دسته‌ها
اخبار

چه چیزی باعث این نوسانات SERP می شود؟


7 مه 2015 | ارسال شده توسط لورا کمبل

در طی یک پاتوق اخیر Google Webmaster Central، علاوه بر پرسش‌هایی در مورد پر ، کلمات کلیدی، شکلک‌ها در ،اوین صفحه، بر،ب‌های سازگار با موبایل و پیش‌بینی‌های مربوط به دریافت اولویت توسط توییتر در SERP، هنگامی که از شما پرسیده شد که این نوسانات مشکل‌ساز SERP دسکتاپ گوگل چیست؟

جستجوی دسکتاپ نوسانات SERP Google

جان مو، از گوگل اظهار داشت (تقریباً در ساعت 48:50):

من چیز خاصی در آنجا نمی دانم. ما همیشه تغییراتی ایجاد می کنیم.”

هنگامی که جاشوا برگ برای پاسخ دقیق تر تحت فشار قرار گرفت REALSMO.com در مورد تغییرات قابل توجه الگوریتم، جان پاسخ داد (تقریباً در 50:27):

“ما چیزی را به روز نکردیم. حداقل من از آن مطلع نیستم. بنابراین پست وبلاگ بری را در مورد تغییراتی که در آ، هفته مشاهده می کرد دیدم، اما این به پاندا یا پنگوئن مربوط نمی شود. منظورم این است که ما اساساً همه موارد را به روز می کنیم. زمان، بنابراین این تغییرات به طور معمول است.”

باروخ لابونسکی از رتبه امن اشاره کرد که تأثیری بزرگتر از همیشه دیده است و جان پاسخ داد:

“من حدس می‌زنم بستگی به این دارد که چگونه به آن نگاه می‌کنید. آنچه را که اندازه می‌گیرید، ابزارهای شما چگونه اندازه‌گیری می‌کنند… واقعا برای من سخت است که آنچه را که می‌بینید بیان کنم.”

اگر این پاسخ شما را ناامید می‌کند، صفحه YouTube را به سمت پایین حرکت دهید تا رونوشت تولید شده توسط دستگاه برای سرگرمی‌های استرس‌زا.

رونوشت پاتوق مرکزی وب مستر

نوسانات SERP Google Mobile

خبر خوب این است که هر به‌روزرس، الگوریتمی که منتشر شده است، به نظر می‌رسد SERP‌های Google Mobile تثبیت شده‌اند.

Google Mobile SERP تثبیت می شود

[updated May 10th to demonstrate continued stability]

پاتوق ساعات کاری دفتر مرکزی Google Webmaster Central

هشدار اسپوی،! پیش بینی توییتر؟ جواب منفی. و ایموجی‌های موجود در بر،ب‌های ،وان از نظر ظاهری جالب هستند اما روش خوبی نیستند زیرا ممکن است گوگل (ی،ی احتمالاً آنها را از نمایش در نتایج موتورهای جستجو فیلتر کند) – بنابراین وقت خود را برای افزودن آنها به تعدادی از صفحات وب صرف نکنید.

درباره نویسنده

لورا کمپبل

لورا مدیر بازاریابی دیجیتال Rank Ranger، سردبیر و صاحب رسانه های اجتماعی است. نوشتن و بازاریابی از علایق لورا هستند.

او همچنین از همکاری با توسعه دهندگان Rank Ranger بر روی ایده هایی برای گزارش های جدید بازاریابی دیجیتال و ویژگی هایی که کار او را آسان تر می کند لذت می برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-fluctuations-may2015