دسته‌ها
اخبار

چگونه رسانه های اجتماعی را در استراتژی های سئو ادغام کنیم؟


چگونه رسانه های اجتماعی را در استراتژی های سئو ادغام کنیم؟

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو مسلما بهترین استراتژی ارگ،ک برای تبلیغ یک ،ب و کار یا شخص از طریق یک وب سایت است. این یک رویکرد بازاریابی دیجیتال است که یک وب سایت را ارتقا می دهد تا به طور موثر آن را به موقعیت های بالای صفحات نتایج موتور جستجو برساند. این به افزایش ترافیک وب سایت و بهبود آگاهی از برند کمک می کند.

هنگامی که به دنبال یک محصول یا خدمات خاص هستید، اولین کاری که مردم تمایل دارند انجام دهند، جستجو در اینترنت از طریق گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر است. آنها تمایل دارند از صفحاتی که در چند موقعیت برتر ظاهر می شوند بازدید کنند زیرا به آنها اعتماد بیشتری به شرکت می دهد. اگر می خواهید صفحات وب شما در رتبه های بالای SERP ظاهر شوند و در نتیجه ترافیک را افزایش داده و در نتیجه فروش و درآمد بالاتری داشته باشید، سئو بهترین راه برای رفتن خواهد بود.

کارشناسان بازاریابی طیف وسیعی از رویکردها را برای کار بر روی سئوی وب سایت انتخاب کرده اند، مانند ضربه زدن بر روی ابزارها و کانال های مختلف. این شامل محتوای وبلاگ، توضیحات متا بهینه شده، لینک های مرجع داخلی و خارجی و حتی رسانه های اجتماعی است.

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است. این کمک می کند تا بدون زحمت با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنید، در مورد برند و محصولات و خدمات آن آگاهی ایجاد کنید، محتوای جذاب را به اشتراک بگذارید، و ترافیک را به وب سایت یا برنامه هدایت کنید. به همین دلیل است که ا،ر برترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ روی بازاریابی رسانه های اجتماعی به ،وان استراتژی سئوی آنها برای پروژه های مشتری کار کنید.

حال سوال این است که “آیا می تو،د بازاریابی رسانه های اجتماعی را در استراتژی های سئو ادغام کنید؟” اگر چنین است، چگونه؟ اما قبل از اینکه به ادغام بپردازیم، بیایید ببینیم که رسانه های اجتماعی چگونه بر سئو تأثیر می گذارند و چگونه برای سئو بسیار مهم است.

رسانه های اجتماعی چگونه بر سئو تاثیر می گذارند؟

اگرچه رسانه‌های اجتماعی نمی‌توانند مستقیماً بر استراتژی‌های سئوی شما تأثیر بگذارند، اما می‌تو،د به راحتی پیوندهای صفحات وب خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و غیره به اشتراک بگذارید، جایی که می‌تو،د به هزاران، اگر نه میلیون‌ها نفر دسترسی داشته باشید. ، از مشتریان و کاربران هدف. به اشتراک گذاری لینک ها می تواند به بهبود دیده شدن برند کمک کند و به طور موثر بر سئو تاثیر بگذارد. معیارهای اجتماعی در این پلتفرم ها می تواند به افزایش رتبه بندی جستجوی ارگ،ک و دیده شدن جستجو کمک کند.

در اینجا چند راه برای تأثیر رسانه های اجتماعی بر سئو وجود دارد:

  • شهرت برند را بالا ببرید
  • بهبود سئوی محلی
  • افزایش دید آنلاین
  • شهرت برند را بهبود بخشید
  • طول عمر پست های بی انتها را افزایش دهید.
  • شناخت برند را بالا ببرید

علاوه بر این، اگر وب سایت شما ترافیک منظمی را از کانال های رسانه های اجتماعی مختلف جذب کند و دارای یک استراتژی سئوی اختصاصی باشد، در SERP ها معتبر و رتبه بالاتری محسوب می شود. کارشناسان سئو تمایل دارند از رسانه های اجتماعی برای رویکردهای ذکر شده در بالا استفاده کنند.

چرا رسانه های اجتماعی برای سئو مهم هستند؟

مدیریت رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای بهبود استراتژی های سئو برای ارتقای مشاغل و محصولات است. چه رسانه های اجتماعی باشد و چه استراتژی های سئو، هدف اصلی این است که محصولات و خدمات ،ب و کار خود را تا حد امکان به افراد بیشتری برس،د.

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، وب سایت ها بر اساس یک الگوریتم به رتبه های برتر هدایت می شوند. اما ممکن است ند،د که پست‌ها در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز بر اساس الگوریتم‌های مشابه به بالاترین سطح هدایت می‌شوند. پلتفرم هایی مانند توییتر، اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و غیره از کلمات کلیدی (عباراتی که کاربران رسانه های اجتماعی اغلب در نوارهای جستجو استفاده می کنند)، هشتگ ها، انواع محتوا و غیره استفاده می کنند تا پست های مربوطه را به کاربران من، هدایت کنند.

بک لینک های خود را بررسی کنید

در مورد افرادی که به سایت شما پیوند می دهند، بینش فوری دریافت کنید

اکنون ممکن است به این فکر کنید که آیا رسانه های اجتماعی پتانسیل ی،، برای دستیابی به مخاطبان هدف دارند یا خیر. در این صورت، اجازه دهید برخی از حقایق را مرور کنیم.

بر فراز 8.5 میلیارد هر روز جستجو در گوگل انجام می شود. از سوی دیگر، بیش از 1 میلیارد ساعت ویدیو در یوتیوب تماشا می شود و روزانه 2 میلیارد جستجو در فیس بوک انجام می شود.

اگرچه سئو می تواند به شما در دستیابی به مخاطب کمک کند، اما می تو،د از طریق رسانه های اجتماعی از طریق نظرات و سایر روش های تعامل با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

راه های دیگری نیز وجود دارد که مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند به بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک کند:

  • آگاهی از برند: رسانه های اجتماعی دید آنلاین شرکت یا برند شما را بهبود می بخشد. بنابراین هنگامی که کاربر هدف شما هر محصول یا خدماتی را که شرکت شما ارائه می دهد جستجو می کند، لینک وب سایت شما در بالای صفحه ظاهر می شود.
  • ارتباط: یکی از مهم ترین مزایای رسانه های اجتماعی، توانایی تعامل با مصرف کنندگان بالقوه است. وقتی چیزی در مورد ،ب و کار یا نام تجاری خود پست می کنید، مشتریان شما به راحتی می توانند نظرات خود را در مورد آن ارسال کنند، که همه چیز را در مورد احساس آنها به شما می گوید. می تو،د آن را به ،وان بازخورد فوری مشتری در نظر بگیرید.
  • تقویت محتوا: شما می تو،د همان محتوا را با پیوند به محتوای اصلی در صفحه وب در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. اگر کاربران آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، از وب سایت بازدید می کنند و ترافیک وب را بهبود می بخشند.
  • اعتبار: موتورهای جستجو تمایل بیشتری به برندهایی با حضور فعال در رسانه های اجتماعی دارند. این بدان م،است که برند و محصولات شما از پلتفرم های اجتماعی ارجاع خواهند داشت.

اگر به دنبال ادغام رسانه های اجتماعی با استراتژی های سئوی خود هستید، با خدمات سئو White Label در تماس باشید. آنها وب سایت شما را با کانال های رسانه های اجتماعی پیوند می دهند تا بهترین نتایج را از نظر فروش، درآمد و بازگشت سرمایه داشته باشند.

سئو در مقابل رسانه های اجتماعی

همانطور که قبلاً ذکر شد، وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می‌آید، هم سئو و هم رسانه‌های اجتماعی در درجه اول هدفشان این است که محصولات و خدمات فروخته شده یا تبلیغ شده توسط شرکت شما را به بیشترین تعداد ممکن برساند. اما چندین نکته وجود دارد که این دو رویکرد دیجیتال مارکتینگ در آنها متفاوت هستند:

  • شناسایی مخاطب هدف: برای طراحی یک استراتژی سئو، ابتدا باید داده‌های موتور جستجو را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنید و تعیین کنید که مخاطب هدف شما چیست، ی،ی گروه سنی، ،ت، حرفه، (شاید حتی محدوده دستمزد) و غیره. بر اساس آن، استراتژی ایجاد و اجرا خواهد شد. اما وقتی ،ت به رسانه های اجتماعی می رسد، می تو،د تصمیم بگیرید که ،ب و کار خود را در کدام پلتفرم تبلیغ کنید. تجزیه و تحلیل هر پلتفرم به صورت جداگانه به شما امکان می دهد ببینید که کدام یک پست های شما را درگیر می کند.
  • انواع محتوا: با SEO، می تو،د بر روی نوشته ها، وبلاگ ها، مقالات و حتی صفحات وب مبتنی بر تحقیق تمرکز کنید. اما با استفاده از رسانه های اجتماعی، می تو،د محصولات و خدمات خود را از طریق فرم های کوتاه وبلاگ و مقالات وب سایت خود و همچنین تصاویر و ویدیوهای جذاب تبلیغ کنید.
  • اندازه گیری نتایج: اندازه گیری نتایج یک استراتژی سئو زمان می برد. اما در مورد استراتژی رسانه های اجتماعی، می تو،د از طریق لایک، اشتراک گذاری و کامنت، بازخورد فوری در مورد محصولات و خدمات خود داشته باشید.
  • تعداد پلتفرم ها: استراتژی‌های سئو به منظور فشار دادن صفحات وب در موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل، جستجوی یاهو، بینگ و غیره هستند و الگوریتم‌های آنها تقریباً ی،ان عمل می‌کنند. اما وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، هر پلتفرمی متفاوت عمل می کند. بنابراین استراتژی های رسانه های اجتماعی برای پلتفرم های مختلف بسیار متفاوت است.

اگرچه هر دو رویکرد سئو و رسانه های اجتماعی در جزئیات خاص متفاوت هستند، هیچ کدام نباید مهمتر از دیگری در نظر گرفته شوند. علاوه بر این، ادغام رسانه های اجتماعی در استراتژی های سئو می تواند به ارتقای مؤثرتر برند کمک کند.

نکاتی برای ادغام رسانه های اجتماعی در سئو

در اینجا چند نکته برای ادغام موفقیت آمیز رسانه های اجتماعی در سئو وجود دارد:

  • کیفیت بهتر از کمیت است: وقتی صحبت از تبلیغ برند می شود، محتوای با کیفیت بهتر از مقادیر زیاد است. در سئو، ایجاد وبلاگ ها و مقالات با کیفیت خوب برای اطمینان از همسویی آنها با الگوریتم های موتور جستجو مهم است. به همین ترتیب، مهم است که محتوای با کیفیت خوب را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید که چشم‌های توده‌ها را به خود جلب می‌کنند.
  • کلمات کلیدی مشابه: مهمترین جنبه یک استراتژی سئو جستجو و درج کلمه کلیدی است. اما اغلب، افراد هنگام ادغام رسانه های اجتماعی با سئو، کلمات کلیدی را فراموش می کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که از همان نوع استراتژی کلمه کلیدی در پست های رسانه های اجتماعی نیز استفاده می شود. به ،وان مثال، ممکن است در توییتر دیده باشید که وقتی چیزی را در نوار جستجو تایپ می‌کنید، چند عبارت مرتبط با آن در زیر آن ظاهر می‌شود و تعداد توییت‌هایی که در یک ساعت گذشته با آن عبارت ارسال شده است، نشان داده می‌شود. این به شما ایده ای در مورد کلمات کلیدی پرطرفدار می دهد تا بتو،د از آنها در پست خود به درستی استفاده کنید.
  • محتوا و نمایه هایی که به خوبی تنظیم شده اند: اگر صفحات وب شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه خوبی دارند، مطمئن شوید که پروفایل ها و پست های رسانه های اجتماعی خود را در فواصل زم، معین تنظیم می کنید تا آنها را به روز نگه دارید. در غیر این صورت، کاربران ممکن است فکر کنند که شبکه های اجتماعی شما با آ،ین روندها و به روز رس، های صنعت حرکت نمی کنند، که به اعتبار شرکت شما آسیب می رساند.
  • اشتراک گذاری مطالب: فقط ایجاد محتوا برای موتورهای جستجو و کار با آن کافی نخواهد بود. باید اطمینان حاصل کنید که با افزودن دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف در صفحات وب، راه‌های مختلفی را برای اشتراک‌گذاری و انتشار محتوا تا حد امکان به مردم ارائه می‌دهید. به یاد داشته باشید که محتوای برند خود را با پیوندهایی به وب سایت یا صفحات مربوطه به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید که کاربران می توانند وب سایت شما را به راحتی پس از بررسی پست بررسی کنند. علاوه بر این، اگر کاربران از بک لینک ها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی آمده باشند، گوگل و سایر الگوریتم های جستجو، صفحات وب را در SERP رتبه بندی می کنند.
  • آموزش تیم رسانه های اجتماعی در زمینه سئو: ممکن است تیم های مختلفی برای سئو و رسانه های اجتماعی داشته باشید. اما برای اطمینان از اینکه پست های رسانه های اجتماعی شما به تعداد افراد زیادی در وب سایت شما قرار می گیرند، باید نکات اولیه سئو و آ،ین روندها را به بازاریابان رسانه های اجتماعی آموزش دهید.
  • تمرکز بر مشارکت: اطمینان حاصل کنید که روی ارسال محتوایی تمرکز می‌کنید که باعث ایجاد مکالمه در نظرات پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌شود. افراد بیشتری باید به این بحث بپیوندند و از وب سایت شما بازدید کنند تا پیشنهادات شما را بررسی کنند.

اگر می‌خواهید نکات سئو بیشتری همراه با مدیریت رسانه‌های اجتماعی داشته باشید، می‌تو،د بهترین کارشناسان سئوی بر،ب سفید را جستجو کنید. آنها در ایجاد بهترین خدمات سئو یکپارچه در رسانه های اجتماعی ماهر و با تجربه هستند.

نتیجه

رسانه‌های اجتماعی ممکن است از نظر بسیاری یک فاجعه در نظر گرفته شوند. اما نمی توان انکار کرد که می تواند به تبلیغ هر چیزی یا هر ،ی بهتر از هر رسانه دیگری کمک کند. به همین دلیل جزو رویکردهای دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. یکی دیگر از استراتژی های ارگ،ک عالی، بهینه سازی موتور جستجو یا SEO است.

هنگامی که مدیریت رسانه های اجتماعی را با تاکتیک های سئو ،یب می کنید، نه تنها می تو،د آگاهی از برند ایجاد کنید، بلکه می تو،د ترافیک وب را همراه با فروش و درآمد افزایش دهید.

به همین دلیل است که ممکن است بخواهید از این نکات و ترفندها پیروی کنید تا از یک تاکتیک بازاریابی اثبات شده برای تبلیغ برند یا شرکت خود اطمینان حاصل کنید.


Archit به ،وان مدیر محتوا و کارشناس بازاریابی دیجیتال در WPWeb Infotech مشغول به کار است. او وردپرس را دوست دارد و یک محتوا نویس پرشور است، بنابراین زمان قابل توجهی را صرف نوشتن در مورد آن می کند. او دانش و علاقه عمیقی به کار با استراتژی های بازاریابی جدید دارد. در اوقات فراغت، او عاشق تماشای کریکت، خواندن کتاب های م،وی و بازاریابی و پخش موسیقی است.




منبع: https://blog.linkody.com/marketing/،w-to-integrate-social-media-into-seo-strategies