. با این حال، این اطلاعات جزئی ممکن است به این م،ی باشد که کاربران علاقه ای به آن ندارند.
شماره 2: این مطالعه به بررسی انواع پرسشهایی که کاربران دستگاههای صوتی میپرسند پرداخته است. 40 درصد از مردم از آن برای راهنمایی استفاده ،د. این امر تبلیغات را دشوارتر از آنچه قبلاً برای جستجوی صوتی است می کند. چه ،ی دوست دارد یک 30 ث،ه را بشنود
به همین ترتیب33 درصد از کاربران از دستگاه صوتی برای پرس و جوهای آب و هوا و 24 درصد برای یافتن ،ب و کار استفاده می ،د. با این حال، هنگامی که به سوالات درگیرتر (انجام مح،ات، اخبار، دستور العمل ها، زمان فیلم) رسیدید، اعداد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. از این مطالعه، به نظر نمی رسد که کاربران به دنبال جستجوی صوتی برای مسائل پیچیده باشند. ممکن است به این دلیل باشد که کاربران هنوز در آن سطح به دستگاه ها اعتماد ندارند یا علاقه ای به تعامل عمیق از یک دستگاه صوتی ندارند. این راهی نیست که گوگل می خواهد همه چیز پیش برود. همانطور که گفته شد، گوگل می خواهد از طریق دستیارهای صوتی خود تجربیات جذاب تری ایجاد کند.
شماره 3: یک آمار نگران کننده این بود که 36٪ از کاربران از یک دستگاه صوتی استفاده ،د تا یک سوال سرگرم کننده بپرسند (ی،ی امروز چه رنگی پیراهن می پوشم؟ آیا اسکای نت جهان را تسخیر می کند؟). این نگرانکننده است زیرا ممکن است مردم از دستگاههای صوتی به ،وان یک چیز جدید استفاده کنند و نه به ،وان یک دستگاه واقعاً مفید و ضروری. و مانند بسیاری از محصولات جدید، استفاده ناگزیر کاهش می یابد.
ارسال سئو سرگرم کننده پاد،ت در حال جستجو [37:24 – 41:00]
از سال 2018، وظیفه ارائه یک سوال ارسالی سرگرم کننده و جالب بر عهده ژاکلین بود که پرسید:
ژاکلین با یودا پیر ،دمند رفت. یک انتخاب عالی موردی با ری رامونو، استیو بوشمی یا دنی دویتو رفت. سه نفر که کاملاً مخالف صدای گوگل هستند. آیا شنیدن هر یک از این صداها از دستگاه Google Home شما جالب نیست؟
در نهایت، به خاطر انتشار بزرگ و جدید Rank Ranger در آینده نزدیک! منتظر اطلاعیه باشید!
درباره نویسنده
![پاد،ت در جستجوی SEO](https://www.rankranger.com/www-img/blog_profiles/26-mg1uU.png)
In Search یک پاد،ت هفتگی SEO است که برخی از بزرگترین نامها در صنعت بازاریابی جستجو را به نمایش میگذارد.
برای شنیدن بینشهای ناب سئو با شخصیتی زیاد، هماهنگ شوید!
،مت های جدید هر سه شنبه منتشر می شود!
منبع: https://www.rankranger.com/blog/in-search-episode9