دسته‌ها
اخبار

کلید واژه یاب – ابزار جدید و قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی


12 جولای 2016 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ما مفت،یم که انتشار Rank Ranger’s Keyword Finder را اعلام کنیم که با مجموعه داده ای از نیم میلیارد کلمه کلیدی پشتیب، می شود.

Keyword Finder ابزاری قوی برای تحقیق کلمات کلیدی برای متخصصان سئو و بازاریابی است. قدرت آن در مجموعه داده‌های عظیم و ویژگی‌های فیلتر و مرتب‌سازی گسترده آن نهفته است که به شما امکان می‌دهد داده‌های خاصی را بدست آورید که هنگام تصمیم‌گیری در مورد استراتژی SEO، PPC یا رسانه‌های اجتماعی بسیار ارزشمند است.

کلید واژه یاب کلان داده نتایج کلمه کلیدی
شکل 1 نیم میلیارد کلمه کلیدی در نوک انگشتان شما

ویژگی های منحصر به فرد تحقیق کلمه کلیدی یاب کلمه کلیدی

فیلتر ، و مرتب سازی کلمات کلیدی پیشرفته

رابط جستجوی کلید واژه یاب بسیار ساده برای استفاده است، به دو بخش ت،یم می‌شود: بخش بالایی دارای گزینه‌های فیلتر اصلی است که می‌تو،د چندین فیلتر کلیدواژه اضافه کنید و در زیر آن مجموعه‌ای از فیلترهای سریع را برای اصلاح بیشتر نتایج پیدا خواهید کرد.

گزینه های فیلتر اصلی

گزینه های قدرتمند فیلتر و مرتب سازی Keyword Finder به شما این امکان را می دهد که اطلاعات دقیق کلمه کلیدی مورد نیاز خود را دریافت کنید. شما با تعیین اینکه کلمات کلیدی باید شامل چه اصطلاحاتی باشند یا نه، شروع کنید. همچنین می تو،د عباراتی را مشخص کنید که کلمه کلیدی باید با آنها شروع یا پایان یابد. شما می تو،د تعداد نامحدودی از شرایط کلمه کلیدی را اضافه کنید. گزینه‌هایی برای فیلتر ، نتایج بر اساس کلمه کلیدی، حجم جستجو، میانگین CPC، و همچنین تعداد کاراکتر کلمات کلیدی و تعداد کلمات وجود دارد.

مثال زیر گزینه های اصلی فیلتر و نحوه ارائه Keyword Finder داده های هدف مورد نظر شما را نشان می دهد. در این مثال جستجو، هدف یافتن کلمات کلیدی حاوی عبارت “gps” اما فاقد عبارت “Garmin” (ارائه‌دهنده سیستم‌های GPS) بود و ما فیلتری را اعمال کردیم که نتایج را محدود کرد تا فقط کلمات کلیدی را شامل شود که میانگین آن‌ها CPC کمتر یا مساوی 10 دلار بود.



گزینه های اصلی فیلتر ، کلمه کلیدی
شکل 2 گزینه های اصلی فیلتر

فیلترها و مرتب سازی سریع

علاوه بر گزینه های اصلی فیلتر، Keyword Finder به مجموعه ای از فیلترهای سریع با استفاده آسان مجهز شده است که توانایی شما را برای تنظیم مقادیر فیلتر سفارشی با یک کلیک ماوس افزایش می دهد. در زیر لیستی از فیلترهای سریع و توضیح مختصری درباره هر کدام آورده شده است:

  • اصطلاحات جستجوی محبوب: کلمات کلیدی که حداقل حجم جستجوی آنها 3K است
  • سؤالات: کلمات کلیدی که به صورت سؤال هستند (به ،وان مثال، “کدام تلفن همراه بیشترین عمر باتری را دارد؟”)
  • کلمات کلیدی بسیار رقابتی: آن دسته از کلمات کلیدی که میانگین CPC آنها بیش از 2.00 دلار است
  • کلمات کلیدی کمتر رقابتی: کلمات کلیدی با میانگین CPC 2.00 دلار یا کمتر
  • کلمات کلیدی دم کوتاه: کلمات کلیدی که چهار کلمه یا کمتر هستند
  • کلمات کلیدی Long Tail: کلمات کلیدی که بیش از چهار کلمه را شامل می شوند

برای ارائه اصلاح بیشتر در نتایج تحقیقات کلمات کلیدی، Keyword Finder به شما امکان می دهد نتایج خود را به ترتیب صعودی یا نزولی بر اساس:

  • ارتباط
  • CPC متوسط
  • حجم جستجو
  • کلمه کلیدی
  • تعداد کلمه
  • تعداد کاراکترها

فیلترهای سریع کلمه کلیدی

شکل 3 فیلترها و مرتب سازی سریع

گزارش کل کلمات کلیدی

هنگام تصمیم گیری در مورد یک کلمه کلیدی، مهم است که به تصویر گسترده تر از نحوه قرار گرفتن یک کلمه کلیدی خاص در داده های همه کلمات کلیدی مرتبط دسترسی داشته باشید. دقیقاً با در نظر گرفتن این موضوع، هر پرس و جوی کلمه کلیدی که توسط Keyword Finder اجرا می شود، معیارهای کلی زیر را ارائه می دهد:

  • ترافیک جستجوی انبوه – حجم کل جستجو برای همه تغییرات کلیدواژه در نتایج جستجو
  • داده های محدوده ترافیک – محدوده حجم جستجو برای همه تغییرات کلمه کلیدی
  • هزینه ترافیک تجمعی – مجموع هزینه CPC همه تغییرات کلیدواژه در نتایج جستجو
  • محدوده CPC – محدوده میانگین هزینه CPC برای همه تغییرات کلمه کلیدی
  • توزیع حجم – توزیع عبارات کلیدواژه را بر اساس گروه حجم جستجو نمایش می دهد
  • توزیع تعداد کلمات – توزیع کلمات کلیدی را بر اساس تعداد کلمات نمایش می دهد

دسترسی به این داده ها حجم جستجو، هزینه CPC و طول هر کلمه کلیدی را در چشم انداز قرار می دهد و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید.
نتایج کلمات کلیدی را جمع کنید

شکل 4 گزارش کل واژه کلیدی

مثال هایی با استفاده از کلید واژه یاب

مثال 1: کاهش نتایج با حذف شرایط

مثال زیر جستجوی کلمه کلیدی را نشان می‌دهد که ممکن است توسط ،ب‌وکاری انجام شود که ،اب‌بازی‌های مرتبط با برند پوکمون را می‌فروشد یا وبلاگی درباره آ،ین پیشرفت‌های پوکمون دارد. یک جستجوی ساده برای “pokemon” بدون اعمال هیچ فیلتر اضافی، 62732 کلمه کلیدی را برمی گرداند.

جستجوی بدون فیلتر

شکل 5 جستجوی اولیه، فیلتر نشده

اگر این ،ب‌وکار می‌خواهد فقط بر روی آن کلمات کلیدی با بیش از 1000 جستجو در ماه تمرکز کند، می‌تواند به راحتی فیلتری برای حجم جستجو اضافه کند که نتایج مورد نظر را ارائه دهد.



جستجوی پالایش شده بر اساس حجم جستجو
شکل 6 باریک ، نتایج کلمات کلیدی متن، با نیازهای شما

مثال 2: کاهش نتایج برای مطابقت با ا،امات PPC و SEO

سناریوی دیگری که سهولت استفاده و قدرت Keyword Finder را نشان می دهد، فروشنده بازی های Star Wars است که به دنبال بهترین کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن صفحات فرود و پست های وبلاگ خود است. اگر این بازاریاب بخواهد روی کلمات کلیدی طول، تمرکز کند تا شانس بیشتری برای رتبه بندی در بالای نتایج جستجو به آنها بدهد، می توانند با کلیک ، روی فیلتر سریع “Long Tail” Keyword Finder به آن نتایج دست یابند، همانطور که در این کار انجام دادیم. مثال.

جستجو با فیلتر دم بلند
شکل 7 جستجوی Long Tail برای بازی‌های جنگ ستارگان

Keyword Finder بیش از 1000 کلمه کلیدی طول، را بر اساس فیلترهای کلیدواژه اعمال شده در مثال بالا ارائه کرد.



نتایج کلمه کلیدی با فیلتر دم بلند
شکل 8 نتایج جستجوی دم بلند

پس از دیدن نتایج جستجوی اولیه و توجه به ارقام متوسط ​​CPC، بازاریاب ما ممکن است تصمیم بگیرد که فقط به کلمات کلیدی با قیمت 1.50 دلار یا کمتر علاقه دارد. به دست آوردن این نتایج ساده است، تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که فیلتری را اضافه کنند که نتایج را محدود می کند تا فقط کلمات کلیدی را با آن هزینه CPC نشان دهد، همانطور که در مثال زیر انجام دادیم.

کلمات کلیدی دم بلند با فیلتر cpc

شکل 9 کلمات کلیدی Long Tail را جستجو کنید که 1.50 دلار یا کمتر قیمت دارند

استفاده از فیلترهای Long Tail و CPC نتایج تحقیقات جنگ ستارگان را بیشتر بهبود بخشید.

کلمات کلیدی دم بلند با نتایج جستجوی محدود cpc
شکل 10 نتایج با کلمات کلیدی Long Tail و محدودیت CPC 1.50 دلاری

از جستجوگر کلمات کلیدی برای تست درایو استفاده کنید!

Keyword Finder یک ابزار تحقیقاتی قدرتمند و همه کاره با طیف گسترده ای از کاربردها و پیاده سازی است که فقط با خلاقیت و تخیل شما محدود می شود. Keyword Finder در پلتفرم SEO & Marketing Rank Ranger گنجانده شده است و به ،وان یک سرویس مستقل نیز ارائه می شود. هر،ی می‌تواند دسترسی محدود و رایگان به Keyword Finder برای تست درایو برخی از گزینه‌های فیلتر آن داشته باشد.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/keyword-finder-new-powerful-keyword-research-tool