دسته‌ها
اخبار

چرا SERP های صفر نتیجه ارگانیک بازگشته اند!


4 دسامبر 2018 | ارسال شده توسط پاد،ت در جستجوی SEO

فراموش نکنید، می‌تو،د با عضویت در پاد،ت جستجوگر سئو دنبال کنید iTunes یا با دنبال ، پاد،ت در SoundCloud!

سوال هفته نظرسنجی پاد،ت در جستجوی SEO!

در جستجوی نظرسنجی سوال 6

به ما اطلاع دهید که فکر می‌کنید نتایج صفر تا چه حد بر سایت‌ها تأثیر می‌گذارد تا بتو،م شما را در ،مت بعدی In Search معرفی کنیم!

خلاصه ،مت 06 پاد،ت جستجوگر سئو


پاد،ت در جستجوی SEO

در ،مت 06 پاد،ت در جستجوی SEO، میزبانان ما، موردی اوبرشتاین و ژاکلین هارکام، کشف کنید:

SERP با نتیجه صفر!

  • چرا گوگل آنها را بازگرداند
  • چگونه این نمونه با زم، که گوگل برای اولین بار SERP های ارگ،ک را امتحان کرد متفاوت است
  • تأثیر کلی عدم نتایج ارگ،ک بر SERP

چرا گوگل نتایج ارگ،ک صفر SERP را بازگرداند! [1:37 – 17:06]

در مارس 2018 گوگل SERP هایی را آزمایش کرد که هیچ نتیجه ارگ،کی نداشتند. پس از برخی اعتراضات از سوی صنعت، دنی سالیوان از گوگل اعلام کرد که این آزمایش “فعلا” به عقب کشیده شده است زیرا گوگل داده های کافی را جمع آوری کرده است.

منظور از “فعلا” به وضوح تا نوامبر 2018 بود، زم، که SERP های بدون نتیجه یک بار دیگر برای پرس و جوهای تاریخ و مح،ه مشاهده شدند. با این حال، این بار، گوگل نه تنها نشان داده است که این هنجار جدید برای پرس و جوهای خاص است، بلکه فقط این SERP های بدون نتیجه را در تلفن همراه نشان می دهد، نه دسکتاپ.

سوال این است که چرا؟ چرا فقط موبایل، چرا نتایج ارگ،ک SERP را نشان نمی دهیم
بر
دسکتاپ
همچنین، همانطور که گوگل قبلا انجام داد؟

موردی یک نظریه دارد!

طبق اظهارات خود گوگل، تغییری از «تمرکز روی موبایل» به «تمرکز هوش مصنوعی» صورت گرفته است. البته، در مرکز دنیای هوش مصنوعی گوگل، جستجوی صوتی قرار دارد، که گوگل هنوز آن را (به گفته خودش) در مراحل اولیه خود می بیند. مشکل تلاش‌های جستجوی صوتی گوگل همیشه یکی از مشکلات اعتماد بوده است. آیا کاربران به دستگاه های جستجوی صوتی اعتماد دارند و آیا به یک پاسخ واقعی که ارائه می دهند اعتماد دارند زیرا هیچ نتیجه دیگری برای انتخاب وجود ندارد.

موردی مدت‌ها بر این باور بود که اجرای اولیه گوگل از SERP‌های بدون نتیجه به آزمایش میزان اعتماد کاربران به یک پاسخ واقعی گوگل مربوط می‌شود. اجرای SERP بدون نتایج ارگ،ک و تنها با یک جعبه پاسخ راهی برای شبیه سازی یک پاسخ واقعی جستجوی صوتی است. در چنین ساختاری، گوگل به وضوح می‌توانست ببیند چند نفر برای دیدن نتایج ارگ،ک کلیک کرده‌اند در مقابل اینکه چند نفر از یک پاسخ واقعی که گوگل نشان می‌دهد راضی هستند.

با این حال، چرا فقط سطوح اعتماد کاربران را در تلفن همراه آزمایش کنید، همانطور که گوگل اکنون انجام می دهد؟ چرا تست را اجرا نمی کنید
دسکتاپ?

طبق تحقیقات Mordy بین 50 تا 75 درصد استفاده از دستیار صوتی از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می شود. با این اوصاف، Mordy بر این عقیده است که تجسم اخیر SERPهای بدون نتیجه همه چیز در مورد هدف قرار دادن است. قبلاً گوگل یک شبکه گسترده ایجاد می کرد، داده ها را جمع آوری می کرد و نتایج را تجزیه و تحلیل می کرد. اکنون، همانطور که این تئوری پیش می‌رود، گوگل در حال تقویت جمعیت‌شناسی خاصی است که از دستیارهای صوتی، ی،ی کاربران تلفن همراه استفاده می‌کند.

بیشتر، Mordy حدس می‌زند که یک بار دیگر شاهد حذف صفر ارگ،ک توسط گوگل خواهیم بود
نتیجه SERP ها او احساس می‌کند که از آنجایی که این ممکن است فقط یک دوره دیگر از جمع‌آوری داده باشد، پس از اتمام Google، قالب ناپدید می‌شود.

صفر نتایج ارگ،ک چه تاثیری خواهد داشت؟

در حالی که ممکن است یک واکنش تند از زانو در اعتراض به SERP های بی نتیجه وجود داشته باشد، میزبانان ما فکر نمی کنند این موضوع واقعی نگران کننده باشد. ی،ی حتی با وجود نتایج ارگ،ک در صفحه، چند کاربر که قبلاً اطلاعات را از طریق یک Answer Box دریافت کرده اند روی آنها کلیک می کنند؟! در عوض، میزبانان ما فکر می ،د که تاثیر واقعی صفر نتایج ارگ،ک بیشتر به یک روند جدید مربوط می شود. در حالی که با اولین ش،ت در SERP های بدون نتیجه، گوگل پس از شنیدن بازخورد از درون جامعه SEO سریعاً عقب نشینی کرد، به نظر می رسد این تجسم اخیر این اعتراض را به کلی نادیده می گیرد. به نظر می رسد گوگل قصد دارد در این مسیر بدون توجه به نظر دیگران حرکت کند. برای میزبانان ما، این نشان می دهد که برخی از “تابوها” اکنون قابل قبول تر هستند. همین چند ماه پیش به نظر می رسید که گوگل هرگز به طور دائم چیزی مانند SERP های بدون نتیجه ارگ،ک را اجرا نمی کند، اما ما اینجا هستیم. این ش،تن دیوارها می تواند نشان دهنده جهت جدیدی برای موتور جستجو باشد و به این ترتیب ممکن است به م،ای انبوهی از تغییرات یا تغییرات بیشتر در استراتژی باشد.

نحوه برخورد با تئوری های سئو [17:07 -21:12]

همانطور که میزبانان ما بارها تکرار ،د، موارد فوق نظریه ای است در مورد اینکه چرا گوگل به دنبال ارائه صفر ارگ،ک است.
نتیجه SERP ها برگشت. ی،ی گاهی اوقات داده های سختی برای استفاده وجود دارد… و در مواقعی نه. موردی، به ویژه، قاطعانه بود که مردم فکر می کنند که ما همیشه پاسخ را به طور قطعی “نمی د،م”. علاوه بر این، او از اینکه جامعه سئو باید مطمئن شود که به این واقعیت احترام می‌گذارد که افراد آنجا وقت شخصی خود را برای انتشار محتوای مفید سئو می‌گذارند (بر خلاف Mordy که برای انجام این کار پول می‌گیرد).

به طور خاص، موردی یک مقاله فوق‌العاده دید که ماری هاینز من در آن همه چیز را بیان می‌کرد همه چیز در مورد EAT! این یک قطعه عالی بود که مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. این قطعه همچنین از این موضوع حمایت می‌کند که برخی از ،اصری که گوگل در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت خود درخواست می‌کند، ممکن است به نوعی بخشی از الگوریتم واقعی باشد (نمایشی که موردی شخصاً در آن مش، است). در نتیجه، موردی نظرات منفی زیادی را دید که باعث شد این “حماسه” توانایی های الگوریتمی گوگل در رابطه با دستورالعمل ها ادامه یابد. اما همانطور که موردی پرسید، آیا این واقعا عادلانه است؟ تمام اتفاقی که اینجا افتاد این است که یک نفر نظر کارشناسی خود را در مورد یک موضوع داغ منتشر کرد و شما می تو،د آن را بگیرید یا بگذارید. موردی طرفدار این بود که شاید ما باید کمی فهیم تر باشیم زیرا همیشه پاسخ های مشخصی نداریم و گاهی اوقات یک نظریه خوب تنها چیزی است که داریم… و فقط این یک نظریه است.

اخبار و تحلیل سئو [21:13- 24:53]

کنسول جستجو، نمایه سازی موبایل را بهتر منع، می کند: از نظر گوگل، کنسول جستجو به‌روزرس، شده است تا با نمایه‌سازی موبایل اول تراز بهتری داشته باشد. در حال حاضر، تعداد خطاها و مسائل جدید دیگر منع، کننده سایت در آن نخواهد بود
دسکتاپ، بلکه در تلفن همراه (برای آن دسته از سایت هایی که به فهرست موبایل اول منتقل شده اند).

Google Hub از نشانه گذاری Speakable پشتیب، می کند: ناشران اکنون می توانند استفاده کنند نشانه گذاری طرحی که Google Hub را قادر می سازد محتوا را بخواند از سایت آنها همانطور که قبلا در پاد،ت صحبت شد، گوگل می خواهد محتوای عمیق تری را به کاربران دستگاه صوتی خود ارائه دهد. داشتن محتوای خبری در دسترس مطمئناً به کاربران کمک می کند تا برای پرس و جوهای صوتی پیچیده تر به محتوای عمیق تر دسترسی پیدا کنند.

مشارکت جدید گوگل با دیزنی: گوگل شراکت جدیدی با دیزنی ایجاد کرده است که به گوگل این امکان را می دهد تا تبلیغات را در سراسر دارایی های آنلاین دیزنی ارائه دهد. این بسیار بزرگ است زیرا دیزنی مالک ESPN، ABC، Marvel، Pixar و غیره است. در واقع کمی تعجب آور بود که این داستان با توجه به موقعیتی که گوگل را در آن قرار می دهد پوشش بیشتری دریافت نکرد، زیرا همه تبلیغات آنلاین دیزنی اکنون تحت “چتر گوگل” قرار می گیرند.

تبدیل‌های افزونه مکان آگهی Google: تغییر جدیدی ایجاد کرده است که تماس از طریق افزونه تبلیغاتی با Google Ads اکنون خواهد بود تبدیل در نظر گرفته شده است. این باید گزارش تبلیغات گوگل را تغییر دهد و باعث افزایش تبدیل به افرادی شود که از برنامه افزودنی استفاده می کنند.

Google SERP یک طراحی جدید دریافت می کند: پس از آزمایش های سنگین، گوگل یک را منتشر کرده است طراحی جدید برای SERP. در میان به روز رس، های دیگر، یک جعبه جستجوی ،بناک است که شما را در SERP دنبال می کند.

غواصی در طراحی جدید در Google SERP [24:53 – 26:46]

در مقاله خود با ،وان آیا گوگل در حال راه اندازی یک طراحی جدید است؟، SEO Brodie Clark نگاهی عمیق به تغییراتی که گوگل قرار بود ایجاد کند می اندازد. (البته گوگل از آن زمان این تغییرات را منتشر کرده است). در این مقاله، برودی به جزئیات زیادی پرداخته و به‌روزرس،‌های طراحی SERP را نشان می‌دهد. بخشی از این به روز رس، ها این است که اکنون به نظر می رسد PLA ها می توانند دو ردیف فضای SERP را اشغال کنند، نه فقط یک ردیف.

این مثال کاملی است از اینکه چرا ردیابی تغییرات گوگل در طراحی SERP خود بسیار مهم است. این تغییرات طراحی به غیر از مواردی که بینشی در مورد استراتژی گوگل و موارد مشابه ارائه می دهند، می توانند تأثیر زیادی داشته باشند. در اینجا، PLA ها اکنون این پتانسیل را دارند که به مراتب بیشتر قابل مشاهده باشند و فضا را مصرف کنند. میزبانان ما این نوع تغییرات را با زم، که یک شرکت تغییرات کوچکی در لوگوی خود ایجاد می کند مقایسه ،د. در آن صورت، ما به طور کلی می‌د،م که باعث می‌شود برند تازه به نظر برسد و حتی تغییرات کوچک نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر جذابیت برند داشته باشد. در اینجا نیز همین امر صدق می کند. حتی تغییرات کوچک در جعبه های مورد استفاده برای قرار دادن ویژگی های SERP (همانطور که با طراحی مجدد اخیر رخ داده است) می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. حتی یک تغییر کوچک می تواند ویژگی SERP را بیشتر برجسته کند یا مطلوب تر به نظر برسد و در نتیجه کلیک های بیشتری انجام شود! اخلاقیات داستان این است که تغییرات کوچک مهم هستند.

ارسال سئوی سرگرم کننده در پاد،ت در جستجو [26:47 – 30:22]

باز هم یکی دیگر از “جالب” از Mordy! این هفته پرسید:

اگر گوگل یک چاشنی بود – اگر سس بود، کدام سس بود؟

ژاکلین پایش را اینجا گذاشت و از او خواست که هفته آینده سؤال ارسال را انجام دهد زیرا این سؤالات پوچ شروع به خارج شدن از کنترل می کنند!

با این حال، او گفت که گوگل خیلی خوب خواهد بود، زیرا ،بناک است… متراکم… به هم مرتبط است… درست مثل گوگل که محتوای متراکم (پر از) است!

موردی با شربت پنکیک رفت… چون طعمش خیلی خوبه، ولی یه جورایی تعجب میکنی که واقعا توش چیه… درست مثل گوگل که خیلی خوبه، ولی یه جورایی تعجب میکنی که واقعا تو الگوریتمش چیه!

اوه، موردی، لطفا اجازه دهید ژاکلین سوالات را مطرح کند!

درباره نویسنده

پاد،ت در جستجوی SEO

In Search یک پاد،ت هفتگی SEO است که برخی از بزرگترین نام‌ها در صنعت بازاریابی جستجو را به نمایش می‌گذارد.

برای شنیدن بینش‌های ناب سئو با شخصیتی زیاد، هماهنگ شوید!

،مت های جدید هر سه شنبه منتشر می شود!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/in-search-episode6