دسته‌ها
اخبار

چگونه تبلیغ کنندگان می توانند از تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنند


22 آگوست 2016 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

تحقیق کلمات کلیدی یک روش پویا منحصر به فرد برای انجام تجزیه و تحلیل برند است و در اولین ،مت از این مجموعه وبلاگ، دقیقاً دیدید که چگونه برندها و تولیدکنندگان محتوا می توانند از تحقیقات کلمات کلیدی بهره ببرند. در این فصل دوم و آ، در تحقیق کلمات کلیدی برای حماسه تجزیه و تحلیل برند، با دیدن اینکه چگونه به کارگیری تحقیقات کلمات کلیدی به این روش می تواند نحوه رویکرد تبلیغ کنندگان به تجارت خود را تغییر دهد، به قلب موضوع خواهیم پرداخت. یک بار دیگر، با استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی جدید Rank Ranger – Keyword Finder – بیایید بررسی کنیم که چگونه تبلیغ کنندگان از همه نوع می توانند تحقیقات کلمات کلیدی را برای نیازهای تجزیه و تحلیل برند خود انجام دهند.

ایده روشن

مزیت تبلیغاتی تجزیه و تحلیل برند با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی

تجزیه و تحلیل برندها از طریق تحقیق کلمات کلیدی، امکانات نامحدودی را ارائه می دهد و به همین دلیل راه های بی شماری برای به کارگیری استراتژی وجود دارد. با توجه به استفاده پربار از تحقیقات کلمات کلیدی برای تعیین قدرت برند، مطمئناً روش‌های رایج کمتری برای استفاده از این تکنیک وجود دارد. با این مقدمه، بیایید برخی از راه‌های عجیب و غریب‌تر را برای استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی هنگام تجزیه و تحلیل برندها پیدا کنیم!

تبلیغات با برندها

ممکن است بپرسید، چه زم، یک نفر تبلیغ می کند؟ با یک نام تجاری؟ در واقع، همیشه. ورزش یک مثال عالی خواهد بود. میدان‌های ورزشی و استادیوم‌ها با تبلیغات آغشته شده‌اند، هر فضای هندسی ممکن، هر چقدر هم که عجیب و غریب باشد، روی آن تبلیغ است. چه تخته های یک پیست هاکی، چه محیط استادیوم فوتبال (فوتبال) یا تخته پشتی یک استادیوم بیسبال، تبلیغات، تبلیغات زیادی وجود دارد، و هر تیم در واقعیت … یک برند است. یادم می‌آید وقتی برای اولین بار شروع به گچ ، تبلیغات روی دیوار پشت گیره در استادیوم‌های بیسبال ،د، حالا کل دیوار اساساً یک صفحه سبز غول‌پیکر با تبلیغات متناوب است (دیوانه است، می‌دانم)!

با کار ، در این ساختار، بگویید که یک ملی پوش بزرگ بودید شرکت مالی و شما می‌خواستید نام شرکتتان در پشت تخته پشتی استادیوم بیسبال ظاهر شود. خوب، اولین کاری که باید انجام دهید این است که شهری را انتخاب کنید که می خواهید هدف قرار دهید (البته همه چیز برابر است). بیایید یک قدم جلوتر برویم، شما می خواهید اسپانسر رسمی یک تیم باشید، می خواهید لوگوی خود را روی هر کلاه، پیراهن و چوب بیسبال مرتبط با تیم قرار دهید. به احتمال زیاد، شما یک شهر بازار بزرگ را انتخاب می کنید، مثلاً لس آنجلس یا نیویورک. برای اه،مان، بیایید به نیویورک برویم، که دو تیم بیسبال دارد متس و یانکی ها. چگونه می تو،د ببینید کدام برند واقعا قدرتمندتر و مهمتر از آن محبوب تر است؟

تحقیقات کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد که چقدر به تجزیه و تحلیل برند مرتبط است. یانکی ها محبوبیت نام تجاری فوق العاده ای را نشان می دهند. در مجموع تقریباً نیم میلیون جستجو فقط برای دو کلمه کلیدی رتبه‌بندی برتر این برند انجام شد… از مجموع حجم جستجوی 602 هزار!

تحقیق کلمه کلیدی برند ورزشی

شکل 1. آن دسته از کلمات کلیدی که مستقیماً به نام تجاری نیویورک یانکی مربوط می شوند 80٪ از کل ترافیک جستجو را تشکیل می دهند که شامل کلمات “New York Yankees” است.

متس حتی نزدیک هم نشد. حجم کل جستجو tوارث دو نتیجه برتر بود کمی بیش از 35 هزار، این تفاوت بسیار زیادی در هنگام هدف قرار دادن بازار نیویورک است. بدیهی است که عوامل دیگری در تصمیم گیری برای تبدیل شدن به اسپانسر رسمی یک تیم وجود دارد. تصور می‌کنم رفتن با یانکی‌ها بسیار گران‌تر از حمایت مالی از متس باشد. با این حال، اگر همه چیز برابر باشد، تحقیق کلمات کلیدی، از طریق توانایی آن در تجزیه و تحلیل برندها، یک ابزار تصمیم گیری قدرتمند در این زمینه است.

نتایج کلمات کلیدی برای یک نام تجاری ورزشی

شکل 2. کلمات کلیدی که مستقیماً به برند نیویورک متس مربوط می شوند، تنها ،ری از قدرت حجم جستجوی برند نیویورک یانکیز را نشان می دهند.

ارتباط با برندهای بزرگ برای اه، بازاریابی

نکته جالب دیگر در استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی برای تجزیه و تحلیل برند در زمینه بازاریابی، ارتباط با برندهای بزرگ در سایت شما است. نمایش لوگوی برندهایی که از خدمات شما استفاده می کنند، به یک روش بازاریابی عادی تبدیل شده است. برای لحظه ای فرض کنید که ،ب و کار شما بسیار موفق است و ده ها برند نام تجاری هر روز از خدمات شما استفاده می کنند. با فضای محدود در صفحه وب خود، چگونه تعیین می کنید که کدام مارک ها را معرفی کنید؟ این سوال کوچکی نیست، ارائه این برندها در سایت شما می تواند جذابیت بزرگی برای مشتریان جدید باشد، که با دیدن آن لوگوی یک برند بزرگ به سادگی به شما اعتماد خواهند کرد، هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد.

طوفان مغزی

من فقط از یک مثال بسیار ساده و سریع استفاده می‌کنم تا دقیقاً توضیح دهم که چرا می‌خواهید زمان صرف کنید (در واقع چند ث،ه) برای اتصال مارک‌هایی که به آنها خدمات می‌دهید. کلید واژه یاب. برای بحث، بگویید شرکت شما هم به هوندا و هم به نیسان، دو غول بی‌منازع جه، خودرو، خدمات ارائه می‌دهد. باور کنید یا نه، کل ترافیک جستجو وجود دارد دیفرانسیل از حدود 15 میلیون جستجو بین دو برند (به نفع هوندا).

15 میلیون تفاوت حجم جستجو عدد کمی نیست و همه چیز برابر است می تواند نشان دهد که هوندا بسیار بیشتر از نیسان قابل تشخیص است. تا این حد، داده‌ها می‌تواند به این م،ی باشد که افراد بیشتری نسبت به نیسان، هوندا را با یک شرکت معتبر و قابل اعتماد مرتبط می‌دانند.

نتایج جستجوی کلمه کلیدی برند خودرو

شکل 3. جستجوی کلمه کلیدی برای خودروساز «نیسان» 36 هزار نتیجه و کل ترافیک جستجوی 18 میلیونی به دست می‌دهد.

فقط نگاه ، به نتایج کلمه کلیدی نام تجاری به تنهایی به اندازه کافی قابل توجه است. بیش از 15 میلیون جستجو برای نام تجاری مستقل “هوندا” بیشتر از “نیسان” بود. اجازه دهید کمی ملودراماتیک باشم تا نقطه را به خانه برسانم، افراد بسیار بیشتری علاقه مند هستند که به هوندا با سرعت 100 مایل (یا 161 کیلومتر) در ساعت اعتماد کنند تا آنها که نیسان هستند. ? خوب، درام تمام شد، اما نکته قابل توجه است.

داده های کلمه کلیدی برند هوندا

شکل 4. برند هوندا در مقایسه با نیسان، نتایج، کل ترافیک جستجو و حجم جستجو را به میزان قابل توجهی نشان می دهد.

فکر ، به استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی برای ارزیابی قدرت برند، روشی عجیب است، دقیقاً به همین دلیل است که من از آن استفاده می کنم. هدف من در اینجا این است که به شما نشان دهم که تحقیقات کلمات کلیدی تا چه اندازه برای تجزیه و تحلیل برند بسیار گسترده و کاربردی است. حتی نمونه‌های حاشیه‌ای (مانند این مورد) در زیر چتر آن قرار می‌گیرند، چه بیشتر از آن سناریوهای بازاریابی معمولی که در هر روز با آنها سروکار داریم؟ و تنها چیزی که طول کشید، دو جستجوی کلیدواژه و به م،ای واقعی کلمه حدود 30 ث،ه از زمان من بود.

چرا از تحقیق کلمات کلیدی برای تجزیه و تحلیل قدرت برند استفاده کنیم؟

به راحتی می توان به تحقیق در مورد کلمات کلیدی فکر کرد که صرفاً راهی برای یافتن کلمات کلیدی بسیار بهینه شده برای محتوای وب سایت و تبلیغات PPC است. با این حال، اساساً، تحقیق کلمات کلیدی راهی برای دیدن میزان محبوبیت عبارات خاص در بین مردم (در میان چیزهای دیگر) است. اگر چه، در مفهومی “متا” تر، تحقیقات کلمات کلیدی واقعاً به شما می گوید که موضوعات خاص، خدمات و در مورد ما، برندها چقدر محبوب هستند. یک کلمه کلیدی خاص تقریباً همیشه در یک زمینه بزرگتر، یک صنعت، یک خدمات، و بله… یک نام تجاری قرار دارد. استفاده از تحقیق کلیدواژه برای ارزیابی برند یک مفهوم پوچ دور از دسترس نیست، باید بخشی از روند طبیعی تحقیقات بازار، ساده و ساده باشد.

در طول این دو پست، من عمداً روش‌های غیرمعمولی را برای استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی برای تجزیه و تحلیل قدرت برند انتخاب کردم، اما این کار را برای برجسته ، یک نکته انجام دادم… مهم نیست که مثالی که می‌آورید چقدر عجیب است، تحقیق کلمات کلیدی برای برند تجزیه و تحلیل کاربردی و قدرتمند است. استفاده از آن می تواند به شما کمک کند تا به نتایج دقیق تری در مورد دسترسی و محبوبیت برند برسید و به بهبود محتوا، بازاریابی و تصمیمات کلی ،ب و کارتان کمک کند.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/keyword-research-،nd-،ysis-advertisers