دسته‌ها
اخبار

کلمات کلیدی و URL ها را با برچسب ها دسته بندی کنید


7 آوریل 2015 | ارسال شده توسط Shiri Berzack

وقتی ،ت به مدیریت داده‌ها می‌رسد، سازمان برای اینکه بتو،د بهترین عملکرد را داشته باشید، کلیدی است. Rank Ranger می خواهد این کار را تا حد امکان ساده کند، بنابراین، در بسیاری از گزارش ها، می تو،د داده های خود را با توجه به بر،ب هایی که به کمپین خود اضافه کرده اید فیلتر کنید.

مزایای بر،ب کلمات کلیدی

بسیاری از شرکت‌ها ۱۰۰ کلمه کلیدی یا بیشتر را برای هر وب‌سایتی که سئوی آن را مدیریت می‌کنند، دنبال می‌کنند و هدفشان قرار گرفتن در SERP برای هر یک از آنهاست. ما ویژگی بر،ب‌های کلمه کلیدی خود را ایجاد کردیم تا بتو،د کلمات کلیدی را بر اساس هر فرمولی که فکر می‌کنید مطابق با نیازهای شما است گروه‌بندی کنید. گروه بندی کلمات کلیدی بر اساس شباهت های محصول می تواند مفید باشد، مانند گروه بندی اپل بر اساس آیفون، آی پد، مک و کلمات کلیدی مرتبط با نرم افزار.

گزینه دیگر برای استفاده از بر،ب کلمه کلیدی، رتبه بندی کلمات کلیدی به گروه ها بر اساس بهترین موقعیت آنها در SERP ها است – 5، 10 برتر، و غیره. به ،وان مثال، اگر یک کلمه کلیدی به 10 برتر تبدیل شود، می تو،د آن را به ،وان آن بر،ب گذاری کنید و سپس گزارش های رتبه خود را برای ارتقاء به 5 برتر نظارت کنید (در آن زمان می تو،د یک بر،ب جدید برتر 5 را به کلمه کلیدی اضافه کنید). برای اینکه این مورد به ترتیب درست نمایش داده شود، این مراحل ساده را دنبال کنید.

نحوه اضافه ، بر،ب ها

  • کمپینی را که می خواهید برای آن بر،ب ایجاد کنید انتخاب کنید و به تنظیمات کمپین بروید
  • به صفحه کلید واژه ها بروید
  • کلمه کلیدی را که می خواهید به آن بر،ب اضافه کنید پیدا کنید و روی + در سمت راست کلیک کنید
  • بر،ب کلمه کلیدی را اضافه کنید و ذخیره کنید

بر،ب های کلمه کلیدی را اضافه کنید

اگر می‌خواهید سریع‌تر تگ‌ها (و حتی چندین بر،ب) را به دسته بزرگی از کلمات کلیدی اضافه کنید، می‌تو،د فایل نمونه را در آن صفحه دانلود کنید، کلمات کلیدی و بر،ب‌های خود را اضافه کنید و فایل را آپلود کنید.

مزایای تگ URL

تگ‌های URL هنگام ردیابی کمپین‌های YouTube، Google Play Store یا Apple App Store بسیار سودمند هستند. در این موتورهای جستجو، URL معمولاً از اعداد تشکیل شده است و به سختی قابل شناسایی است. همچنین اگر از کمپین مدیریت شهرت استفاده می کنید، می توانند ارزشمند باشند.

با افزودن تگ URL، می‌تو،د وب‌سایت‌هایی را که ردیابی می‌کنید به راحتی شناسایی کنید و برای مدیریت شهرت می‌تو،د گزارش‌ها را بر اساس وب‌سایت‌هایی که تأثیر مثبتی بر کمپین شما یا تأثیر منفی بر آن دارند، فیلتر کنید.

برای افزودن تگ های URL، مراحل مشابهی را در تب Websites دنبال کنید.

تگ URL را اضافه کنید

آیا تگ های کلیدواژه و URL را برای سازماندهی داده های کمپین خود امتحان کرده اید؟

درباره نویسنده

شیری برزاک

شیری دانش خود را در بازاریابی آنلاین و رسانه های اجتماعی، از جمله موارد دیگر، به تیم Rank Ranger می آورد. او هیجان زده است که یک تکاور باشد و مشتاقانه منتظر است که کلاه رنجر را بر سر بگذارد و نشان کلانتری خود را در نیروی SEO به دست آورد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،w-to-use-keyword-and-url-tags