دسته‌ها
اخبار

چگونه یک استراتژی برند فراگیر برای کسب و کار خود بسازید


همانطور که کارآفرینان برندسازی فراگیر را اتخاذ می کنند، ممکن است با چالش هایی روبرو شوند که نیروی کار، سهامداران و مشتریان آنها را گیج کند.

به ،وان مثال، آنها ممکن است این استراتژی را تنها با وارد ، فردی از گروهی که کمتر از آنها نمایندگی می شود اتخاذ کنند، که ممکن است به برخی از مخاطبان توهین کند.

این مشتریان به جای اینکه معتبر در نظر گرفته شوند، ممکن است احساس کنند که این شرکت ها از فراگیر بودن به ،وان یک تاکتیک بازاریابی برای به دست آوردن فروش بیشتر استفاده می کنند.

برای جلوگیری از بر،ب‌گذاری جعلی توسط صنعت، باید از صحت ابتکار عمل خود در ترویج جامعیت در سازمان خود اطمینان حاصل کنید.

به جای انتشار آگهی‌های پولی با یک عضو گروه حاشیه‌ای، باید افراد بیشتری را با پیشینه‌های مختلف استخدام کنید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، می تو،د با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی فراگیر، ایده های جدید و دیدگاه های مختلف ایجاد کنید.

پس از آن، شما باید تمایزات مخاطبان ایده آل خود را بیاموزید و همچنین پیام های خود را مطابق با اولویت های آنها تنظیم کنید، مانند جمعیت شناسی معمولی.

با این کار، مشتریان هدف و نامزدهای ایده‌آل شما شاهد خواهند بود که شما به جای استفاده از اقلیت‌ها، تفاوت‌هایشان را در آغوش می‌گیرید.

در نتیجه، ممکن است آنها را تشویق کنید تا از برند شما حمایت کنند و آنها را تشویق کنید تا محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در رسانه های اجتماعی ایجاد کنند.


منبع: https://www.theweb،spitality.com/،w-to-build-an-inclusive-،nd-strategy/