دسته‌ها
اخبار

پنگوئن گوگل باعث نوسانات رتبه می شود


21 اکتبر 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

Rank Ranger Risk Index در دو روز گذشته واقعاً نوسانات زیادی را نشان داده است که نشان می دهد به روز رس، های قابل توجهی از Google در حال پیاده سازی است. در 20 اکتبر بیش از 100 خط قرمز قرار گرفت. ایند، ما از سال 2013 و به‌روزرس، Rich Snippet Aut،r،p فعالیتی مانند آن را ندیده است. هفته گذشته در مورد فعالیت مداوم پاندا و نوسانات احتمالی بیشتر در حالی که گوگل آماده انتشار پنگوئن می شود، گزارش دادیم. نشانه های اولیه ما این است که این به روز رس، فعلی ممکن است دیگری باشد کیفیت نوع به روز رس، به نفع کلمات کلیدی دنباله دار، دوباره تغییر به سمت جستجوی م،ایی.

موتور جستجوی Google.com

Rank Ranger Rank Risk Index 21 اکتبر 2015

موتور جستجوی موبایل گوگل

Rank Ranger Risk Index Mobile SEگوگل در مورد رویکرد خود به وب کاملاً عمومی است و مرجع عمومی در مورد دستورالعمل‌های وب‌سایت، تألیف و جهت‌گیری است.گری ایلیز، یک تحلیلگر Google Trends و یکی از سخنگویان اصلی جستجوی Google سخنران کلیدی خواهد بود و به سؤالات مربوط به آ،ین به روز رس، الگوریتم جستجوی Google و سایر موارد Google در نمایشگاه بازاریابی جستجوی بعدی پاسخ خواهد داد. کنفرانس SMX در اورشلیم، اسرائیل در هتل اینبال در 1 نوامبر 2015 برگزار می شود. جوئل جانوفسکی از رتبه رنجر نیز جایزه خواهد داد. ارائه در Google Analytics برای SEM.

بازاریاب در اروپا و اسرائیل، ارزش این سفر را دارد… به ما ملحق شوید و ثبت نام برای این کنفرانس بازاریابی جستجوی برتر.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/volatile-google-SERP-fluctuation