دسته‌ها
اخبار

چالش پیگیری رتبه نتایج محلی


12 آگوست 2015 | ارسال شده توسط Rank Ranger

نسخه تابست، 2015 گوگل از نتایج بسته محلی، ما را به چالش کشیده است تا راه حل جدیدی برای ،، از شما که از ما خواسته اند نتایج محلی را همراه با نتایج جستجوی ارگ،ک برای کلمات کلیدی خود ردیابی کنیم، ارائه دهیم. برای درک بهتر موضوع، اجازه دهید یک نسخه قدیمی را در مقابل چند بسته محلی فعلی بررسی کنیم…

نتایج بسته محلی قدیمی

به نش، اینترنتی نمایش داده شده در بسته محلی، همراه با رتبه‌بندی، نظرات، آدرس و شماره تلفن فهرست‌های ،ب‌وکار توجه کنید.

SERP های محلی قبل از تابستان 2015

نتایج بسته محلی جدید

با جستجوی «،اب‌بازی‌ها در نیویورک»، بسته محلی بسیار جذاب‌تری پیدا می‌کنیم که کاملاً کاربرپسند است و اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به سبک قدیمی ارائه می‌دهد. گوگل با ارائه یک نقشه مفید گوگل، رتبه بندی ها، اطلاعات مربوط به نظرات، آدرس، ساعات کاری، رتبه بندی قیمت، قطعه توضیحات، مسیرها و پیوندهای وب سایت کار بسیار خوبی انجام داده است – اما نه همیشه.

نتایج بسته محلی جدید با نقشه

جستجو برای “بستنی در نشویل” این بسته محلی را تولید کرد. در این مورد، آنها تصمیم گرفته‌اند نقشه Google را اضافه نکنند، اما کاربر همچنان می‌تواند از مزایای رتبه‌بندی، نظرات، آدرس، رتبه‌بندی قیمت، قطعه توضیحات و ساعات کاری بهره‌مند شود و حتی ع، محصول یا ویترین فروشگاه را ببیند. با این حال، مهمترین مورد از دیدگاه ردیابی رتبه وجود ندارد – آدرس وب سایت

بسته محلی با نقشه یا URL

چالش پیگیری رتبه نتایج محلی

هنگامی که Google پیوندی به وب‌سایت برای فهرست ،ب‌وکار ارائه نمی‌کند، چیزی در نتایج جستجو وجود ندارد که با دامنه‌های کمپین شما برای کلمه کلیدی مطابقت داشته باشد و بنابراین نمی‌تو،م آنها را به سادگی با استفاده از داده‌های فعلی شمارش و در رتبه بندی قرار دهیم. در کمپین شما

هنگامی که شخصی که به دنبال “بستنی در نشویل” است روی ،وان “بستنی های زیبای جنی” در بسته محلی کلیک می کند، Google صفحه جدیدی پر از اطلاعات مفیدتر از خلاصه بسته محلی ارائه می دهد. ما 10 تا 20 فهرست محلی را در سمت چپ Google Map و فهرست ،ب و کار انتخاب شده را می‌بینیم که به سبک Graph دانش در بالا قرار دارد.

نتایج ،ب و کار محلی در جستجوی گوگل

نتایج Google Maps که در صفحه بالا نمایش داده می‌شوند، بسته محلی نیستند و بنابراین در نتایج ،یبی ارگ،ک و محلی که ارائه می‌دهیم گنجانده نشده‌اند، با این حال می‌تو،د با افزودن موتور جستجوی Google Maps به 50 نتیجه رتبه‌بندی برتر Google Maps برای کلمات کلیدی خود دریافت کنید. پویش.

راه حل ردیابی نتایج محلی Rank Ranger

تنظیمات ردیابی رتبه بسته محلیاکنون گزینه ای را در تنظیمات پیشرفته برای موتورهای جستجوی ارگ،ک گوگل پیدا خواهید کرد که می تو،د از آن برای وارد ، نام ،ب و کار که در لیست های گوگل سایتی که شما ردیابی می کنید نمایش داده می شود. نام ،ب و کار باید با ،وان متا صفحه فرود مطابقت داشته باشد.

اگر فهرست ،ب و کار Google برای نش، اینترنتی بهینه شده است که با URL دامنه اصلی که در کمپین تنظیم کرده‌اید متفاوت است، می‌تو،د آن URL (مثلاً صفحه منوی یک سایت رستوران) را در آن وارد کنید. URL صفحه ،ب و کار و ما آن URL صفحه فرود را در گزارش های شما برای نتایج بسته محلی که شامل URL نیستند نمایش خواهیم داد.

برای اطلاعات بیشتر لطفاً به مستندات تنظیمات بسته محلی ما مراجعه کنید و در صورت هرگونه سؤال در مورد نحوه تغییر تنظیمات خود برای دستیابی به ردیابی دقیق نتایج محلی، با [email protected] تماس بگیرید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-maps-local-pack-results-rank-tracking-challenge