دسته‌ها
اخبار

کاهش رتبه های محلی و ثبات استناد


30 فروردین 1395 | ارسال شده توسط نویانا کاراکاشوا

،ب و کارهای محلی همه در مورد رتبه بندی محلی هستند. اگرچه بازی SEO محلی کمی متفاوت است. در حالی که استراتژی ارگ،ک برای رتبه‌بندی‌های بالاتر بر جذب لینک‌های ورودی معتبر متمرکز است، با رتبه‌بندی محلی، وزن عوامل رتبه‌بندی بین ،اصر اضافی توزیع می‌شود.

به ،وان مثال، نقل قول های تجاری را در نظر بگیرید. آنها یک عامل رتبه‌بندی محلی ضروری هستند که یک ،صر موفقیت معمولی در جعبه ابزار رتبه‌بندی ارگ،ک نیست، اما نکته بزرگی است که باید توسط SMB‌های محلی که مشتریان بالقوه آنلاین را هدف قرار می‌دهند، در نظر گرفت.

اینفوگرافیک NAP ناسازگار

پس استنادهای تجاری چیست؟

استنادهای تجاری شکل می گیرند کارت ویزیت آنلاین شما: آنها نام ،ب و کار، آدرس دفتر و شماره تلفن شما را فهرست می کنند و معمولاً به شکل فهرست های فهرست ،ب و کار هستند.

بسته به فهرست ،ب و کار معینی که به آن تعلق دارند، می توانند باشند نقل قول های محلی (فهرست هایی که در دایرکتوری های تجاری ایجاد می شوند، مخصوص منطقه ای که در آن خدمت می کنید: شهر، محله، منطقه)، نقل قول های طاقچه (فهرست در دایرکتوری هایی که به یک صنعت خاص مانند تعمیر و نگهداری خانه، حقوقی، پزشکی اختصاص داده شده اند) و نقل قول های عمومی (چنینی که بخشی از فهرست های تجاری گسترده تر هستند که به یک مکان یا صنعت محدود نمی شوند).

چگونه استنادهای تجاری بر رتبه بندی محلی تأثیر می گذارد

اول، شما باید شرایط واضحی داشته باشید که چگونه استنادهای ،ب و کار شما می تواند رتبه محلی شما را افزایش دهد یا آنها را پایین بیاورد.

استنادهای شما قدرت زیادی دارند که باید به خوبی از آن استفاده کنید. پتانسیل آنها در اطلاعاتی که حمل می کنند پنهان است. اگر نقل قول های ،ب و کار شما به روز صحیح شما را نقل می کند نآمی-آلباس-پبا افزایش اطلاعات (NAP)، آنها یک نمایه قوی برای ،ب و کار شما ایجاد می کنند. هر چه تعداد و اعتبار آنها بیشتر باشد (معتبر دایرکتوری تجاری که به آن تعلق دارند)، رونق بیشتری به ،ب و کار شما می دهند.

متناقض-استناد-اینفوگرافیک

از سوی دیگر، نقل‌قول‌های شما می‌تواند علیه شما باشد، اگر متناقض باشند، ی،ی اگر داده‌های NAP متفاوتی را نقل‌قول کنند.

دادن سیگنال های ،یبی به موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، هرگز چیز خوبی نیست. اگر تنها بخش کوچکی از نقل‌قول‌های ،ب‌وکار شما حاوی داده‌های صحیح NAP ،ب‌وکار شما باشد و بقیه موارد منسوخ، اشتباه تایپ شده یا داده‌های ناقص فهرست شوند، قطعاً تأثیر م،ب آن ناسازگاری استناد را احساس خواهید کرد. رتبه‌بندی محلی شما همراه با تماس‌ها و فروش‌های روزانه‌ی مشتریان شما دچار مشکل می‌شود.

ثبات استناد؟ – دوباره بیا؟

من می دانم که درک نقل قول ها و ثبات استناد کار دشواری است. خوشبختانه، اگر شما حداقل کمی یک گیک و طرفدار جنگ ستارگان ،م خورده باشید و از آ،ین ،مت حماسه حماسی لذت برده باشید، به راحتی همه چیز را متوجه خواهید شد.

اینفوگرافیک زیر جنگ های سئوی محلی: ،مت اول. ناسازگاری نقل قول بیدار می شود، ایجاد شده توسط OptiLocal، به طور مفصل نشان می دهد:

  • در واقع تناقض نقل قول چیست؟
  • چرا برای دید آنلاین ،ب و کار شما مضر است و
  • چگونه ،ب و کار شما در وهله اول قرب، آن شد.

بیایید ببینیم که چگونه این موازی جنگ ستارگان می تواند به شما در درک بهتر پیچیدگی های SEO محلی کمک کند.

سه، دو، یک … پرده باز می شود:

در “فضای اینترنت” شما به طور روزانه برای مشاهده آنلاین ،ب و کار خود مبارزه می کنید. با این حال، معلوم می شود که بدون ارتشی از سربازان فداکار مانده اید. رتبه بندی محلی شما در رنج است زیرا همه نقل قول های تجاری شما ناسازگار بوده است.

اکنون تصور کنید که استنادهای تجاری شما همان طوفان‌بازان جنگ ستارگان است: وقتی متناقض باشند، همگی شستشوی مغزی می‌شوند، به سمت تاریک وفادار هستند و تهدیدی مطمئن برای هدف شما هستند. هدف شما این است که ارتش خود را دوباره به دست آورید، تا سربازان طوفان (استنادهای شما) را به نور تبدیل کنید (داده های منسوخ/ناسازگار NAP آنها را اصلاح کنید).

به یاد داشته باشید که چگونه در ،مت هفتم – نیرو بیدار می شود، فین تنها طوف، است که به نور روی آورده است؟ خوب، این الگوی شماست – باید تلاش کنید تا همه طوفان‌بازان را به سمت هدف خود سوق دهید. ی،ی اگر یک استناد با NAP صحیح دارید، قطعاً باید سعی کنید همه نقل‌قول‌های ناسازگار را برطرف کنید. به عبارت دیگر، شما باید “نقل قول های خود را پیدا کنید”.

ناسازگاری نقل قول نمی تواند آنقدر بد باشد!

واقعا؟ آیا شما نمی تو،د از روی سهل انگاری و تنبلی، دید آنلاین خود را به خطر بیندازید؟ شما باید متوجه شوید که در اینجا واقعاً چه چیزی در خطر است.

نقل قول ناسازگار - عدم شناسایی گوگل

در روزهای فناوری پیشرفته مانند این، رتبه بندی موتورهای جستجو برای استراتژی فروش و تولید سرنخ شما حیاتی است، به خصوص اگر شما یک ،ب و کار محلی هستید. اگر برای مشتریان هدف خود به گوگل متکی هستید تا شما را پیدا کنند و قبل از رقبایتان شما را انتخاب کنند، باید طبق قو،ن گوگل عمل کنید.

داشتن نقل قول های متناقض کمکی نمی کند. اگر برخی از نقل‌قول‌های شما، ،ب‌وکار شما را در خیابان بیکر و برخی دیگر در خیابان پدینگتون فهرست می‌کنند، ممکن است Google در بررسی داده‌های متناقض با مشکل مواجه شود. موتور جستجو ممکن است نمایه‌های تکراری (صفحه‌های محلی Google) از ،ب و کار شما ایجاد کند و به ،وان مثال، نظرات تجاری شما را بین این دو ت،یم کند. این بسیار مایه تاسف خواهد بود، به خصوص اگر برای جمع آوری نظرات مثبت از مشتریان واقعی راضی مشکل داشتید.

اثرات وحشتناک تحمل نقل‌قول‌های متناقض آنلاین می‌تواند بسیار کم باشد، اما همه آنها به موارد زیر خلاصه می‌شوند: گوگل ،ب‌وکار شما را دارای اعتبار پایین می‌داند و این موضوع را با سرکوب رتبه‌بندی محلی شما منع، می‌کند.



چگونه نقل قول های من در وهله اول ناسازگار شد؟

آیا لازم است بپرسید؟ اگر هرگز استنادهای ،ب و کار خود را ممیزی نکرده اید، احتمالاً حداقل چند نقل قول وجود دارد که ،ب و کار شما را نادرست معرفی می کند. البته، دلایل رایجی وجود دارد که منجر به ناسازگاری استناد می شود که عبارتند از: تغییر در یک یا چند ،صر NAP شما (نام ،ب و کار، آدرس، تلفن)، ایجاد استناد تجاری بدون آگاهی از اهمیت ثبات استناد و استفاده از عوارض شماره های رایگان و ردیابی در وب سایت شما هنگام ایجاد نقل قول های تجاری شما.

اگر تصادفاً در یک یا چند مورد از اقدامات فوق الذکر افراط کرده اید، به طوفان های شستشوی مغزی فکر کنید که آماده حمله به “سیاره” شما در اینترنت هستند و سعی می کنند تا فین نقل قول های خود را بازگرد،د!

درباره نویسنده

نویانا کاراکاشوا

Nevyana در OptiLocal بر روی پروژه های بهبود Content Strategy و Backlink Profile تمرکز کرده است. در اوقات فراغت از خواندن رمان های فانتزی، تماشای فیلم و سریال های کره ای، سفرهای دور و نزدیک لذت می برد، اما بیشتر از همه از گذراندن وقت خود با دوستان با یک یا دو پیمانه گینس لذت می برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/citation-consistency-impact