دسته‌ها
اخبار

چگونه بازاریابی پیام رسان به رشد کسب و کار کمک می کند


در دنیای پر سرعت و دیجیتال امروزی، ،ب‌وکارها دائماً به دنبال استراتژی‌های نوآورانه برای دستیابی و تعامل با مخاطبان هدف خود هستند. یکی از روش های موثر که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است، بازاریابی پیام رسان است. در این مقاله، خواهیم دید که چگونه یک استودیوی تن، اندام بوتیک از بازاریابی پیام رسان برای غلبه بر چالش های خود و دستیابی به رشد قابل توجه استفاده می کند.

همچنین بخو،د: فیس بوک پیام های صوتی و چت را به اپلیکیشن مسنجر خود معرفی کرد

بازاریابی پیام رسان و مزایای آن چیست؟

بازاریابی مسنجر به تمرین استفاده از برنامه های پیام رس، مانند فیس بوک مسنجر، واتس اپ و تلگرام برای ارتباط با مشتریان اشاره دارد.

استفاده از چنین پلتفرم هایی مزایای زیادی برای ،ب و کارها به همراه دارد، از جمله:

  • افزایش تعامل از آنجایی که پیام رسان ها نرخ باز شدن بسیار بالاتری نسبت به ایمیل ها دارند.
  • تعامل راحت در زمان واقعی در یک پلتفرم آشنا برای مشتری، که نیازی به توجه کل مشتری ندارد و برخلاف تماس های تلفنی، همیشه در مکان های عمومی امکان پذیر است.
  • هزینه های کمتر – یک نماینده پشتیب، می تواند تنها یک تماس تلفنی را در یک زمان و حدود 3-5 مکالمه در پیام رسان ها انجام دهد.

همچنین بخو،د: 15+ ابزار برتر تبلیغات فیس بوک برای سال 2023

چگونه استودیو تن، اندام روابط مشتری خود را با پیام رسان ها بهبود بخشید

برای استودیوهای تن، اندام، جذب مشتریان جدید و حفظ آنها یک چالش همیشگی است. با رقابت شدید و تغییر روندهای تن، اندام، برجسته شدن و ارائه تجربیات منحصر به فردی که مشتریان را با انگیزه و متعهد نگه می دارد، بسیار مهم می شود. یک استودیوی تن، اندام بوتیک واقع در دنور، کالیفرنیا، با موانع مشابهی روبرو شد: رشد نزولی، نتایج ضعیف کمپین های تبلیغاتی، و عدم درک مخاطبان.

برای غلبه بر این چالش، استودیو پلتفرم پیام‌رس، Umnico را پیاده‌سازی کرد. این نرم افزار امکان اتصال تمامی پیام رسان های محبوب، رسانه های اجتماعی، ایمیل و چت زنده رایگان در یک وب سایت به یک رابط وب واحد برای تعامل ساده با مشتری. Umnico یک نمای یکپارچه از تمام مکالمات مشتریان و نمایه های آنها ارائه می دهد و کارمندان را م،م نمی کند که از دستگاه های شخصی خود برای ارتباط با مشتریان استفاده کنند و تمام تعاملات را برای مدیریت کاملاً شفاف می کند.

همچنین بخو،د: با این 4 نکته محتوای رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید

چت بات برای پشتیب، شبانه روزی

با اتصال فیس بوک مسنجر به همراه واتس اپ بیزینس و اینستاگرام به Umnico پیام رس، همه کانالی پلتفرم، استودیو قادر بود به چالش های جذب و حفظ مشتریان به طور موثرتری رسیدگی کند. این شرکت با پیاده سازی یک ربات چت در صفحه فیس بوک خود شروع به کار کرد که امکان تعامل 24/7 با مشتریان را فراهم می کرد. ربات چت به بازدیدکنندگان خوشامد گفت، پاسخ‌های فوری به سوالات متداول (ساعات کار، امکانات موجود، گزینه‌های عضویت) ارائه کرد و جزئیات سرنخ‌ها را برای تعاملات بیشتر با یک نماینده فروش جمع‌آوری کرد.

همچنین بخو،د: 7 مرحله برای راه اندازی سیستم تلفن مجازی و ربات های چت

اتوماسیون روال

علاوه بر این، بازاریابی پیام رسان نقش مهمی در بهبود حفظ مشتری استودیو تن، اندام ایفا کرد. این شرکت با استفاده از ال،ا و محرک‌های هوشمند Umnico، توالی‌های پیام‌رس، خودکار را برای مشتریان جدید و موجود، ارسال یادآورها، پیام‌های انگیزشی و توصیه‌های تمرینی شخصی‌سازی شده پیاده‌سازی کرد. این مشارکت و پشتیب، مداوم، حس جامعه و مسئولیت پذیری را ایجاد کرد و مشتریان را با انگیزه و متعهد به سفر تن، اندام خود نگه می داشت. با ارائه محتوای من، به طور مستقیم به صندوق ورودی پیام رسان مشتریان، استودیو به طور موثر روابط بلندمدت را تقویت کرد.

همچنین بخو،د: 24 بهترین افزونه وردپرس برای چت زنده

دانش مخاطب

علاوه بر این، ابزارهای Umnico برای تجزیه و تحلیل، بینش ارزشمندی از مخاطبان را برای استودیو فراهم کرد. با ردیابی و تجزیه و تحلیل تعاملات و پاسخ های کاربران، استودیو بازخورد و داده های ارزشمندی در مورد ترجیحات، نیازها و نقاط دردناک مشتریان به دست آورد. این اطلاعات به آنها کمک کرد تا پیشنهادات خود را اصلاح کنند، کمپین های بازاریابی خود را تنظیم کنند، و به طور مداوم تجربه کلی مشتری را بهبود بخشند.

همچنین بخو،د: 7 ترفند برای ایجاد مخاطب YouTube (و جذب بیشتر)

نتایج قابل توجه

پیاده سازی بازاریابی پیام رسان با کمک پلتفرم های پیام رس، همه کانالی Umnico نتایج قابل توجهی برای استودیوی تن، اندام بوتیک داشت. تنها در یک ماه، آنها به دلیل تجربه کاربری ساده و شخصی‌شده ارائه شده از طریق مسنجر، افزایش قابل توجهی در ثبت‌نام‌های مشتری جدید تجربه ،د. علاوه بر این، استودیو بهبود قابل توجهی در نرخ حفظ مشتری مشاهده کرد. توالی های پیام رس، خودکار نقش کلیدی در تقویت حس ارتباط و پشتیب، برای مشتریان در طول سفر تن، اندام آنها ایفا ،د. این منجر به کاهش نرخ ریزش و افزایش وفاداری مشتریان شد. با استفاده از بازاریابی پیام رسان، استودیو به ارزش طول عمر مشتری بالاتری دست یافت و یک جریان درآمد پایدار ایجاد کرد.

همچنین بخو،د: پردرآمدترین یوتیوبرها در فیلیپین

خلاصه ، مطالب

در نتیجه، بازاریابی پیام رسان ثابت کرد که بازی را برای استودیوی تن، اندام بوتیک تغییر می دهد. نتایج در قالب نرخ تبدیل بالاتر، کاهش ریزش و بهبود رضایت مشتری مشهود بود. در حالی که بازاریابی پیام رسان را می توان مستقیماً از طریق پیام رسان و رسانه های اجتماعی انجام داد، یک شرکت در حال رشد با پایگاه کاربر قابل توجهی به سختی می تواند بهترین نتایج ممکن را از این طریق به دست آورد. انبوهی از چنین پلتفرم‌هایی به کارمندان نیاز دارند که دائماً بین رابط‌ها جابجا شوند و فقدان یک دیدگاه تحلیلی متحد، داشتن تصویر کلی خوبی از عملکرد آنها را غیرممکن می‌کند. در اینجا، نرم افزارهایی مانند Umnico به ،وان ابزار قدرتمندی برای شرکت ها برای رشد و شکوفایی در عصر بازاریابی پیام رسان ظاهر می شود.


منبع: https://seosandwitch.com/messenger-marketing-for-business/